posily_do_teamu

První radar na měření rychlosti v Brně bude v Kníničské, letos silnici čeká oprava

Nákladní auto projíždí na červenou po Kníničské ulici. Foto: Městská část Brno-KomínNákladní auto projíždí na červenou po Kníničské ulici. Foto: Městská část Brno-Komín

Město po opravě plánuje na silnici opět zvýšení rychlosti.

Odebírat
Upozornit na
guest
28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Erik

„Jde i o pocit bezpečí“ – jsem jediný, komu zní Kratochvíl jako reklama na vložky? Kdyby šlo o bezpečí, dali by si záležet, aby se pár měsíců po rekonstrukci kanály zase nepropadly a řidiče to netlačilo do sousedního pruhu. Snažili by se o rozšíření Kníničské. Nebo by přidali svodidla. A hlavně by přestali strašit, protože nejhorší smrt je z vyděšení.

Jenže o bezpečnost nejde, jde jaký vždycky o prachy a strach je skvělý nástroj, jak se k nim dostat.

Jaaa

Jo prověřuje. A co až to budou usilovně prověřovat?

kopr

gratulace. Tak ted uz jim jen zbyva postavit metro.

autobusik2

Nevie niekto v akom stave je plánovaná prestavba križovatky Kamenolom?

Hoermalmeister

Teď je to v koordinaci výkopových práci na příští rok napsané, ale hlavně záleží na návrhu rozpočtu na příští rok, jestli se to bude stavět

Jan

MÚK Kamenolom nemá ještě pravomocné územní rozhodnutí, vypořádávají se stále odvolání, takže příští rok není reálný

Bob

A rozšíří to o metr? Když ne,tak ať se to ani nedělá,nemá to cenu. Když tam jede bus,nebo náklaďák,tak vás v levém pruhu tlačí do protisměru!

Jakub N

Myslím, že vás tam tlačí, protože u krajnice jsou hrozný díry a kanály. Po opravě by se to mohlo zlepšit.

Jan

Po opravě tam ty kanálové vpusti zůstanou a těm se bude každý řidič vyhýbat i když nebudou pár měsíců propadlé. Např. v Nizozemí jsou vpustě pod obrubníkem a ten má vybrání na vtok vody. Tam myslí hlavou.

P73

Tady to bývá u nových realizací taky.

Ondra K.

Kníničská je celkově tak těžce nenormová, že nějaký dílčí rozšíření vozovky by bylo nepovolitelný. V případě stavebních úprav vyžadujících povolení by muselo dojít k nápravě všech podstatných problémů, které ten úsek má.

Pave69

Ve výhledu je plnohodnotný 4 pruh, části už jsou nachystané – třeba most u vozovny, škoda že to nikdo nechce reálně řešit, minimálně dokud nebude I73 Bystrcí, takže reálně tak za 100 let…?

P73

Jo, most u vozovny je vtipný. Než se tam rozšírí vozovka, tak dřív spadne vozovna:)

Jirka

Oprava pomůže alespoň tomu, že osobní auto, které pojede v pravém pruhu, dojede v celku. Krajnice a hlavně propadlé kanály mě nutí přemýšlet, zda si zničit pravou stranu auta nebo zabočit více doleva a zničit o jiné auto pravou stranu…

SYN

A stejně tam někteří střelci hrnou 80-90…

Petr Hanák

Tak dá se, ne že ne.

Evžen

Dobrý den,

a co tunel husovický tunel tam se neměří?

Hoermalmeister

Všechny tunely v Brně jsou schopné měřit rychlost, jestli jsou pokuty vymáhané je ta důležitá otázka

Jakub N

V Brně se pevných radarů pokuty nedávají. První má být právě v článku zmíněná ulice.

SYN
Hoermalmeister

Ačkoliv se tomu říká tunýlek, mám dojem, že je to spíš most

PetrN

na území města Brna se zatím neměří nikde žádným stacionárním radarem či úsekovkou. Nicméně v Husovickém tunelu je zařízení k tomu připravené… Doslova ráj proti jiným velkým městům 😀

Jan

Brno zamrzlo v devadesátkach se vším všudy, díky vládnoucím motoristům na velkém Brně a díky tomu si velká část obyvatel Brna zvykla na totální volnost co se dodržování rychlosti týče. Stačí vyjet za hranice Brna a měření rychlosti má každá obec, kde je silnice I. nebo II. třídy, důvody nemusím vyjmenovávat, ale Brno nechce šikanovat řidiče… všechny brněnské tunely jsou osazeny měřením, to je ale vypnuté, aby se nešikanovali řidiči… a nemyslím to jen kvůli postihu těch, kteří rychlost neřeší, ale taky kvůli regulaci rychlosti vzhledem k průjezdnosti/ plynulosti atd. ale to už je na Brno vyšší dívčí 😁, napřed… Číst vice »

Jaaa

Nevím, za co máte ty mínusy. V každé druhé obci za Brnem je radar. V Brně? Jenom spousta hovadských řidičů v čele s magistrátními papaláši.

Brno jsou devadesátky i vzhledem k prakticky všemu ostatnímu v gesci města. Pokud chcete vědět, proč jako ČR zaostáváme za západem a vzdalujeme se, můžete jet do Brna. Je to prakticky ideální laboratoř promarněného potenciálu.

Jan

Většina řidičů zde jezdí velmi slušně (na rozdíl od Čech). Díky tomu, že brněnský magistrát nepodlehl módě výpalného za tachometr je doprava kapacitnější a plynulejší, neb se můžeme věnovat dopravní situaci a ne čumět často na tachometr. Pokud někomu toto nevyhovuje může použít kvalitní MHD nebo jezdit na kole či pěšky. Nemám potřebu se přibližovat západu se svými mešitami a gryndýlem. Když se Vám tak líbí není problém se tam odstěhovat. Nepotřebujete na to žádné povolení.

Jan

není Jan jako Jan, pan Jan je zdá se, typický obdivovatel našeho brněnského skanzenu. To že má Brno dobrou MHD neznamená, že není co zlepšovat a už vůbec ne, že motoristé proto můžou vše 😃, jinak MHD po 20h je jako někde na vesnici, intervaly se od covidu po 20h neztratily atd

A popsal jste to pěkně, jezdete si MHD, na kole nebo pěšky, ale hlavně nám nesahejte na auta, respektive rychlost a kam všude můžeme autíčkem přijet a kde všude s ním můžeme blokovat veřejný prostor, viz centrum města…

Jan

…intervaly nezkrátily…

Jaaa

“ Nemám potřebu se přibližovat západu se svými mešitami a gryndýlem.”

Tak holt nebudete mít ani na chleba.