RegioJet představil polské plány. Vstoupí na pět tras, plný provoz spustí 1. dubna

Vlak RegioJetu s lokomotivou Traxx. Pramen: RegioJetVlak RegioJetu s lokomotivou Traxx. Pramen: RegioJet

Do prosince bude provoz RegioJetu v Polsku čistě marketingový, dopravce tak láká na levné jízdenky.

Odebírat
Upozornit na
guest
63 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marťas

Já se tedy nijak netajím tím, že Žluťase nemám rád, ovšem musím uznat, že nebýt jeho vstupu na českou železnici, jezdilo by se dneska z Prahy do Pardubic za pětikilo koženkou… Takže sice s ním nejezdím, ale zaplať Pán Bůh ánbůh za něj… A třeba to cenově srovná i v Rzeczyposzpolytej…

Pacicka

Naprostý blábol….

Marťas

Chvályhodná sebekritika

MiNo

To pětikilo bych vám ještě věřil. Ale koženku? Fakt ne. Není důvod, aby dopravce nezkvalitňoval služby. DPMJ je taky jediný provozovatel MHD v Jihlavě a má moderní vozový park.

Jarda V.

Zda se mi to nebo se me myslenkove pochody ubyraji spatnym smerem, ale me z toho vychazi jako by byli vozy privesene na nocni vlak do na jlrajinske hranice.

Doktor Macháček

Tak to je z češtiny čistá koule! 🙂

Nose Peak

Kołacz szwestkowy bude?

k.m

Já tedy dál mezi Krakovem a Varšavou budu dávat přednost EIP (Pendolíno) ,ale jsem 100% přesvědčen ,že se zde Regiojet chytne a tím hlavním jazýčkem bude cena jelikož PKP je opravdu drahé a třeba ten EIP tam pokud nechytnete levnější místa hned na startu prodeje jsou mezi Krakovem a Varšavou ceny 159 zl za druhou třídu a 259 zl za první třídu,

Bob

Tak třeba Vám ty PKP díky konkurenci brzo zlevní…

auda.op

Dle mé zkušenosti AD hoc vlak z Polska, který má přijet dneska ráno, přijede zítra večer… 😀 Snad to bude v osobní dopravě lepší. 😀

M K

No, uvidíme, jak to tam bude vypadat. Ale hádám, že to nebude o nic lepší než v ČR.

Kkarel

Nezbývá než popřát hodně štěstí do začátku..

mgr.pavel

A hodně čistotné cestující.

Protože jakmile ti něco zašpiní, dle zkušeností to RJ nevyčistí.

Ondřej

Smazáno pro tupost

MP22

Kde by to vezme lokomotivy a vozy? Tuší někdo?

noerf

Provozních lokomotiv potřebuje 26, aktuálně má 30 Traxxů MS3 (+jeden odstaven po nehodě v Pardubicích), čtyři traxxy MS3e a bude mit 9 lokomotiv 362 s ETCS.
Pak záleží, jak bude rekonstruovat vagony, v ČR jich je dost a údajně Regiojet uspěl v soutěži na desítky vagónů po DB

Ondřej

Smazáno pro tupost

Ondřej

Smazáno pro tupost

MHD

Nějaké ex lůžkové vozy s těmito sedačkami tam jezdí. A není to žádná sláva (ani ty sedačky ). Vozy splynuly v šedi špíny s ostatními.

Nocni_spoje

Regiojet před měsícem koupil dalších více jak 70 vozů od DB, na konci října je dalších více než 100 vozů k prodeji…

Avlaky

To je interní info, nebo jde i veřejně dohledat

​🇦​​🇳​​🇴​​🇳​​🇾​​🇲​​🇳​í ​🇦​​🇱​​🇰​​🇴​​🇭​​🇴​​🇱​​🇮​​🇰​

Na Drehscheibe Foren v sekci Liste abgestellter Reisezugwagen der DB mit Standort obvykle jsou zveřejňovány informace o prodejích vozů.

N.N.

Asi to budou přecejen lešpí vozy než Béčka, které od ČD koupil už jen kovošrot.

noerf

Poláci si vagony Béčka pronajímají od ČD

Pavel

Tak snad nám v Polsku nebude RgJ dělat ostudu, jako si jí dělá v Česku.

Marian Kechlibar

Z pohledu častého cestujícího Praha-Ostrava nemůžu říci, že by si RJ dělal ostudu. Nejhorší poměr cena/výkon na této trase má asi Pendolino, kde za úsporu 10 minut v již poněkud opotřebovaném vlaku důkladně připlatíte; kdysi jsem jím jezdil rád, teď už to nedává smysl.

V Polsku pak uvítají zejména nižší ceny jízdného. PKP jsou drahé.

Ondřej

Smazáno pro tupost

Marian Kechlibar

Chápal bych tu přirážku, kdyby člověk ušetřil 40 minut a kdyby tam byl trochu lepší servis. Za 10 minut úspory s tím, že maximum, co si koupíte, je obložený chleba, mi to nepřijde nijak skvělé.

Když ČD, tak raději ComfortJet, tam je ten název vlaku celkem pravdivý a sedí se v něm velmi dobře. V Pendolinu jsou ty sedačky pěkně natěsnané.

S tím vyměněným interiérem, no, asi mám smůlu, ale při těch posledních cca třech případech, kdy jsem tím musel jet, jsem měl vždycky ošoupanou sedačku. V RJ jen jednou.

Ondřej

Smazáno pro tupost

Pezos

A neplatí tam režijka.

Ondřej

A? Já nic takového nemám

bindera

Ale platí. Praha – K.Vary.

M K

Asi tak.

soundman73

Pendolino je naopak na dané trase jediné s konzistentní kvalitou.První volba.

Kubrt

Ta firma vydělává a roste, tak to asi nebude tak strašný.

Marian Kechlibar

To je taková ta standardní žlučovitost proti soukromníkovi, který si svojí pouhou existencí dovolil poskvrnit svaté státní koleje, a proti všem věštbám o tom, jak nevydrží do švestek, jezdí už patnáctým rokem a rozšiřuje vozový park i počet nabízených spojů.

Daniel Jablonecký

Žlučovitost a mindrák. Spoustu lidí řídí mindrák z vlastní neschopnosti a potřeba mstít se celému světu za podělaný život. Dezolátů je poslední dobou všude plno a ani zdejší diskuse není výjimkou. Vylézají ze svých děr a těší se na moment, kdy celému světu ukážou a všem úspěšným zakroutí krkem. To už tady jednou bylo a víme, kam to vedlo.

N.N.

Bylo to tu dokonce 2x. Jednou s nápisem v němčině a podruhé s nápisem v češtině, ale za branami se děla stejná zvěrstva.

Daniel Jablonecký

Samozřejmě že to není strašný. To akorát český šotouš má pocit, že musí všem určovat, co je pro něj dobré a ideálně všechno ostatní úředně zakázat. To by tak hrálo, aby si cestující sám mohl vybírat vlak, kterým chce cestovat.

Ondra L.

No, tak ja mam docela bohate zkusenosti s ceskymi dopravci, vcetne regiojetu, a za me je to nejhorsi cesky dopravce. A to rikam jako priznivce liberalizace. A kdyz se podivate na hodnoceni firmy nebo aplikace, asi tu zkusenost nemam sam. Tady to ale napsat, tak samozrejme je pisatel ostatnimi sotousi dehonestovan jako sotous.

Ondra L.

Teda… Zapomnel jsem na KZC.

Daniel Jablonecký

Vám ani nám tam případnou ostudu dělat nebude, tu tam bude dělat leda tak sobě. RJ není žádný vyslanec české kultury, to je normální byznys firma. A byznys se už dávno dělá bez hranic. Mně taky netrápí, jestli si CCC, Reserved nebo Allegro za hranicemi Polska „dělá ostudu“.

jkk

Tuší někdo, kdy začne prodej jízdenek na testovací provoz?

Daniel Jablonecký

Robert Fico ke vstupu RJ na polský trh poznamenal: „Takto sa to robí do psej matere.“

Terminátor z vrakoviště

On to řekl jimak… Abyste ho citoval správně, tak řekl „do piče matere“.

Prostě buran.

Ondřej

Smazáno pro tupost

Pražák

A on někdo padl? Kde, kdo? Povídejte, prehánějte?

Ondřej

Smazáno pro tupost

Kubrt

Úkolem státu není zachraňovat neúspěšné firmy. A ne, volič ODS nejsem.

Ondřej

Smazáno pro tupost uživatele.

Kubrt

Komunisti nenechali padnout firmy? A proč teda většina těch firem po 40 letech jejich šéfovàní byla podinvestovanà a na schopná dodávat jen do RVHP? Dnešní firmy vyvážejí na světové trhy i bez Motokovu
Energie jsou problém, ale firemní daně u nás nejsou problém.
Proč Spolanu nekoupil Argofert, pokud je to životaschopnà firma?

Ondřej

Smazáno pro tupost

mgr.pavel

Já tedy do klubu politiků mentálně zamrznutých v devadesátách rozhodně nepatřím a ani jej nepodporuji. Ale nemám rád irelevantní hejty mimo mísu, zvlášť když jsou uvedeny bez jediného argumentu („X firem padlo, ale neřeknu jaké, vygoogli si to sám“).

Ondřej

Smazáno pro tupost

Pan Zmrzlík

O tom, kdo kde je, veďme (ale jinde) debatu s Vámi – zjevně netušíte, pod jaký článek a zjevně ani co píšete. Nejste náhodou ten typ, který když si na ulici všimne plakátu s nabídkou lekcí hry na kytaru, zavolá na uvedené číslo, jemuž ovšem sdělí, že on ale žádné lekce nechce? Doporučím Vám občas zakřičet na mraky, mohlo by to pomoci. 😉

Daniel Jablonecký

Čerpal jsem ze slušného tisku. Asi to upravili, aby to nebylo tak strašný. V každém případě buran to je.

noerf

To pořídí Regiojet nové lokomotivy Traxx MS3 nebo nasadí na R8 dvojkové traxxy a esa?

Jiří

Na R8 bude v příštím období potřeby spíše pořádné autobusy.

Twix

V dubnu 2026 ještě tolik ne, první tři úseky nebudou ve stavbě, čtvrtý bude v nové stopě s drobnými omezeními, pátý nějaké výluky vygeneruje.

javr

Na R8 budou autobusy potřeba letos a pak až od února 2027 do bůhví kdy.

jenki

A do toho ještě pokaždé, když se Zkáza železnic rozhodne šťourat se v nějaké výhybce. Takže tak nějak furt.
Kdyby hned teď objednatel vytáhl hlavu ze záchodové mísy, tak by zavedl trvalou NAD Přerov (nebo Hulín) – Brno. Nebo po dokončení D1 trvalou expresní NAD Brno – Ostrava. Obě varianty jsou rychlejší než stávající vyhlídková jízda po trati určené pro dopravu uhlí.

N.N.

Brno-Ostrava je na bus už trochu moc a z Přerova do Ostravy nebude autobus o moc rychlejší, pokud vůbec. Výluka u Lipníka taky skončí.

Avlaky

ESA jsou na R8 ideální a MS2 kvůli svému specifickému rychlostnímu omezení budou taky jen na CZ/SK