Půlmiliardová proměna křižovatky Mileta je za polovinou, brzy otevřou nový podchod

Přestavba křižovatky Mileta. Foto: Hradec KrálovéPřestavba křižovatky Mileta. Foto: Hradec Králové

Přestavba křižovatky běží podle harmonogramu, hotovo bude příští rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tomáš

Někde byl snímek zatopeného podchodu. Může potvrdit někdo z místních, že je špatné odvodnění?

yxc

Podchod pod Hradeckou a cyklostezky severně od okruhu jsou už otevřeny. Jen ještě nemají kolaudaci, takže je před podchodem značka že procházíte stavbou.

Padre

Žádné připojovací pruhy,žádné mimoúrovňové křížení…do 400 metrů od jižního výjezdu z křižovatky směrem na sídliště Plachta je hlavní brána do FN HK s parkovištěm ,Záchranná služba,nový společný kampus Lékařské a farmaceutické fakulty,Vojenská lékařská akademie a ted ještě soukromý investor bude stavět novou velkou polikliniku na místě Milety vedle záchranky.Ta křižovatka už v den otevření nebude stačit.Kdyby včas postavili mimoúrovňovou křižovatku dle původního návrhu z přelomu tisíciletí tak by byla za třetinu nákladů a ještě by fungovala.

Jiří Urban

Ještě připočtěte nový parkovací dům u FN HK pro tisíc automobilů, který vyroste na místě dnešního dočasného parkoviště a obchodní dům Kaufland za benzínkou OMV – oboje napojené přes malou Miletu na Zborovské.

Jiří Urban

Za třetinu nákladů by byla těžko. 300 milionů v roce 2004 není stejných 300 milionů v roce 2024

Jiří Urban

Vizualizace konečného stavu zde:
https://www.hradeckralove.org/vizualizace/ms-36953

Vladimír

Za pulku to je fajn cena. Co kdyby si z tobo SZ vzala priklad?

Martin

Jupí, nová mimoúrovňová křižovatka v centru města!

Ne, je to fakt nesmysl, tady je vidět, že Hradec je mentálně velmi pozadu, přitom by mohl být výkladní skříní toho, jak řešit udržitelnou mobilitu, cyklostezky atd. Místo toho město postrádá chráněné cyklostezky napříč širším centrem, náměstí je jedno velké parkoviště a tak…

Kdybyste toto ukázali komukoliv v zahraničí, jen by kroutili hlavou. Chodci pod zem auta nad zem (v centru): tato teze byla aktuální naposledy zhruba v 80. letech 20. století

Jiří Urban

Hlavně je vidět, že jste od zastávky Hejrovského k univerzitě nikdy nepřecházel. Ale ono se to od kompu hodnotí dobře, to chápu.

Jirka

Tak křižovatka není mimoúrovňová- původně i měla být, ale projekt se nakonec změnil.

Petr *****

Hlavně to mělo smysl když tam jezdila auta. Dnes to je pro místní a příjezd od Vamberku. I na Liberec od Olmiku to odjíždím. A parkoviště na náměstí jsem zažil, byl jsem spokojen. Místní možná méně ale fakticky se na náměstích neparkuje ani v okresních městech

Jiří Urban

To si pletete s křižovatkou Tesla (ulic Okružní a Víta Nejedlého).
https://mapy.com/s/bemutakeja

Mileta je příjezd od Vysoké nad Labem a výjezd z centra od vysokých škol.
https://mapy.com/s/hohefojeco

Pavel Dvořák

Je videt, ze Hradec uz je dost daleko od Prahy. Maji tak diky tomu dost rozumu na to, aby oddelili jednotlive druhy dopravy pomoci podchodu/podjezdu. Pokud se udelaji dobre, tak je to bezpecne a pohodlne pro vsechny. A snad se tam neobjevi nejaky sileny aktivista, ktery je bude presvedcovat, ze lide prece nepatri pod zem a nezacne podchody zasypavat😁

Pavel_H

Tohle ale neni v zastavbe a neleze se do podchodu po schodech.