Povodněmi poškozenou trať z Opavy do Kravař čeká obnova, přemostění se možná bude stavět znova
Poškození trati Opava - Kravaře. Zdroj: SŽ
Škody způsobené povodněmi se odstraňovaly až do prosince.
Škody způsobené povodněmi se odstraňovaly až do prosince.
Myslíte to přemostění na obrázku? Stačí jen znovu natřít, ne? 🙂
Jak moc náročné by bylo obnovit přeshraniční úsek z Chuchelné do Polska, když tedy pominu nesjízdnou polskou část do Ratibořic? Bylo by to vůbec možné?
Jediným problémem jsou asi finance a to, že o to není zájem ani na české, ani na polské straně, jinak je to realizovatelné, těleso tratě je na většině trati zachované.
Minimálně v Chuchelné by se musel odtěžit zasypaný zářez hned za stanicí a trať přemostit. Mně by se to líbilo, ale otázkou je, jaký to tam má dopravní potenciál (Opava – Ratiboř).
Když pominu? Když si přečtu co jste napsal, tak mám dojem, že jste se pominul vy. Kdo tu trať bude používat, proč by se měla obnovit? Protože si to myslíte? Vy jste z Chuchelné?
Takže se do toho jde pořádně, příprava, projekt,povolení,soutěž na zhotovitele, realizace. to vidím na 3 roky, když bude dobře.
Konečně na to někdo přišel ,že tam má být o jeden most víc než je.Poškozeni v roce 97 bylo stejné.Při povodní tam je velký průtok.
Škoda, že už nepřišli na to, že obnovovat trať kvůli vlečce na sádrovec se jim nikdy finančně nevrátí.
Ta vlečka u Kobeřic a Svobody není provozu schopna.Plno náletových stromů a keřů .
Když oni přišli na to, že je důležitá pro osobní dopravu Opava – Kravařsko – Hlučínsko.