RegioJet nakoupil další dvoupodlažní autobusy, nově začne jezdit do Varšavy
Autobus Setra S 531 DT. Foto: RegioJet

Nová linka spojí Prahu s Vratislaví, Lodží a Varšavou dvakrát denně.
Nová linka spojí Prahu s Vratislaví, Lodží a Varšavou dvakrát denně.
Železnice v Polsku se poměrně prudce modernizuje, ale dálniční síť se rozvíjí ještě více…
Škoda, že například spojení do Paříže bylo naopak snížené ze dvou spojů týdně na jeden, to už je docela náhoda, aby se do toho člověk trefil. Flix tam má čtyři spoje denně.
Pohled do jízdního řádu RJ říká, že bus má v ČR jen výchozí zastávku v Praze a pak tři polské (Vratislav, Lodž, Varšava).
Flix má na stejné trase kromě takto „rychlé“ spoje, ale i „vymetáky“ se zastávkami MB, Jablonec, Harrachov atd., které dojedou do War zhruba o hodinu později. Nicméně sever nemusí do Prahy a v klidu si přistoupí po trase. Což jsou dvě ušetřené hodiny sezení v buse.
V rozhovoru pro seznam zprávy Jančura řekl, že plánuje zavést autobusy na letiště v katowicích a krakowě každé 2 hodiny, to by bylo super 🙂
A odkud? Z Ostravy?
Řekl že z Prahy, ale to mi přijde jako nesmysl, když vlakem do Ostravy a přestup na bus vychází tak o 2 hodiny rychleji, než kdyby to táhl autobus z Prahy. V Ostravě má navíc velkou základnu na přestupy ze svých linek.
Mínusářům posílám odkaz 😉
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-jancura-regiojet-neprodam-moje-dcera-bude-pokracovat-270607
Nevím jak ostatní, ale já nemínusoval zprávu jako takovou ani nepopírám její obsah, ale jako vždy dávám mínus jakékoliv zmínce o Jančurovi s pozitivním vyzněním.
Toho pána znám od jeho začátků a na jeho osobě a hlavně osobnosti nevidím absolutně nic pozitivního.
To že máme v Česku jednoho z mála (asi tak ze 2) schopných konkurentů Flixu mě přijde hodně pozitivní.
Nic z toho, co Jančura nabízí, k životu nepotřebuji.
Vlaky ČD jsem jezdil dávno před tím, než se na železnici objevil a autobusem jsem „dálkově“ jel poprvé a naposledy někdy kolem roku 2000 z Prahy do Jindřichova Hradce, protože mi tehdy ujel vlak.
Tak to jsme rádi, že jsme se dozvěděli, kdy jste jel naposledy autobusem. Já zase k životu nepotřebuju to, co tady v diskuzi nabízíte vy. Tak jsem vám dal taky dislike 🙂
A vidíte, přesto existují cestující, kteří jeho služby velmi rádi a hojně využívají.
Já jsem si říkal, že je tu někdo, kdo má to mínusování jako sport a má asi i více profilů. U obou příspěvků mi přibyly během dvou minut 4 mínusy, to nebude náhoda 😀
Smazáno pro porušení pravidel slušné diskuze.
Děkujeme za váš zde poslední příspěvek, Leoši Paluzgo.
ok, takže tragéd, co závidí, ….
Jančuru člověk nemusí mít zrovna bůhvíjak rád, ale pokud se podíváte na to, co dokázal, tak je to obdivuhodné. A to by se bez jeho odvahy a drzosti nestalo.
Mně osobně se moc nelíbí to, jak neustále v rozhovorech vzpomíná ČD. Prostě vždy si do nich musí kopnout, mít tam zmínku, narážku, cokoliv. Kdyby se soustředil čistě na sebe a své firmy… Ale to mi rozhodně nebrání ho uznávat a obdivovat za to, co vše dokázal. Vybudoval cestovní agenturu a zprostředkování au-pair (pamatujete ještě Neváhej a toč!, kde měl hlavní cenu?:-), prodejce letenek, pak autobusovou dopravu s opravdu do té doby nevídaným komfortem na českých silnicích a udržet si vysoký podíl i oblíbenost i po mohutném nástupu FlixBbusu. No a nakonec přispěl svými vlaky ve výrazném zkvalitnění a zlevnění… Číst vice »
Já chápu, proč reje do ČD. Protože ČD po něm regulérně šlo podnákladovými cenami, když začal s vlaky na první komerční lince z Prahy do Ostravy. A tím ho mohli snadno zlikvidovat z pozice síly a do té doby monopolního dopravce. Dnešní ČD už jsou jiné a něco takového by si dnes už ani omylem nedovolily, ale v něm už ta pachuť zůstala.
No a on dělal úplně to samé na autobusových linkách, jestli si dobře pamatuji.
Chápu, že je na ně naštvaný, ale cpát to neustále do každého rozhovoru? No jak říkám, mně se to nelíbí a kdyby ubral, tak by ty rozhovory byly lepší
Tak dneska už o ČD mluví i jako o „nejlepším státním dopravci bývalého komunistického bloku“ a druhém nejlepším ve střední Evropě po OBB.
Jako je to výrazně lepší, než to bývalo, o tom žádná
A že jezdil Praha – Liberec, Praha – KV za 50,- možná i méně, pana Jančuru už netíží. Tam tu konkurenci opravdu do země zašlapal.
Doporučoval bych si nastudovat rozdíl mezi linkou Praha – Liberec a Praha – Karlovy Vary. V obou případech jsou pravomocná rozhodnutí.