Dopravci Železnice

RegioJet přijme až 340 nových zaměstnanců, loni vydělal přes 100 milionů

Lokomotiva řady 162 společnost RegioJet. Foto: Jan Sůra
Lokomotiva řady 162 společnost RegioJet. Foto: Jan Sůra

Společnost RegioJet začala s náborem zaměstnanců pro nové linky v Ústeckém kraji a rychlíkové spojení Brno – Bohumín. Celkem hodlá přijmout 340 lidí.

V Ústeckém kraji chce firma přijmout celkem 80 lidí, z toho 25 strojvedoucích. Na rychlíky Brno – Bohumín pak 260 lidí, z toho 30 strojvedoucích. „Cílem RegioJetu je nabízet nejlepší podmínky pro práci strojvedoucích na trhu – a to jak z hlediska odměňování, tak z hlediska plánování směn,“ řekl majitel RegioJetu Radim Jančura.

Podle RegioJetu průměrná mzda jeho strojvedoucích dosahuje 47 tisíc korun (bez započítání diet), v druhém čtvrtletí chce firma platy znovu zvýšit. Nové zaměstnance chce nalákat i na možnost flexibilní volby délky pracovního týdne. Další profese, které bude firma přijímat, jsou na pozice průvodčích, dispečerů a mechaniků, technologů, strojmistrů či pokladních. Zaměstnance pro výkony z Bohumína chce hledat i v polském příhraničí.

RegioJet loni přepravil 9,7 milionu cestujících, meziročně o 29 % více.  Podle předběžných neauditovaných výsledků by za rok 2018 zisk před zdaněním měl dosáhnout více než 100 milionů korun. „Železniční doprava je vysoce perspektivním oborem našeho podnikání.  Právě příchod nových dopravců a služeb na železnici je dlouhodobě hlavním motorem celkového růstu sektoru osobní železniční dopravy,“ tvrdí Jančura.

Rozhovor s Radimem Jančurou přinese deník Zdopravy.cz v sobotu.

 

tagy
55 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leoš Konečný

Tak 100 mil neni zase moc, to je pet novych zlutych Irizaru

jan

Takže pokud počítám dobře cca 4,5 milionu cestujících na druhé větvi Praha Brno Vídeň, Bratislava? Nebo v 9,7 milionu jsou i autobusy. Zajímalo by mě o kolik celkově s ČD rostlo spojení Brno Praha. Případně Brno Vídeň. Brno Bratislava.

Jirka

Ja osobne bych pripadne zajemce o praci stewarda/pruvodciho u Regiojetu DURAZNE varoval. Mohu srovnavat praci u pana Jancury i u CD a rozdil je asi tak 1:100 ve prospech CD. To, jak se k nam majitel zlutych vlaku choval a za co se strhavali penize, to byla vylozene prasarna. Priklad za vsechny: Jednou prisel na kontrolu a celemu tymu ve vlaku pote prosadil strzeni osobnich ohodnoceni za to, ze si pry az moc pomahaji mezi sebou. Jindy zase buzeroval za to, ze pry stewardi moc sahaji na ska od dveri do kupe. A dokonce jsem na vlastni oci videl, jak… Číst vice »

Michal

Steward pro CD je co? Ta studentka s vozikem, nebo ty line kuze z JLV?

petr.r

automat v inter panteru.

Panelák

Co když si do googlu zadám: „prace u ČD“?

X 1

Error…… error…….error…;)….errorrrrrrr

Rudolf Strýc

„V mládí jsem se učil hrobařem, jezdit s hlínou, jezdit s trakařem,…“

petr.r

jirko, nejste to náhodou vy co přijel do nového zaměstnání jak jste zvyklí u čd s vozíkem a barelama? Musíš si uvědomit, že u čd se pracuje s komunistickou morálkou a ty starý podniky se musí vymazat, nebot my to z našich daní nebudeme dotovat.

Kylchap

Pán jel naposledy vlakem před 30 lety?

petr.r

Jo dalo by se to říci- sergej a dvouposchodový vagony čsd, pára zgabla a ted čd jezdí regína pod drátama a na koridoru. Co tys dělal před třiceti lety?

jan

My? Kdo my? První si udělejte referendum, potom používejte slovo my..

petr.r

my jsme lidi, co jsou v pracovním stavu a odvádí daně z které jsou financovány třeba čd. A stím referendem budte opatrní, ať nedopadnete jak zemek na zlínsku.

jan

No to jsme i my… Co odvádí daně. Přesto s vašim názorem jinak nesouhlasím.

petr.r

tak vy chcete tady čtenářům říci, že čd je perpetum mobile a ty ztrátový dálkový linky jsou jen na papíře novinářů?

jan

Já nemám problém výsledky referenda akceptovat.

petr.r

já taky, ale vím kolik takové referendum stojí a tak slovo referendum nevytahuji jako první.

Gogo

Vaše reakce je přesně ve stylu „a vy zase mlátíte černochy“‚ dnes jsou všude kamery a bez načtení režijky ze stojanu nic nedostanete takže si to nikdo neriskne.

DOMČA

Jirka: Mily Jiriku – to ze majitel RJ dusledne vyzaduje aby ti co zamestnava opravdu pracovali neni preci nic spatneho – to je vice nez logicke.. Byl jsi prijat do prace abys pracoval – ne aby ses tam poflakoval! Byl jsi tam prijat abys makal jako fretka.. Proto je diky svym nejvyssim standardum ta nejlepsi autobusova firma v cele evrope srovnatelna se standardy Emirates – tam je to ale o mesrovnatelne vyssich cenach. Proto take zahranicni turiste vyuzivajici sluzem RJ poprve doslova cumi jak puk – nizka cena a maxi sluzby, super infotaiment… No a pokud si nesplnoval nastavenou uroven… Číst vice »

Taky bývalý RJ

Jirka: Ono by stačilo přiznat, že jsi byl taky pěkně vemeno, když jsi pro Jančuru pracoval. Každý se může zlepšit, určitě i ty teď děláš svou práci dobře, ale tehdy tomu tak, ruku na srdce, ne vždy bylo. A s Jančurou si každý zlý teamleader mohl věci vyříkat.

petr.r

je tady někdo od čd a ví kolik fírů střídá brno-bohumín?

Kirschner

Vypadá to že od ČD je tady nějakej petr.r, páč když bude článek o zastávkových označnících v Tel Avivu -Jaffě, tak to nezapomene otočit na modrého dopravce. Asi nějaká nemoc. 😁

Tarfix

8 z Bohumína. 2 přímo z jejich túry s gvd do důchodu. Zbytek do ostních tur.
V Brně to bude podobné

petr.r

tak si myslíš, že třicet jich není.

DOMČA

„Zisk pred zdanenim“ – je to talni protumluv…
„Zisk“ pred zdanenim NIKDY nemuze byt ziskem – to uz jen z podstaty veci….
Patrne mel na mysli autor EBITDA = provozni zisk coz ale NENI konecny ocisteny zisk o naklady dane a odpisy.
Ach jo..

Tronda

Možná to myslí tak, že v socialistickém hospodářství (např. KLDR) už dávno hnusný kapitalistický přežitek jako daně z příjmu zrušili. 🙂

Martin K.

Google > EBT > Earnings before taxes. Indikátorů je spousta, byť tento není nejvíce používaný. S ohledem na sebevědomí, kterým byl Váš příspěvek napsán, tedy že jste téměř investiční bankéř dodám jen to, že každý člověk má v našem státě demokratické právo se znemožnit.

DOMČA

EBT – prijmy pred zdanenim – nikoli zisk
Zisk je to kdyz od celkovych trzeb odectu celkove naklady, dane a odpisy.

DOMČA

Jan Sura:
E=earnings (prijmy/trzby)
B=before (pred)
T=taxes (dane-mi)
Jen pro uplnost Profit=zisk

Tarfix

http://www.vimvic.cz recenze na RJ než k němu podáte žádost

Jan Pytela

Jsem zvědav na provozní model R8. Tomu „Lepší kvalita za nižší cenu“, nyní obměněno na „férovější“ už snad nikdo nevěří. Jančura dělá spoustu věcí dobře, ale dobře zaplacený personál a nová vozidla stojí peníze, ty dává MD a kraje. No na vlkm cenu, která to umožňuje (se zvyšováním jízdného o víc než jednotky % asi počítat nelze, ani bych to nepovažoval za správné), se tlakem na nejnižší cenu asi těžko dostaneme…

Tarfix

Uwaga,uwaga pociąg jezdie.
Bilety proszę .

Jan Pytela

Jsem zvědav, jak bude vypadat servis na R8. „Lepší kvalitě za nižší cenu“, nyní obměněno „za férovější“ už snad nikdo nevěří. Jančura dělá spoustu věcí dobře, ale to

jan

No hlavně jsem zvědavý na názor cestujících pravidelně z Kopřivnice, Nového Jíčína, Oder, okolí Bohumína – všude, kde tento rychlík dělal páteř.
Nic proti RJ, kdyby stát nechal původní podmínky.. To prostě vítaná příležitost pro zdražení. Státní jízdné 1,4, Kč/km krajské autobusové taky výrazně dražší, než čd. 1 kč/km + nástupní sazba. Mě to v porovnání mé trasy vyšlo 33 Kč vs 50Kč u odis jízdného. Drobné zdražení a důvod víc přesednout do auta.

Panelák

Socka jako vy do auta nepřesedne, protože žádné nemá.

jan

Hmm a čím jezdíš ty?

Panelák

Škoda Octavia II – 1,4 TSI.

X 1

Zetor zts 161 45.
Holt šestiválec je prostě super. A když jedu ráno ve tři na šichtu, a před panelákem na parkovištu to nadráždím. To nemá chybu. 😉

Strojvudce88

Krajské autobusové dražší.. příklad prosím…

Vlastimil

No na bílince a Střekov to jsou 3 vozidla a 16 lidí. To ty druhé 3 vozidla by musely „zkonzumovat“ jen 9. To se mi zdá nějak málo.

Jakub

To Jančurovo a Ondrůje neustále chvástáni o lepších službách atd. mi přichází už až jako velmi trapné.

Tom Atom

No.. tak dělaj svou práci… Jsou to sice blbý marketingový kecy, ale takhle tlachají všichni a všude…

Divný ale je, že na tomhle portále jsou tyhle kecy RJ napsány skoro u každého příspěvku…Hmm.. prazvláštní…:)

Tom Atom

Vyjádřil jsem se nepřesně… Chtěl jsem říct, že je podivné jak moc prostoru je na tomto portále je vyhrazeno právě pro tyto marketingové kecy RGJ a jak nekriticky je k nim přistupováno.

píšu jen aby mě někdo hned nechytil za slovo…

Martin K.

Zítra tu bude sranda…

Železničář

Tak ona už začala. Není schopen naplnit stavy vl.personalu už teď na komerční.Zavazek bude ještě větší oříšek.

Železničář

Jsem rád,že jsme ve shodě,pane redaktore.

petr.r

čd má plný počet lidí? Vy nečtete články o čd a přetěžování lidí? Právě ti odejdou, ale nebudou to ti, co tady pláčou v diskuzích, když týden předem měli stejný ton jak vy a chvástali se jak je čd přeplácí a kolik mají volna.

Železničář

Ještě jednou a pooooomaaaaluuu.ČD má velmi dobré podmínky pro zaměstnance.To u vás protežovaných firem ne.A záhy se to ukáže.Timto děkuji za zájem o můj příspěvek a dobrou noc.

modrá guma

To v jiných diskuzích o špatných turnusech u ČD, chronické únavě, nezaplacených prostojích a nedostatečném ohodnocení jsou lži!

petr.r

máte tam překlep, nakonec má být otazník, přečtite si ty diskuze podrobně, oni půl roku se chystají na lži?