První lokomotivu pro Správu železnic dodá Siemens
Lokomotivy řady 193 Vectron míří do flotily ČD. Pramen: České dráhy
Lokomotiva má sloužit pro diagnostiku na české železnici i v zahraničí.
Lokomotiva má sloužit pro diagnostiku na české železnici i v zahraničí.
Hele vectron!!!!!!!!!!!!!!! Konečně dobrá investice 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🤔🤔🤔🙂🙂.
Bude sloužit pouze pro SZ? Nebo se plánuje použití i jinde, když nebude výkon pro SZ?
Dokáže mi někdo vysvětlit, jaktože tyto zcela základní údaje, jako typ nakoupeného vozidla, mohou být „anonymizovány“?
Příště to asi začerní všechno, ne?
SŽ ať si radši koupí podbíječku.
Tohle mají proto, aby věděli, kam ji poslat.
Ono tedy už dnes znají spoustu míst v havarijním stavu nebo nevyhovujícím a to trvá než se podbije. Vzpomeňte na slávu, že se letos podbilo Nové spojení – děti co se při jeho zprovoznění narodily pomalu končí základku.
Otázka je, jak ta lokomotiva bude u SŽ vytížená a jestli by nebylo levnější si ji pújčovat.
Jsem netušil, že SŽ doteď neměla vlastní lokomotivu 🤔
Mandelinky a muvky jsou speciální vozidla.
V minulosti lokomotivu měli – spolek IMC Plzeň kupoval od SŽDC Prasátko 701 463. Byla zařazená pod OŘ Plzeň, ale kde parkovala a jestli jí používali nevím. Každopádně se na ní dokonce objevily i loga SŽDC. Jiná loko mě ale nenapadá.
Divím se, že nekupují rovnou lokomotivu, co umí sama diagnostikovat, jako například ROGER 1000.
Hmm…ten by stál kolik?
…a já bláhový čekal, že to bude všemi tolik oblíbená, spolehlivá a levná 380ka…
Oni potřebujou FUNKČNÍ mašinu 😉
Tak hlavně potřebujou mašinu, kterou LZE KOUPIT.
A nenechat se při tom okrást. 🙂
A to znamená – nic od Scheißewerke Pilsen…
To by jí leda museli koupit od ČD. Škoda je již nemá v plánu vyrábět.
380 byla základní cenou kolem 100 mega bez všech penále
125 mega kontrakt byl na 20 lokomotiv za 2,5 miliardy.
Tak jsem přelétl očima nadpis a přečetl jsem: „Parní lokomotivu … “ No nic… :o)
Třeba taky…
Na testy ETCS…
Docela dobrá cena, když je to s ETCS.
To nebude funglovka
Měl by to být úplně první vyrobeny Vectron – prototyp.
Ten uz maj ČD ne?
ČD mají 193.902
https://www.elektrolokarchiv.de/index.php?nav=1407582&lang=1
První Vectron musí mít najeto určitě více než požadovaných 150 000 km. Za 11 let provozu by to zvládla i průměrně jezdící Fábie, natož prototypová lokomotiva.
…nebo že už by se stáčely i lokomotivy? 🙂
Také mě to napadlo 😀
To se stáčí, když jede v opačném směru… 😉
Lokomotiva, nejeta, garazovana, po GO po faráři z Reichu… 😀
To me pobavilo 😆 „Mame tu cerstvy dovoz, je jak fungl nagl. Jedenact let s ni jezdila pani doktorova jednou tydne na nakup do vedlejsi vesnice“
První Vectron byl patrně zkušební a testovací, a teprve na zkoušek se vyprofilovala konečná podoba sériové lokomotivy … a první lokomotiva nebyla prodána žádnému dopravci …
Taky bych řekl, že to bude nějaká voňavka z AAA LOKO.