LOT 3a leaderboard

První lokomotivu pro Správu železnic dodá Siemens

Lokomotivy řady 193 Vectron míří do flotily ČD. Pramen: České dráhyLokomotivy řady 193 Vectron míří do flotily ČD. Pramen: České dráhy

Lokomotiva má sloužit pro diagnostiku na české železnici i v zahraničí.

Zpět na článek
Odebírat
Upozornit na
guest
35 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martingluom

Hele vectron!!!!!!!!!!!!!!! Konečně dobrá investice 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🤔🤔🤔🙂🙂.

Tomáš

Bude sloužit pouze pro SZ? Nebo se plánuje použití i jinde, když nebude výkon pro SZ?

Jaaaa

Dokáže mi někdo vysvětlit, jaktože tyto zcela základní údaje, jako typ nakoupeného vozidla, mohou být „anonymizovány“?

Příště to asi začerní všechno, ne?

Ares

SŽ ať si radši koupí podbíječku.

Jiří Kocurek

Tohle mají proto, aby věděli, kam ji poslat.

Y.K.

Ono tedy už dnes znají spoustu míst v havarijním stavu nebo nevyhovujícím a to trvá než se podbije. Vzpomeňte na slávu, že se letos podbilo Nové spojení – děti co se při jeho zprovoznění narodily pomalu končí základku.

MildaIV

Otázka je, jak ta lokomotiva bude u SŽ vytížená a jestli by nebylo levnější si ji pújčovat.

Mirek

Jsem netušil, že SŽ doteď neměla vlastní lokomotivu 🤔

Asdfg

Mandelinky a muvky jsou speciální vozidla.

Jussi

V minulosti lokomotivu měli – spolek IMC Plzeň kupoval od SŽDC Prasátko 701 463. Byla zařazená pod OŘ Plzeň, ale kde parkovala a jestli jí používali nevím. Každopádně se na ní dokonce objevily i loga SŽDC. Jiná loko mě ale nenapadá.

David

Divím se, že nekupují rovnou lokomotivu, co umí sama diagnostikovat, jako například ROGER 1000.

medical examiner

Hmm…ten by stál kolik?

Augusto Pinochet

…a já bláhový čekal, že to bude všemi tolik oblíbená, spolehlivá a levná 380ka…

Pája

Oni potřebujou FUNKČNÍ mašinu 😉

bkv

Tak hlavně potřebujou mašinu, kterou LZE KOUPIT.

Potulný wechtr

A nenechat se při tom okrást. 🙂

medical examiner

A to znamená – nic od Scheißewerke Pilsen…

noerf

To by jí leda museli koupit od ČD. Škoda je již nemá v plánu vyrábět.

Jan Kužílek

380 byla základní cenou kolem 100 mega bez všech penále

Petr

125 mega kontrakt byl na 20 lokomotiv za 2,5 miliardy.

mic

Tak jsem přelétl očima nadpis a přečetl jsem: „Parní lokomotivu … “ No nic… :o)

medical examiner

Třeba taky…
Na testy ETCS…

Radek

Docela dobrá cena, když je to s ETCS.

Já, kdo jiný

To nebude funglovka

Asdfg

Měl by to být úplně první vyrobeny Vectron – prototyp.

Milos

Ten uz maj ČD ne?

Kubrt
Jussi

První Vectron musí mít najeto určitě více než požadovaných 150 000 km. Za 11 let provozu by to zvládla i průměrně jezdící Fábie, natož prototypová lokomotiva.

ythomas_ct

…nebo že už by se stáčely i lokomotivy? 🙂

Jussi

Také mě to napadlo 😀

Y.K.

To se stáčí, když jede v opačném směru… 😉

Milos

Lokomotiva, nejeta, garazovana, po GO po faráři z Reichu… 😀

Pavel

To me pobavilo 😆 „Mame tu cerstvy dovoz, je jak fungl nagl. Jedenact let s ni jezdila pani doktorova jednou tydne na nakup do vedlejsi vesnice“

Miroslav Zikmund

První Vectron byl patrně zkušební a testovací, a teprve na zkoušek se vyprofilovala konečná podoba sériové lokomotivy … a první lokomotiva nebyla prodána žádnému dopravci …

Tomas

Taky bych řekl, že to bude nějaká voňavka z AAA LOKO.