dkv_obrazok

Přímé vlaky Hodonín – Myjava se vrací, jednotky už mají ETCS pro jízdu po koridoru

Jednotka Stadler GTW společnosti Arriva vlaky v Hodoníně. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czJednotka Stadler GTW společnosti Arriva vlaky v Hodoníně. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Cestující museli dosud osm měsíců přestupovat v Rohatci kvůli ETCS.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alex

Chcelo by to priamy vlak až do Nového Mesta nad Váhom (Trenčína) a nie tie nezmyselne prestupy. Viem že chýbajú jednotky ale bolo by s tým treba niečo robiť. Spojenia by boli atraktívnejšie.

Martin

10 min. na přestup na Myjavě a dojedete až do Trenčína, to už je maličkost.

Kalamita

Ono by to taky chtělo možnost si koupit nějak lístek ve vlaku od Myjavy, když je zavřené nádraží a nedostat během toho pokutu tři Eura. Na Jižní Moravě cestování s jízdenkami idsjmk a Grolich nehorázně dojebali ale na Slovensku to povýšli o level výš, tam jak člověk nemá kartu, tak bez milosti všude pokuta a nemůže si člověk koupit lístek…

Michal

Super, teď ještě něco udělat i s S6, aby se dalo normálně cestovat i tam.

Martin Všetečka

Na jaře jsem v Rohatci z S91 na R13 poprvé a teď to vypadá, že i naposledy, přestupoval. Všichni s naprostou samozřejmostí přecházeli koleje, kde se asi jezdí 160. Ani se nikomu nedivím, z toho odstrčeného nástupiště pro S91 je podchod na ostrovní peron dost z ruky (a vlastně hlavně z očí) a úrovňový přechod se tak nabízí, že si člověk ani nepřipadá, že by něco porušoval. Naštěstí tam je dobrý rozhled.

Frantík

V dnešním absurdistanu nešlo ani počkat se zaváděním ECTS, ani zřídit náhradní autobusovou dopravu. A ještě si v Zarazicích stěžovali, že vlaky zajíždí do depa.
Hlavně že je konec.

xyz

Byly zřízeny i „náhradní vlakové spoje“ – v části t-343 jich jezdilo víc než běžně.

Plus bylo zřízeno „náhradní zastavování“ R13 v potřebných časech v Rohatci.

Jinak, to opatření vlastně končí dle plánu – toho 31. 8. 2025 bylo od začátku uváděno jako termín ukončení.

Lukáš

Pan Adamka se zapomněl zmínit, že mají zatím nedostatek strojvedoucích proškolených na ETCS. Ti co to už mají, si z počátku moc volna neužijí, dají se očekávat i odřeknuté vlaky.

hobbysta

Ono možná lze v nouzi něco eliminovat „přeskakováním“ strojvedoucích mezi protisměrnými vlaky, byť za cenu mírných zpoždění. A nesmí to opatření trvat dlouho.

Doktor Macháček

Přestup v Rohatci měl svoje benefity. Místní nádražka nebyla špatnou čekárnou.

kelímek

Na Moravě naštěstí ještě občas nějaké ty „nádražky“ přežívají i v menších stanicích – v Čechách musejí cestující většinou jen „sušit huby“ na peronech a být rádi, pokud tam v lepším případě narazí aspoň na lavičku, aby i to „suché čekání“ neměli jen k stání …