Při opravě Barrandovského mostu bude v Blance snižována rychlost

Tunelový komplex Blanka. Foto: SatraTunelový komplex Blanka. Foto: Satra

Změna rychlosti by měla být zavedena především přes den, kdy je doprava nejsilnější.

Zpět na článek
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Codycheck

Pořád se jenom snižuje rychlost
zvednul bych to na 100 km/h
a v noci na 130 km/h
to by byla konečně jízda 🙂

Leinad

Ono by pomohlo pokutovat ty co nedodržují rozestup. (Podle videa myškaře nebo lepiče)
Když je v tunelu několik aut bez rozestupu, tak samozřejmě hrozí „bezdůvodné“ zastavení. A snížení rychlosti tomu moc nepomůže

Mysel

Ono by dost pomohlo nejezdit bezduvodne 55km/hod tam, kde se smi jet 70. Kazdy neni uplne sikovny ridic, ale maloktere auto dnes nema tempomat.

Frantík

Na značky se nedívejte, smí se jezdit na dohled a v závislosti na vzdálenosti auta před vámi.

Rulf

Dopravní „inženýři“ v TSK, jó to jsou ti exoti, co kurví Prahu kdekoliv můžou. Sami za volantem nikdy neseděli, ale údajně fundovaně rozhodují o dopravě v Praze. Je to banda diletantů, co by se jinde neuchytila.

Rozčílenej Jarda

Hlavně by ty světelný značky konečně měly umět taky třicítku, ale samozřejmě používat s rozumem.

Petr z Prahy

Ono střídání 50 a 70 už v Blance je a zobrazuje se dost chaoticky. Příklad jedu od Holešoviček a 3x je 70, pak je 2x 50 a pak je znovu 70, přitom žádnou kolonu po cestě nevidím.

Filip Jirsák

To snižování rychlosti má vzniku kolon zabránit. Takže pokud ji nevidíte, neznamená to, že to nefunguje. Navíc kolona se může tvořit i jinde, než kde jste zrovna vy.

Leinad

„Házím do Berounky chleba, aby tam nebyli žádní krokodýli.“

V. K.

To se autíčkáři zblázní. Naštěstí se po volbách vrátí zlatá doba, kdy by se Baranďák radši nechal spadnout, než aby bylo nějaké omezení.

Dachs

Při snížené rychlosti na padesátku provoz plynulejší rozhodně nebude. Toho se dá docílit při necelé šedesátce. Padesátka v TKB vytváří při neschopnosti řady řidičů udržet konstantní rychlost daleko větší efekt gumového lana, a tudíž štosování, zvláště „pod kopcem“ (Bubenečský směr Dejvice), než při rychlostech 60-70. Špuntování tunelů a Dobříšské způsobí budovaná vracečka Strakonická, jelikož za ní propustnost bude silně limitovat rozplet severního uzlu (MO > Barrandov / Strakonická a Strakonická + intenzity zvyšující vracečka > Barrandovský most). Nejrizikovější místo, kde by rozhodně měla být snížena rychlost ze 70 na 60, či 50 (občas tam nějaký borec nyní jede 90 a… Číst vice »