Proměna budějovického letiště v mezinárodní přístav začíná, potrvá rok a půl
Letiště ČB po dostavbě (vizualizace). Zdroj: Letiště České Budějovice
Po Praze, Brně, Ostravě, Karlových Varech a Pardubicích bude mít Česká republika další veřejné mezinárodní letiště v Českých Budějovicích. Jihočeský
Linka Praha – Budějovice? 😀
letos už to bude lepší, Pardubice se dost lepší
Nesmyslné vyhazování veřejných prostředků na ztrátový podnik :-(. V regionu neexistuje dostatečná poptávka v segmentu osobní ani nákladní dopravy.
Jsem pro a fandim teto myslence. V roce 2020 se dostavi dalnice D3 a obchvat budejovic,zmodernizuje se zeleznicni koridor v roce 2021 a pocet obyvatel v jihoceskem kraji se neustale navysuje. takze letat z budejovic mezinaridne bude velkym lakadlem jak pro lidi z kraje,tak i treba z jihovychodni casti plzenskeho kraje ci ze zapadni vysociny a jizni casti strednich cech. 🙂
… pochopitelne to neni jen o preprave osob (chartery,pravidelne linky(,ale i nakladni doprave atd. Fandim tomu a doufam,ze to v budejkach bude fungovat mnohem uspesneji nez treba v ostrave ci ve varech.
V roce 2020, kde jste vzal tuto sci-fi informaci ??😳😳D3 nebude ani nahodou dostavena.
U Budějovic je to spíše otázka charterove dopravy s vlivem blízkého Českého Krumlova. Ale z hlediska byznysu a linek je to málo. Pozitivem může být o vcelku dlouhá dráha,ale bohužel nevím v jakém je momentálně stavu.
Co je to za blbost???
Do Linze je to 1:19, do Prahy o něco více. ČB mají málo obyvatel a spádová oblast také nic moc.
Ještě, že v Bruselu mají více rozumu než na kraji.
Jiri,dovoluji si nesouhlasit.Jsem pro a fandim teto myslence. V roce 2020 se dostavi jizni cast dalnice D3 a obchvat budejovic,zmodernizuje se zeleznicni koridor v roce 2021 a pocet obyvatel v jihoceskem kraji se neustale navysuje. takze letat z budejovic mezinaridne bude velkym lakadlem jak pro lidi z kraje,tak i treba z jihovychodni casti plzenskeho kraje ci ze zapadni vysociny a jizni casti strednich cech. 🙂
Rakušáci budou dostavovat svou dálnici z Lince do 3 let na hranici, takže ta doba bude ještě kratší. Pokud by se investovalo ještě do zrychlení železničního spojení mezi Lincem a
Českými Budějovicemi, tak to není potřeba vůbec.
Skomírá… zase Pardubice získaly dvě nové linky a Ostrava si za to může hlavně podmínkami těch dotací.
U Jihočeského kraje si dovedu představit nějaký ten low-cost z Holandska, Londýn + letní chartery
získaly dvě linky…ale za jakou cenu
Pardubice: v roce 2013 – 184 tisíc cestujících, v roce 2016 – 31 tisíc cestujících. Vím, že velkou roli hrají Rusové, ale i tak je to sešup.