RegioJet může v Polsku nabízet i vnitrostátní dopravu, vrátí se do Katovic
Lokomotiva řady 388 v barvách RegioJetu v Praze. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz
Prodloužení provozu linky do Přemyšle platí do roku 2030.
Prodloužení provozu linky do Přemyšle platí do roku 2030.
Místo aby Poláci byli rádi, že RJ pomůže s kapacitou, protože nabídka dálkových vlaků v Polsku je naprosto nedostatečná vůči poptávce. Jen by si RJ měl sehnat zavazadlové vozy, protože jiný kraj, jiný mrav a v Polsku každý druhý dálkový cestující veze obří kufr.
Myslíte ten RJ který není schopný zajistit stavající linky? Viz. R8 bez posil a R23 ve 2vozech
R23 ve dvou vozech? Tak to by se u ČD stát nemohlo!
Ubožák v růžové košili se cpe za ziskem spolecensko-politického kapitálu. Vlakové linky jsou trasované poloitickozeměpisným predepsanym směrem v ten správný čas. Tak je to spravne, tak to ma byť.
„se cpe “
„predepsanym směrem“
Tak on se cpe, nebo mu to předepsali? Obojí naráz je nesmysl.
Za vším je třeba hledat křivárnu, schválnost a zákeřnost. Ať žije bulvarizace.
Regiojet má v Německu další MS3 nečekaně opět jen na 160
Čím v Německu teda bude jezdit?
Souvislost s článkem?
stejný dopravce? – tady je snad zakazáno se ptát na věci které nejsou v článku? nebo existují tu snad članky na přaní abych se zeptal tam….
A už byl vůbec nějaký traxx schválen na tuto rychlost? Možná jim přemalují maximalku po schválení u ERA.
nebyl, protože žadný ještě nebyl vyroben na tuto rychlost tuším že 188.001-006 jsou taky jen 160
https://www.zeleznicni-magazin.cz/aktuality/traxx-pro-200-km-h-na-zzo
Je to rok, možná někdo ví, jak testy dopadly… a nejspíš má podepsanou mlčenlivost, Alstom si to vykomunikuje sám.
Půjčí si od pronajímatele?
Jina na linku Praha-Přemyšl těch 160 km/h stačí.
Nečekaně? Vůbec nejsem překvapený, to bylo jasné od samého počátku navzdory kecům okolo.