RegioJet může v Polsku nabízet i vnitrostátní dopravu, vrátí se do Katovic
Lokomotiva řady 388 v barvách RegioJetu v Praze. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Prodloužení provozu linky do Přemyšle platí do roku 2030.
Prodloužení provozu linky do Přemyšle platí do roku 2030.
Místo aby Poláci byli rádi, že RJ pomůže s kapacitou, protože nabídka dálkových vlaků v Polsku je naprosto nedostatečná vůči poptávce. Jen by si RJ měl sehnat zavazadlové vozy, protože jiný kraj, jiný mrav a v Polsku každý druhý dálkový cestující veze obří kufr.
Myslíte ten RJ který není schopný zajistit stavající linky? Viz. R8 bez posil a R23 ve 2vozech
R23 ve dvou vozech? Tak to by se u ČD stát nemohlo!
Peršan a jedno béčko
Zajímavé je, že většinu typu vagónů pro R8 či R23 nepoužívá na nedotovaných tratích (snad mimo Avmz). Problém je otázka, co má k nasazení v Bohumíně na posilové vagóny a jak stíhá depo opravy a revize. R23 pošle místo standardních tří vagónů dva, někdy čtyři i když reálně není důvod pro posilový vagón.
Pozor v létě ale i mimo nej se často stává ze na IC jede jako posila vagon, který je kmenový na R8
Ano, protože většinou ten daný obrat končí v Bohumíně či Brně a vagón se v noci přeřadí na R8.
mám na mysli obraty které zde nekončí, nebo například řazení vozů pro vozíčkáře z R23 které jsou jen 3 a v případě nasazen na IC linky nesplňuje standardy na R23
RegioJet má v prevádzke už 6 vozňov radu Bp100 a ďalšie do konca roka sa majú do prevádzky zaradiť.
Je to noční vlak v čase, kdy Poláci toho moc nejezdí. Spíš to pomůže samotným Polákům.
Ubožák v růžové košili se cpe za ziskem spolecensko-politického kapitálu. Vlakové linky jsou trasované poloitickozeměpisným predepsanym směrem v ten správný čas. Tak je to spravne, tak to ma byť.
„se cpe “
„predepsanym směrem“
Tak on se cpe, nebo mu to předepsali? Obojí naráz je nesmysl.
Za vším je třeba hledat křivárnu, schválnost a zákeřnost. Ať žije bulvarizace.
Nebylo by za totality. Není schválený zákon/podepsaný rozkaz, ale je velká motivace nejen pro vlezdoprdelisty. Kdo bez důvodu neposlechne, tomu bez důvodu nebudou přijaty děti na školu.
(Neříkám že Jančura je pod takovým tlakem, naopak vypadá že nechává managery dělat co jim nese, řeší aby firma měla výsledky a byla obchodovatelná)
Kazeň je to hlavni, dovolte Honzovi odejit!
Tak ty budeš úplně největší ubožák
Regiojet má v Německu další MS3 nečekaně opět jen na 160
Čím v Německu teda bude jezdit?
Souvislost s článkem?
stejný dopravce? – tady je snad zakazáno se ptát na věci které nejsou v článku? nebo existují tu snad članky na přaní abych se zeptal tam….
Nene, není to zakázané, ale občas je to až trapné…
I já se ptám – souvislost s článkem?
A už byl vůbec nějaký traxx schválen na tuto rychlost? Možná jim přemalují maximalku po schválení u ERA.
nebyl, protože žadný ještě nebyl vyroben na tuto rychlost tuším že 188.001-006 jsou taky jen 160
https://www.zeleznicni-magazin.cz/aktuality/traxx-pro-200-km-h-na-zzo
Je to rok, možná někdo ví, jak testy dopadly… a nejspíš má podepsanou mlčenlivost, Alstom si to vykomunikuje sám.
Půjčí si od pronajímatele?
Jina na linku Praha-Přemyšl těch 160 km/h stačí.
Nečekaně? Vůbec nejsem překvapený, to bylo jasné od samého počátku navzdory kecům okolo.
Nálepka neznamená kolik reálně můžou jet, dokud nebudou finálně schválené tak tam ta 200 nebude. Každopádně i kdyby byly jen na 160 tak mají nové podvozky bez tlapového uchycení TM takže i to je win. Přednější v tuto chvíli je software který zprovozní EbiCab 3000 a bude možno jezdit pod ETCS L2 v bežném provozu. A Lokomotiva na 200 se dá pronajmout.
to ano, ale přesto ta mašina papírově jet 200 nemuže