Praha 3 chce zavést v části ulic další zónu s maximální rychlostí 30 km/h
Další část Prahy 3, kde chce radnice zavést omezení rychlosti na 30 km/h. Foto: Praha3.cz
Ke zklidnění dopravy má dojít v oblasti u Vinohradské nemocnice.
To je hodně opatrnický návrh, který neřeší vlastně vůbec nic (zásadního). Kritické a „bariérové“ komunikace, které tuto zónu obklopují jsou nedotčené a jsou primárním zdrojem hluku a překážek v této oblastí, naopak klidná zóna vedlejších uliček bude formálně 30, stejně se tam moc rychle nejezdí vzhledem k jejich charakteru, na rozdíl od těch hraničních kde občas narazíme na střelce „hodně přes sto s hodně kraválem“.
Díky za mínysy, ael pointa byla, že se někde /teda bydlím hned jousek vedle) za statisíce ne-li miliony zavádí něco co nemá žádný praktický účinek, jedna se velmi klidný trojúhelník vilek, ulice s kočičími hlavami, odlehlý rožek Prahy 3. Přesně na obvodu jsou naopak jedny z nejbolavjších ulic (kromě Šrobárovky), jaký to praradox. Zkusit zklidnit nějaké bloky ve vnitřní Praze 3 by bylo zajímavější. řešit průtahy Prahou 3 ještě více.
Nicméně dokud zóny, rychlosti nikdo nevymáhá, tak je to tak trochu vyhazování peněz.
Zklidněním dopravy – to znamená dostupná MHD a ne podporovat individuální dopravu. Rezidentní zóna je tím, že lidi chtěj klid a soukromí, parkují si na svém pozemku a nevýhoda je potom mít auto. Potom vřeští, že nemají kde v městě zaparkovat. Je to něco za něco.
Ještě by to chtělo všechno mezi Vinohradskou a Seifertovou, (kromě Italské, Slavíkovy, Ondříčkovy a Jičínské).
Stejně tam většinou nejsou přechody a třeba by konečně začala fungovat přednost zprava.
Přednost z prava a otlučená auta jako v Itálii 🙂
Zavádět zónu 30 na komunikacích, kde se rychleji jet ani nedá, to chce fištróna. A spojovat jakkoli toto s třicítkovým běsněním někde po Evropě, mi nepřipadá jako dobrá novinařina. Toto je prostě rezidenční oblast, navíc u nemocnice, je tam tuším i vtipné dětské hřiště (bez herních prvků), píchnutí značek a namalování kulaté třicítky na vozovku nikoho nerozohní. Tajuplné značky Průjezd zakázán, objektivně téměř nekontrolovatelné (tady se důvod najde raz dva), proti zkracovačům už tam také jsou.
Proboha kdo to zase vymyslel , tenhle pseudo výraz “ zklidnění dopravy !!?? “ Není to nic jiného, než zpomalení a znervoznění dopravy !!! K ničemu jinému to nevede.
Doprava nejsou jenom auta. Navíc je dávno známo, že pomalejší automobilová doprava znamená plynulejší doprava. Pokud je někdo nervózní z toho, že v ulicích mezi baráky nemůže jezdit rychle, je to jeho problém a znamená to, že není způsobilý pro řízení auta a měl by vrátit řidičák.
znervoznění?
pokud zpomalení na 30 učiní nervózním, tak nemá v autě co dělat.
V teto oblasti jsem par let zil a nechapu, jake prinosy by melo zavedeni teto zony mit. Tankodrom na kocicich hlavach (tvoricich pulku delsich/rovnejsich useku) se stejne rychlejs jak 30 km/h projet neda, clovek doufa, ze se na te ceste vubec nejak udrzi, plus krizovatky s prednosti zprava. Ve Srobarove furt nekdo parkuje, vyjizdi, nebo jezdi sanitky, takze totez. Jedinej realnem praktickej vyznam muze mit toliko okoli skol, ale to neni nic, co by nevyresily pouhe dve znacky, namisto vyznacovani zony na vsech vjezdech do ni. Pripada mi to jen jako vykazovani aktivity bez jakehokoliv faktickeho prinosu, nebo byt jenom… Číst vice »
A co třeba 120?
m/min?
To je svižná chůze 😉
To je oblast, kde jezdit víc jak 20 km/h si koliduje o kriminál Za vraždu. Samy nepřehledný roh každých 100 m, škola atd hlavně je to cele ve stínu vysokých domu A uZkYch uliček
Jako nic proti, tam tahle zóna mohla být už dávno. Ale neměli by to náhodou řešit společně s Prahou 10, když přesně ulicemi Šrobárova a U Vinohradského hřbitova prochází hranice MČ? Jinak si dokážu představit ten úřednický paskvil, že zóna 30 bude platit pouze na jedné straně ulice, na druhé nikoliv. Něco jako když postupně vznikaly parkovací zóny na Vinohradech. Na pravé straně ulice modrá zóna Prahy 3, na druhé straně parkování zdarma na Praze 10. Hádejte, kde bylo více obsazeno? 😀
No ale těm rezidentům z Prahy 3 to právě mohlo pomoci zaparkovat na té jejich půlce, když tam bylo volněji. 🙂