Provoz na koridoru mezi Brnem a Břeclaví stál přes hodinu, v Zaječí vykolejila souprava Správy železnic
V Zaječí vykolejila souprava Správy železnic. Foto: Hasiči SŽ
Dálkové vlaky přesouvají České dráhy odklonem přes Přerov.
Tak až zase bude debata, že neřešit v ETCS posun je v pohodě, vzpomeňte si na toto a představte si tam vlak jedoucí třeba 200 km/h, protože přece pod plným dohledem.
Já si nemůžu pomoci, ale pokud opravdu sunul, tak tu k rozřezu nemělo jak dojít. Naopak to vypadá na podhození MVTV a následně vidlicovou jízdu.
Na tuhle jednotku se nesmí moc tlačit, no. Hned vyjede ze svých zajetých kolejí.
Tady se zase sešlo odborníků. 😀 Že vždycky mají nejvíc řečí ti, kteří kulový vědí. 😀
Žádné drama to není…jen několik set platících cestujících přijede do cíle o hodinu nebo dvě později, ale koho by to zajímalo…
To je železnici vždycky jedno, cestujici je na posledním místě. Omluva, vracení jízdného sproste slovo…
Hodina sem, hodina tam. To není žádná míra.
Zavedli jsme výhradní provoz ETCS a zvýšili bezpečnost české železnice. A pak jsme při posunu vypadli.
Jestlipak si dopravce SŽ bude stěžovat u SŽ?
Ne, bude si stěžovat na České dráhy:-)
Příjem stížností je i na řepné váze.
Za nás se říkalo v lampárně na hlavním nádraží…
No jo Skáza Železnic. To je jim podobné .
Máte štěstí, že jedu kolem….
Není tam náhodou už výhradní provoz ETCS? Jak se to teda mohlo stát?
etcs zabezpečuje posun?
Aha, při posunu, nic jsem nepsal.
A regiojet opět mlčí, nebo proč nejsou v článku uvedeny i opatření tohoto dopravce ? ČD nejsou jediný dopravce, který tam jezdí.
Opět mlčí.
„Dálkové vlaky mezi Břeclaví a Prahou začínají posílat mimo Brno přes Přerov.“ Stejné opatření pro ČD i pro Regiojet, tak proč ho psát dvakrát, žádné regionální vlaky na této trati nemá
Ano, akorát se tam výslovně píše o vlacích ČD.
Je to škandál,ale kolik vlaků denně tam RJ vlastně jezdí?
Jestli se to stalo ve 14:01 h, tak předpokládám, že už o cca 10 min. nestihl projet RJ 1043 (Praha – Bratislava).
Ještě, že to nebylo „až 200“ To by stál jeřáb někde v osení. 😁
Jako 200 m/min? To by tam to osení museli nanosit. 😀
SZ jde krasne prikladem….
Z mých zkušeností jdou. Když zavolám našemu MVTV nebo MUV, ozve se „Zde je strojvedoucí vlaku…“. To se mi u vlaku normálního dopravce snad ještě nestalo. 😀
Asi to bude tím že dráteníky a traťovku dopravci nemají.Jen SŽ která není dopravce.
Ale nepovídej. 😀
https://ducr.cz/wp-content/uploads/2024/11/Seznam-dopravcu-v-CR-k-1.11.2024.pdf
SŽ není dopravce.Teda ne správa železnic.Možná SŽ sovětské železnice.Ale ty u nás nejezdí.1435 to jistí.A když výpravčí neví jaký je rozdíl mezi dopravci a SŽ tak měl taky napsat na které trati slouží. Aby cestující věděli které trati se vyhnout.Ten ani neví jaký je rozdíl mezi kolejí a kolejnicí.A mimochodem,není on jako výpravčí zaměstnancem SŽ?🤔
Bože… Největší problém dráhy je vyřešen.
Záleží kde děláte. Je pravda, že někteří jedinci i se základní radiovou komunikací mají problém, ať už jde o některé strojvedoucí nebo signalisty sž, kteří místo řádného slovního znění říkají jezdi proti…
Že se strojvedoucí a posunovači baví všelijak, je všeobecně známo, ale co si dělají při posunu přes PSt, to je jejich věc. Pokud ovšem blekotá signalista nesmysly, je to i chyba výpravčího, správná „červená čepice“ si „svoje kusy“ srovná. Já si taky jednoho signála musel vychovat, jak při telefoňáku, tak při posunu, prostě jsem mu to závazná slovní znění vytiskl na A4 a dokud to neřekl správně, nejelo se. Samozřejmě s přátelským upozorněním, že je vše nahráváno a veškerá zpoždění jdou na jeho hlavu (a prémie). A světe div se, za 4 směny už ta závazná slovní znění říkat uměl… Číst vice »
Protože je to úplná kravina.
Není pravda, co uvádí mluvčí HZS SŽ, provoz stojí v obou směrech mezi Podivínem a Zaječím. A vykolejený je i vůz MVTV. Byl jsem v R13 Moravan, který přijel ve 14.00 do Zaječí z Brna a dál se (zatím) nehnul.
Tedy nevzal do Zaječí? Smutné 🙂
Vykolejený byl jen vůz MVTV.
Souprava vzala do Zaječích