Radek Kubala: Zájem lidí o obnovu tratě do Lovečkovic nás překvapil, termín na dokončení si nedáváme
Radek Kubala ze Zubrnické museální železnice. Foto: Jan Sůra
Radka Kubalu zajímaly na začátku 90. let zrušené železnice. Jako první v roce 1992 navštívil železniční trať Velké Březno –
Je milé číst tuto reportáž.
Všema deseti podporuji obnovení (zprovoznění) této trati. Úcta k těm, kteří ji v potu tváře budovali, by nás měla zavazovat. To, že v minulosti došlo k její devastaci bylo neštěstím. Podpořme obnovu a přejme ji nových 100 let.
V minimuzeu v Lovečkovicích jsem byl, opravdu stojí za návštěvu.
Přeji celému spolku ať se dílo daří.
http://frantiseknyklicek.sweb.cz/obrazky/zubrnice-mapa.jpg
To autobusové propojení Zubrnic s Úštěkem byl opravdu výtečný nápad, který získal spoustu příznivců – jen by bylo vhodné rozšířit jeho provoz i mimo období hlavních školních prázdnin, minimálně i na termíny větších akcí konaných v Zubrnicích (a v nich by to ani nutně nemuselo být „historické“ vozidlo).
A samozřejmě přeji mnoho zdaru a elánu do příštích let – úspěchy jsou vidět!
Je zubrnická dráha trať nebo vlečka? V jízdním řádu mě zaujalo, že vlak přejede z vlečky z Zubrnic
Je to doopravdy vlečka, což má plno výhod a v podstatě žádné nevýhody:-).
Vlečka s přepravou osob
Vlečka za nevěstou.
K 9. lednu 2018 měla tato dráha status vlečky s názvem „Místní dráha Velké Březno – Úštěk“
Akorát že to nejede ale se to vleče.
Není to rychlík,ale krásná krajina na kochání.