RegioJet může v Polsku nabízet i vnitrostátní dopravu, vrátí se do Katovic

Lokomotiva řady 388 v barvách RegioJetu v Praze. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czLokomotiva řady 388 v barvách RegioJetu v Praze. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Prodloužení provozu linky do Přemyšle platí do roku 2030.

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Geralt

Místo aby Poláci byli rádi, že RJ pomůže s kapacitou, protože nabídka dálkových vlaků v Polsku je naprosto nedostatečná vůči poptávce. Jen by si RJ měl sehnat zavazadlové vozy, protože jiný kraj, jiný mrav a v Polsku každý druhý dálkový cestující veze obří kufr.

HLN

Myslíte ten RJ který není schopný zajistit stavající linky? Viz. R8 bez posil a R23 ve 2vozech

Jiří Kocurek

R23 ve dvou vozech? Tak to by se u ČD stát nemohlo!

Leinad

Peršan a jedno béčko

noerf

Zajímavé je, že většinu typu vagónů pro R8 či R23 nepoužívá na nedotovaných tratích (snad mimo Avmz). Problém je otázka, co má k nasazení v Bohumíně na posilové vagóny a jak stíhá depo opravy a revize. R23 pošle místo standardních tří vagónů dva, někdy čtyři i když reálně není důvod pro posilový vagón.

Avlaky

Pozor v létě ale i mimo nej se často stává ze na IC jede jako posila vagon, který je kmenový na R8

Lukyn

Ano, protože většinou ten daný obrat končí v Bohumíně či Brně a vagón se v noci přeřadí na R8.

Avlaky

mám na mysli obraty které zde nekončí, nebo například řazení vozů pro vozíčkáře z R23 které jsou jen 3 a v případě nasazen na IC linky nesplňuje standardy na R23

marek.bican

RegioJet má v prevádzke už 6 vozňov radu Bp100 a ďalšie do konca roka sa majú do prevádzky zaradiť.

M19

Je to noční vlak v čase, kdy Poláci toho moc nejezdí. Spíš to pomůže samotným Polákům.

Honza

Ubožák v růžové košili se cpe za ziskem spolecensko-politického kapitálu. Vlakové linky jsou trasované poloitickozeměpisným predepsanym směrem v ten správný čas. Tak je to spravne, tak to ma byť.

Jiří Kocurek

„se cpe “
„predepsanym směrem“

Tak on se cpe, nebo mu to předepsali? Obojí naráz je nesmysl.

El Barto

Za vším je třeba hledat křivárnu, schválnost a zákeřnost. Ať žije bulvarizace.

Leinad

Nebylo by za totality. Není schválený zákon/podepsaný rozkaz, ale je velká motivace nejen pro vlezdoprdelisty. Kdo bez důvodu neposlechne, tomu bez důvodu nebudou přijaty děti na školu.
(Neříkám že Jančura je pod takovým tlakem, naopak vypadá že nechává managery dělat co jim nese, řeší aby firma měla výsledky a byla obchodovatelná)

SYN

Kazeň je to hlavni, dovolte Honzovi odejit!

XXyy

Tak ty budeš úplně největší ubožák

Avlaky

Regiojet má v Německu další MS3 nečekaně opět jen na 160

Čím v Německu teda bude jezdit?

janvagala

Souvislost s článkem?

Avlaky

stejný dopravce? – tady je snad zakazáno se ptát na věci které nejsou v článku? nebo existují tu snad članky na přaní abych se zeptal tam….

SYN

Nene, není to zakázané, ale občas je to až trapné…

XXyy

I já se ptám – souvislost s článkem?

noerf

A už byl vůbec nějaký traxx schválen na tuto rychlost? Možná jim přemalují maximalku po schválení u ERA.

Avlaky

nebyl, protože žadný ještě nebyl vyroben na tuto rychlost tuším že 188.001-006 jsou taky jen 160

Jiří Kocurek

https://www.zeleznicni-magazin.cz/aktuality/traxx-pro-200-km-h-na-zzo

Je to rok, možná někdo ví, jak testy dopadly… a nejspíš má podepsanou mlčenlivost, Alstom si to vykomunikuje sám.

Jiří Kocurek

Půjčí si od pronajímatele?

Jina na linku Praha-Přemyšl těch 160 km/h stačí.

Josef Pešek

Nečekaně? Vůbec nejsem překvapený, to bylo jasné od samého počátku navzdory kecům okolo.

Lukyn

Nálepka neznamená kolik reálně můžou jet, dokud nebudou finálně schválené tak tam ta 200 nebude. Každopádně i kdyby byly jen na 160 tak mají nové podvozky bez tlapového uchycení TM takže i to je win. Přednější v tuto chvíli je software který zprovozní EbiCab 3000 a bude možno jezdit pod ETCS L2 v bežném provozu. A Lokomotiva na 200 se dá pronajmout.

Avlaky

to ano, ale přesto ta mašina papírově jet 200 nemuže