Praha rozkopaná: Tramvaje nepojedou v Nádražní a na Barrandov, metro bude mít tři výluky

Tramvaj u Nádraží Smíchov. Foto: Honza Groh / Wikimedia CommonsTramvaj u Nádraží Smíchov. Foto: Honza Groh / Wikimedia Commons

Město Praha a jeho dopravní podnik (DPP) dnes představily plány dopravních staveb pro letošní rok. Zásadní informace jsou dvě: po

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Leoš Smetana

Doporučil bych také na stanici Pražského povstání nad kolejí ve směru do centra nechat opravit zatékající strop.

mirek

Podle výlukové mapy DPP nebude náhradní autobusová doprava vedena Křížovou ulicí, ale Nádražní ZC a Strakonickou DC.

Harapes

Zná někdo důvod proč na A jde vyměňovat v noci a na C tomu brání zabzař?

František Plášek

Podle tohoto https://metroweb.cz/metro/TECHNOLOGIE.htm a reportáže, kterou jsem kdysi viděl, tipuju, že jde o nutnost demontáže tzv. programového pásu.

Harapes

Díky

Cestovatel

Jen poznámka – tramvajová trať v Nádražní ulici v úseku Smíchovské nádraží – Zlíchov (kostelík na kopečku) – eventuálně o pár desítek metrů dál až na točnu Hlubočepy byl v katastrofálním stavu už při otevření prodloužení tramvajové tratě na sídliště Barrandov. už ttehdy jsme se divili, proč to před otevřením neopravili.. kroutili jsme nad tím hlavou.. poznámka: samotný tramvajový most/viadukt zespoda z Hlubočep na kopec na Barrandov stojící na velmi vysokých pilířích už tehdy stál 2 miliardy korun – Praha to splácela několik dlouhých let.. Podobně drahá investice čeká Prahu při stavbě tramvajového tunelu zespoda z obratiště nádraží Podbaba u… Číst vice »

radim

Já nevím, ale neměl ten „panelový podklad“ ten účel, že při opravách/nehodách se dá jezdit po nich, případně při zácpách po nich mohou jezdit jednotky integrovaného záchranného systému? Má to nějaký jiný, než estetický účel? (nerýpu, fakt by mne to zajímalo)

Jan

Vypadá to jako rychlá a snadná skládačka a koleje se dají jednoduše vyměnit, jenže kvalita a výdrž byly nižší než se očekávalo, viz http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041296

Kalanis

BKV panel = ultra jednoduchá a v zásadě rychlá instalace. Potřeba minimum oceli. Stačí rovný asfaltový podklad, na něj položit panel a do panelu nastrkat koleje a zatlačit přidržovací gumy. V zásadě to zachránilo dost tratí před konečným vyškubáním. Pokud jde o pojíždění, existuje i československý VÚIS, ale ten potřebuje zákrytový díl, protože používá normální koleje. Jinak BKV zbývají i Mezi Hřibitovy.

Anonym03

Panelový podklad. Ach jo, od Sůry bych čekal trochu víc odbornosti.

ene bene

Býval seznam tramvajových tratí k dokončení do roku 2020, už se o něm nemluví, ačkoliv na stránkách http://strategickeprojekty.dpp.cz ještě před pár dny tyto termíny visely (dnes se tam nemůžu dostat). Teď je seznam do roku 2030 a je delší. Ale ani o něm už se moc nemluví, možná se chystá seznam na rok 2040. A těšte se, ten bude tááákhle dlouhý….

Petr Petr
Desper

Proč nad přes kopce Křížovou a ne paraelně Strakonickou? Průjezd by tam byl, stačí si to trochu vyznačit

Zbyněk

Asi chtějí jezdit přes Hlubočepy.

Paja

Jakej máte na Křížový kopec?
A průjezd Strakonickou kolem pátý to by byla velká paráda. Navíc bez obsluhy Zlíchova.

Radek

Má se dělat most přes železniční trať.

Petr Petr

V tomto článku to mají špatně bude to jinak.

TCrews

Jak to vlastně vypadá s pokrytím metra signálem? Platí konec března?

cestujici

to by me taky zajimalo