Posun trati a bezpečnější křižovatka. Velká proměna silnice I/35 na Valašsku má zhotovitele

Křižovatka v Zašové na silnici I/35. Foto: Google Street ViewKřižovatka v Zašové na silnici I/35. Foto: Google Street View

Stavba začne na jaře.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rei

Korespondují tyto minipřeložky nějak s tím kdysi navrhovaným čtyřpruhem do Rožnova nebo to definitivně padlo po ekonomické stránce? Vybavuji si, že úvahy byly.

Gregyros

furt je zanesen v územních plánech obcí

Zbyněk

O co by bylo jednodušší zachovat trať i silnici jak je a přidat SSZ spřažené s PZZ. Před tím, než by šlo PZZ do výstrahy by dostala zelenou auta z vedlejší (od Zašové) aby vyklidila přejezd. Tak nějak to funguje na mnohem větší a frekventovanější křižovatce v Otrokovicích.

Jarda SCG

Tam je opravdu málo místa. Když se posune vlak, můžou se udělat odbočovací pruhy a i autobusová zastávka se zálivem. Předpokládám, že tam ty semafory budou stejně jako v Zubří i Rožnově.

Happy

Nechce toho dělat ŘSD na železnici víc?😁

Frantisek X

Vytvářet další oblouky a zpomalení? 🙂 Jako jo, sice lepší, než když to pak nějaký nervák v autě nacpe pod vlak, a stejně zrovna tady asi všechno kromě nákladu zastavuje, nicméně zlepšení silnic kolem kolejí vlakům nijak nepomůže. To by chtělo spíše změnu priorit „strany a vlády“.

Poručík Mazurek

V Zašové nejde jen o to, že to někdo pošle pod vlak. Jednak chybí prostor mezi přejezdem a křižovatkou. Osobní auto se tam vejde, ale autobus nebo nákladní auto ne. Takže stojí na přejezdu a doufá, že vyjede na hlavní dřív, než pojede vlak. A jednak tam nejsou odbočovací pruhy, takže když jede vlak, I/35 se obousměrně zastaví, protože ji blokují auta, co odbočují do Zašové. A těch aut tam odbočuje docela dost, sice je to jen vesnice, ale rozhodně ne malá.

Poručík Mazurek

Škoda, že ŘSD nenaslouchalo žádostem místních už před 15 lety, kdy trať procházela generální opravou. SŽ tenkrát mohla rovnou trať přeložit, když už se v Zašové překopávala celá stanice včetně demolice budovy. Kdyby ovšem o tu přeložku tehdy někdo požádal…

Olin

No…, jak jen to říci?! Příliš vstřícné obecnému substrátu, příliš logické, příliš blízké selskému rozumu, příliš zohledňující nákladovost (před tolika lety by to vyšlo na jiný prachy), příliš… Tak na toto se zde moc nehraje.

Olin

P.S.: Ale díky za každé nové ráno, kdy se vůbec něco dělá…