Posun v přípravách obchvatu Havířova, míří do procesu EIA
Vizualizace obchvatu Havířova. Foto: ŘSD

Zahájení prací je plánováno na rok 2029, vyjdou na více než osm miliard.
Zahájení prací je plánováno na rok 2029, vyjdou na více než osm miliard.
Analytická studie, ze které se vychází, je plná nepřesností a tendenčních úvah: – V analytické části píšou, že dojde k útlumu hornictví, které nadále zůstává důležitým odvětvím s několika aktivními doly (útlum je přece skutečností, ke konci roku 2025 zavřou poslední šachtu). Totéž platí pro hutnictví v Ostravě – Nebere v potaz úbytek obyvatel ve velkých městech za posledních 25 let, který je 20 až 25%. Diagramy sčítání dopravy prezentují ovšem pouze poslední, chybí srovnání a trendy – Diagram sčítání dopravy ukazuje, že Havířov je cílové město, vyjížďka na všechny ostatní strany je zanedbatelná – Neexistuje poptávka na dopravu ve… Číst vice »
Absolutně zbytečná stavba. Dopravu z centra Havířova neodvede a přivede do Havířova tranzit, který dnes Havířovem neprojíždí. Díky této stavbě lze očekávat ohromný nárůst dopravy na Podlesí, v Životicích, Těrlicku a Horní Suché.
Absolutni souhlas. Havirovem nakladni tranzit neprojizdi, naopak samotne 4pruhove silnice se ve meste zuzuji na 2pruh+parking.
Do vsech okolnich mest s vyjimkou Tesina a FM vedou 4pruhove vypadovky.
Smysl ma pouze prestavba rondelu na mimourovnovou krizivatku + maximalne usek k Dukle.
Tahat cestu pres Zivotice a stavet tunel v Terlicku je totalni fantasmagorie.
o ničem napojení na D48 je dle vás OK? Ty tisíce aut každé ráno na bludovičáku směrem do města ve městě nekončí.
Tisíce aut z Havířova jezdí do Ostravy, nikoli na D48.Lidem, co jedou do Ovy tato stavba nepomůže v ničem. Ba naopak, na Rudné bude větší provoz tranzitu. Rudná je už dnes od „Liberty“ po Vítkovice ucpaná, tak bude zajímavé pozorovat, co se bude dít.
Havířov tuto stavbu nepotřebuje, výrazně mu uškodí.
Na D48 neni takovy prepravni proud aby si vynucoval novou silnici. A ted trochu cisel z posledniho scitani dopravy. Na vstupu Rudne do Havirova intenzita 28 tis aut denne/oba smery, na podlesi 14 tis aut/oba smery, do Terlicka 9 tis/aut oba smery, za Terlickem dal na Tesin 3 tis aut/oba smery. (Zdroj scitani dopravy RSD) Z techto udaju nam vyplyva, ze 19 tis aut zacne a skonci v Havirove. V Terlicku 6 tis aut, pokud bude obchvat zmizi cca 2 tis aut, protoze Havirov je stale spadova oblast, kudy budou lide projizdet i kdyz bude obchvat, bo do Kauflandu, bo… Číst vice »
To na Havířov neházej Denisko, to jde od Třince…
To je samozřejmě chyba Havířova že leží tak blízko Třince…
Hlavně pak ten úsek Havířov -vrbice je zapotřebí jako sůl…
Akorát jsem to chtěl napsat, že tento úsek bude pro mou denní potřebu zlomový.
Pro můj možná taky…. Když sem hledal práci tak prostě do Havířova to bylo vždy naprd spojení.
Nebyl tam původně ta D68, která řešila velkou část obchvatu Havířova a I/11 (v dálničním profilu od Ostravy se na ni jen severně od Havířova napojovala?