Radek Kubala: Zájem lidí o obnovu tratě do Lovečkovic nás překvapil, termín na dokončení si nedáváme

Radek Kubala ze Zubrnické museální železnice. Foto: Jan SůraRadek Kubala ze Zubrnické museální železnice. Foto: Jan Sůra

Radka Kubalu zajímaly na začátku 90. let zrušené železnice. Jako první v roce 1992 navštívil železniční trať Velké Březno –

13 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kopr51

Je milé číst tuto reportáž.

Vladimír D.

Všema deseti podporuji obnovení (zprovoznění) této trati. Úcta k těm, kteří ji v potu tváře budovali, by nás měla zavazovat. To, že v minulosti došlo k její devastaci bylo neštěstím. Podpořme obnovu a přejme ji nových 100 let.

Franz

V minimuzeu v Lovečkovicích jsem byl, opravdu stojí za návštěvu.

Alibaba

Přeji celému spolku ať se dílo daří.

pozorovatel

To autobusové propojení Zubrnic s Úštěkem byl opravdu výtečný nápad, který získal spoustu příznivců – jen by bylo vhodné rozšířit jeho provoz i mimo období hlavních školních prázdnin, minimálně i na termíny větších akcí konaných v Zubrnicích (a v nich by to ani nutně nemuselo být „historické“ vozidlo).
A samozřejmě přeji mnoho zdaru a elánu do příštích let – úspěchy jsou vidět!

Petr

Je zubrnická dráha trať nebo vlečka? V jízdním řádu mě zaujalo, že vlak přejede z vlečky z Zubrnic

Bram

Je to doopravdy vlečka, což má plno výhod a v podstatě žádné nevýhody:-).

Aljašský pes

Vlečka s přepravou osob

Kopr51

Vlečka za nevěstou.

Hen ten oný

K 9. lednu 2018 měla tato dráha status vlečky s názvem „Místní dráha Velké Březno – Úštěk“

Hen ten oný

Akorát že to nejede ale se to vleče.

Pavel

Není to rychlík,ale krásná krajina na kochání.