RegioJet plánuje novou trasu. S vlaky vstoupí na linku Praha – Český Krumlov

Vlak Regiojetu v čele s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: Timotej GruchalákVlak Regiojetu v čele s lokomotivou Siemens Vectron. Foto: Timotej Gruchalák

Soukromý dopravce RegioJet chce od prosincové změny jízdního řádu otevřít nové železniční spojení. Jednou denně chce jezdit z Prahy do

38 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ic540

No tak pro začátek tímto jedním párem spojů plácne dvě mouchy jednou ranou jak se již popisují částečně i jiní níže… Za prvé Asiati, kterých není málo mají ideální čas na odjezd po ranním probuzení… Za druhé na devátou už tam jsou vlaky až od Ostravy. Takže dobrý přestup vlak vlak na jih Čech… Odvratně obdobně. Asiati po obědě v Krumlově vyrazí do Prahy kde ještě nějaký program stihnou před návratem do hotelu. A rovněž v pohodě se přepraví všichni co se vracejí zpět z jihu Čech až po Návsí v gorolii… 😀 A až bude koridor hotový, vítězně se… Číst vice »

To

Na jednodenní výlet z Prahy do ČK to ale moc není…)))

Ic540

To : Na jednodenní výlety ten úvodní jeden pár není určený…
Logické. 😊

Milan

Celkem by mě zajímaly ceny jízdného. Do Krumlova jsem nedávno kupoval zpáteční jízdenku za 178Kč dospělý a 89Kč dítě;)

noerf

Tak jde o zajímavou variantu a snahu převádět lidi z autobusu do vlaků. Bohužel díky 15 minutovemu stání v Českých Budějovicích je celkový čas stejný jako autobusy.
Dnes v 9:00 jezdí z Prahy do Krumlova bus Regiojetu, který bývá přes léto posílen o další bus a jezdí i konkurence. Takže potenciálně má dva-tři vagony potencionálních cestujících a k tomu lidi co cestují CD.
Zajímavé bude,jaká lokomotiva pojede do Českého Krumlova a negativum je i umístění nádraží v Českém Krumlově.

Pavel

Potenciálně jich může mít mnohem, mnohem víc. Vy jste vybral jeden autobus v devět, ale do ČK jezdí jinak autobusy RegioJetu každou hodinu a taky nejsou rozhodně prázdné. Navíc mnoho lidí upřednostní pohodlí vlaku před stísněným autobusem.

Romanero

Mohlo to být jednodušší, kdyby mezitím SŽDC nedoprasila krumlovské nádraží 😠

Duch

Zajimalo by me, jak se do toho Krumlova vsichni vejdou. Podle soucasneho grafikonu se tam nyni v 1300 krizuji Os 8106 a Os 8017.

JirkaK

udělají to stejně jako nyní ČD a to tak, že pojedou Sv do Kájova

Otmar

Vite proč se jede tak brzy zpět z Krumlova? Aby ti zaměstnanci RJ neměli moc dlouhou pauzu v Krumlově. Jsou přece placeni za práci a ne za prostoje.

Jiří2

To se dá řešit přerušením směny, jako to dělají u vlakového doprovodu a strojvedoucích i ČD. A pokud to přerušení bude nějak ideálně dlouhé, může to být alespoň z počátku (než se zaměstnanci nabaží) atraktivní směna, protože se dostanou také někam jinam a ještě si mohou prohlédnout město.

petr.r

aby ten vlak mohl jet z prahy na moravu..

Tomáš

Za mě určitě logický a dobrý krok a i logická doba. Než se Regio na trati Praha – ČB zakoření, nějakej rok to přece potrvá a až se dokončí Su-Vo (i když toho se asi ani moje děti nedožijou), Soběslav – Doubí a ta prokletá Praha, myslím, že se tam nacpe i Leo. To už ovšem předpokládám, že bude Jančura jezdit v dvouhodinovém/hodinovém taktu…

Elb

Možná tak pokud vyhraje soutěž na rychlíky se soupravami, které mu zaplatíme…

ApolloXI.

Asi málo čtete. Letos byly zahájeny tři stavby na 220/221 – viz https://www.koridory.cz/archives/42078/ a jiné články

coudy

mimo téma proč to máte v angličtině?
viz: comment
post commet
You may also like atd.

K.S.

Hm, nepřipojujete se přes nějakou firemní VPN, nebo proxinu? Občas se tak stane že je nastaven cizí jazyk stránky, protože si server myslí že jste cizinec. Případně to dělává nastavení operačního systému.

coudy

to : K.S. sedím doma u PC a mám nastavenou češtinu…

KubiqCZ

Doplním ještě, že pokud koukám přes mobil, chybí vám v horním ZDOPRAVY modrá část textu, je tam jenom ZDO.. ( http://upnisito.ceskejparan.cz/image.uploads/06-04-2018/original-567c9ce75305dc7efead294f39daccc0.jpeg )

Ondřej

Za mě úplně špatné časy na jednodenní výlet, chápu vlak v 9:00 do ČK, ale zpátky bych jel nejdříve v 16:00. Tam lidé pojedou vlakem a zpátky budou muset jet stejně busem.

Ondra

Vzhledem k tomu kolik žlutí vozí do Krumlova asijských cestujících (hlavně přes léto) se jedná o celkem logický krok.

K.S.

Tak by mne zajímalo co za diesel si na to pořídí. Viděl bych to ně nějaké reko Brejlovce, nebo Bardotky.

petr.r

traxx- nečtete zdopravy?

K.S.

petr.r:
Čtu, ale ne každý den, psalo se snad někde že si pořídí pro linku, kde musí mít na části dieselovou lokomotivu, naftový traxx? Nevšiml jsem si. Navíc se bavíme o nějakých 30-40km po „lokálce“ a jednom spoji denně, zatím, na toto kupovat nový traxx? No nevím.

petr.r

má jen opci na dvacet traxxu, jenom mně to tak napadlo nebot v diskuzi bylo naco tolik a nikde se nepíše jakých. Ale k té bardotce nebo brejlovci mně napadlo jestli výkon altíku snese zapojení jeho 9 vozů.

K.S.

Petr.r Obce je jedna věc, efektivnost takové investice je věc druhá, pokud neplánuje jet ještě dál, tak bych o ní pochyboval. Z pohledu tažení vlaku snad ano, to by mohl dát, otázkou je spotřeba vlaku, ale to snad nebude nějaké extra velké číslo. Kolik si vezme jede vagon? Myslím že jsem někde četl že do vlaku může jít kolem 300kW z topného okruhu. Myslím že i kdyby tam jelo dvojče (měl třeba jednu do zálohy), tak to pořád bude levnější než 2 traxxy. Navíc možná by se mohlo také jednat o reko z CZ Loko, které by se na to… Číst vice »

Gogo

Když jezdil EC Albert Einstein míval 8 vozů a z Plzně to tahali dva brejlovci, jeden to táhl a druhý do toho topil.

MartinM

TAk to je super, když teď bude roky 4. koridor rozkopaný, že budou vydělávat na tom, že oškubou stát na výlukách, doufám že jim nedají kapacitu…

Radek Janata

Bude rozkopaný? Rozkopaný byl spíš doteď.

Zbývající úseky (Soudomeřice-Votice, Doubí-Soběslav, Hostivař-Vršovice) jsou vesměs takové, že nová trať bude po většinu délky v jiné trase a tak bude vliv na provoz menší, než tomu bylo u dosavadních staveb.

a8n

To by mě zajímalo, jak se dá vydělávat na výlukách. Ty jsou naopak pro dopravce čistou ztrátou.

U SuVo je plánován skoro rok denních výluk kvůli nazdickému zářezu a nevypadá to, že by to stihli letos.

Otmar

To se jim to bude krásně jezdit když rozkopou Vršovice a trať do Hostivaře.

Otmar

Optimisto. Až rozkopou nádraží Vršovice tak bude drhnout půlka republiky.

korči

Dalo by se prosím zjistit, v kolik budou zastavovat v Budějcích? A pokusili jste se o potvrzení informace firmou SA?

Jen tak

Ja teda nevim, skoly nemam, ale casy zastavek jsou v clanku.

coudy

pro Jen tak
ale nebyli tam 😉