Praha rozkopaná: Tramvaje nepojedou v Nádražní a na Barrandov, metro bude mít tři výluky
Tramvaj u Nádraží Smíchov. Foto: Honza Groh / Wikimedia Commons
Město Praha a jeho dopravní podnik (DPP) dnes představily plány dopravních staveb pro letošní rok. Zásadní informace jsou dvě: po
Doporučil bych také na stanici Pražského povstání nad kolejí ve směru do centra nechat opravit zatékající strop.
Podle výlukové mapy DPP nebude náhradní autobusová doprava vedena Křížovou ulicí, ale Nádražní ZC a Strakonickou DC.
Zná někdo důvod proč na A jde vyměňovat v noci a na C tomu brání zabzař?
Podle tohoto https://metroweb.cz/metro/TECHNOLOGIE.htm a reportáže, kterou jsem kdysi viděl, tipuju, že jde o nutnost demontáže tzv. programového pásu.
Díky
Tady v plném znění: https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media/tiskove-zpravy/detail/278_1043-zasadni-opravy-a-rekonstrukce-tramvajovych-trati-a-metra-v-prvni-polovine-roku-2020
Jen poznámka – tramvajová trať v Nádražní ulici v úseku Smíchovské nádraží – Zlíchov (kostelík na kopečku) – eventuálně o pár desítek metrů dál až na točnu Hlubočepy byl v katastrofálním stavu už při otevření prodloužení tramvajové tratě na sídliště Barrandov. už ttehdy jsme se divili, proč to před otevřením neopravili.. kroutili jsme nad tím hlavou.. poznámka: samotný tramvajový most/viadukt zespoda z Hlubočep na kopec na Barrandov stojící na velmi vysokých pilířích už tehdy stál 2 miliardy korun – Praha to splácela několik dlouhých let.. Podobně drahá investice čeká Prahu při stavbě tramvajového tunelu zespoda z obratiště nádraží Podbaba u… Číst vice »
Já nevím, ale neměl ten „panelový podklad“ ten účel, že při opravách/nehodách se dá jezdit po nich, případně při zácpách po nich mohou jezdit jednotky integrovaného záchranného systému? Má to nějaký jiný, než estetický účel? (nerýpu, fakt by mne to zajímalo)
Vypadá to jako rychlá a snadná skládačka a koleje se dají jednoduše vyměnit, jenže kvalita a výdrž byly nižší než se očekávalo, viz http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041296
BKV panel = ultra jednoduchá a v zásadě rychlá instalace. Potřeba minimum oceli. Stačí rovný asfaltový podklad, na něj položit panel a do panelu nastrkat koleje a zatlačit přidržovací gumy. V zásadě to zachránilo dost tratí před konečným vyškubáním. Pokud jde o pojíždění, existuje i československý VÚIS, ale ten potřebuje zákrytový díl, protože používá normální koleje. Jinak BKV zbývají i Mezi Hřibitovy.
Panelový podklad. Ach jo, od Sůry bych čekal trochu víc odbornosti.
Býval seznam tramvajových tratí k dokončení do roku 2020, už se o něm nemluví, ačkoliv na stránkách http://strategickeprojekty.dpp.cz ještě před pár dny tyto termíny visely (dnes se tam nemůžu dostat). Teď je seznam do roku 2030 a je delší. Ale ani o něm už se moc nemluví, možná se chystá seznam na rok 2040. A těšte se, ten bude tááákhle dlouhý….
Na PDD píší něco jiného:
https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne-udalosti/detail/5556
Proč nad přes kopce Křížovou a ne paraelně Strakonickou? Průjezd by tam byl, stačí si to trochu vyznačit
Asi chtějí jezdit přes Hlubočepy.
Jakej máte na Křížový kopec?
A průjezd Strakonickou kolem pátý to by byla velká paráda. Navíc bez obsluhy Zlíchova.
Má se dělat most přes železniční trať.
V tomto článku to mají špatně bude to jinak.
Jak to vlastně vypadá s pokrytím metra signálem? Platí konec března?
to by me taky zajimalo