Klikatá trať nevadí, stejně tam beztak bude dalších padesát let řízení provozu dle D3, a rychlost stále 60 km/h. Jediné štěstí že se to tam trochu zvedlo koncem 80.let, jinak by se tam ty vlaky dodnes ploužily padesátkou.
Dva oblouky navíc nevadí. V obci vlaky zastavují a pro auta bude konečně přejezd bezpečnější. Každý den, když tudy vyjíždím, se těším až stavba započne. Výjezd na Rožnov je ve špičce skoro nemožný, pokud Vás někdo nepustí.
Rei
13 dny
Korespondují tyto minipřeložky nějak s tím kdysi navrhovaným čtyřpruhem do Rožnova nebo to definitivně padlo po ekonomické stránce? Vybavuji si, že úvahy byly.
Ten čtyřpruh je plánovaný mezi Bečvou a vesnicemi , jsou tam teď pole. Ale jsme tady u nás moc daleko od Prahy, aby se tu něco podobného stavělo. Stěžejní bude dostavět silnici I/57 a obchvat Valašského Meziříčí, ten samotný udělá průjezd městem daleko snesitelnější.
Zbyněk
13 dny
O co by bylo jednodušší zachovat trať i silnici jak je a přidat SSZ spřažené s PZZ. Před tím, než by šlo PZZ do výstrahy by dostala zelenou auta z vedlejší (od Zašové) aby vyklidila přejezd. Tak nějak to funguje na mnohem větší a frekventovanější křižovatce v Otrokovicích.
Tam je opravdu málo místa. Když se posune vlak, můžou se udělat odbočovací pruhy a i autobusová zastávka se zálivem. Předpokládám, že tam ty semafory budou stejně jako v Zubří i Rožnově.
A situaci poruchy SSZ její spřaženi s PZZ řeší jak? Prostě mezi úrovňový přejezd a přilehlou křižovatku se má vždy vést náklaďák s vlekem, a to je cca i 20m délky, a kloubové BUSy jsou cca 18m dlouhé.
Vytvářet další oblouky a zpomalení? 🙂 Jako jo, sice lepší, než když to pak nějaký nervák v autě nacpe pod vlak, a stejně zrovna tady asi všechno kromě nákladu zastavuje, nicméně zlepšení silnic kolem kolejí vlakům nijak nepomůže. To by chtělo spíše změnu priorit „strany a vlády“.
V Zašové nejde jen o to, že to někdo pošle pod vlak. Jednak chybí prostor mezi přejezdem a křižovatkou. Osobní auto se tam vejde, ale autobus nebo nákladní auto ne. Takže stojí na přejezdu a doufá, že vyjede na hlavní dřív, než pojede vlak. A jednak tam nejsou odbočovací pruhy, takže když jede vlak, I/35 se obousměrně zastaví, protože ji blokují auta, co odbočují do Zašové. A těch aut tam odbočuje docela dost, sice je to jen vesnice, ale rozhodně ne malá.
A u toho posouvaneho přejezdu není vlaková zastávka, v které stejně všechny vlaky zastavují, tak čím oblouky tratě vlak zpomalí?
Poručík Mazurek
13 dny
Škoda, že ŘSD nenaslouchalo žádostem místních už před 15 lety, kdy trať procházela generální opravou. SŽ tenkrát mohla rovnou trať přeložit, když už se v Zašové překopávala celá stanice včetně demolice budovy. Kdyby ovšem o tu přeložku tehdy někdo požádal…
No…, jak jen to říci?! Příliš vstřícné obecnému substrátu, příliš logické, příliš blízké selskému rozumu, příliš zohledňující nákladovost (před tolika lety by to vyšlo na jiný prachy), příliš… Tak na toto se zde moc nehraje.
No, generální opravou… To ani ne, spíše se tam opravilo to nejhorší a postupně konečně mizí i křivě posvařované a vlnité kolejnice z 30. a 40.let.
Ještě by mohli udělat něco ve Stříteži – dokud tam byly jen kříže jezdilo se 60. Udělalo se PZZ za miliony a snížila rychlost přes přejezd na 30…
A co udělat něco s tím, aby mezinárodní silnice nevedla přes dědiny?
Takže výsledkem silniční akce pro auta bude z rovné tratě klikatá… Budou tam aspoň nějaké rozumné poloměry a výhledová rychlost?
Jo kdyby takhle v rámci řešení I/35 chtěli naopak narovnat aspoň ty nejnesmyslnější obloučky před Jablunkou (ať zůstanu v regionu)…
Klikatá trať nevadí, stejně tam beztak bude dalších padesát let řízení provozu dle D3, a rychlost stále 60 km/h. Jediné štěstí že se to tam trochu zvedlo koncem 80.let, jinak by se tam ty vlaky dodnes ploužily padesátkou.
Dva oblouky navíc nevadí. V obci vlaky zastavují a pro auta bude konečně přejezd bezpečnější. Každý den, když tudy vyjíždím, se těším až stavba započne. Výjezd na Rožnov je ve špičce skoro nemožný, pokud Vás někdo nepustí.
Korespondují tyto minipřeložky nějak s tím kdysi navrhovaným čtyřpruhem do Rožnova nebo to definitivně padlo po ekonomické stránce? Vybavuji si, že úvahy byly.
furt je zanesen v územních plánech obcí
No on je rovněž v Zúru, ale to je tak vše…
Ten čtyřpruh je plánovaný mezi Bečvou a vesnicemi , jsou tam teď pole. Ale jsme tady u nás moc daleko od Prahy, aby se tu něco podobného stavělo. Stěžejní bude dostavět silnici I/57 a obchvat Valašského Meziříčí, ten samotný udělá průjezd městem daleko snesitelnější.
O co by bylo jednodušší zachovat trať i silnici jak je a přidat SSZ spřažené s PZZ. Před tím, než by šlo PZZ do výstrahy by dostala zelenou auta z vedlejší (od Zašové) aby vyklidila přejezd. Tak nějak to funguje na mnohem větší a frekventovanější křižovatce v Otrokovicích.
Tam je opravdu málo místa. Když se posune vlak, můžou se udělat odbočovací pruhy a i autobusová zastávka se zálivem. Předpokládám, že tam ty semafory budou stejně jako v Zubří i Rožnově.
Ano, takto to má být. Bude se kvůli tomu demolovat i jeden dům, který je již na demolici připraven.
A situaci poruchy SSZ její spřaženi s PZZ řeší jak? Prostě mezi úrovňový přejezd a přilehlou křižovatku se má vždy vést náklaďák s vlekem, a to je cca i 20m délky, a kloubové BUSy jsou cca 18m dlouhé.
Nechce toho dělat ŘSD na železnici víc?😁
Vytvářet další oblouky a zpomalení? 🙂 Jako jo, sice lepší, než když to pak nějaký nervák v autě nacpe pod vlak, a stejně zrovna tady asi všechno kromě nákladu zastavuje, nicméně zlepšení silnic kolem kolejí vlakům nijak nepomůže. To by chtělo spíše změnu priorit „strany a vlády“.
V Zašové nejde jen o to, že to někdo pošle pod vlak. Jednak chybí prostor mezi přejezdem a křižovatkou. Osobní auto se tam vejde, ale autobus nebo nákladní auto ne. Takže stojí na přejezdu a doufá, že vyjede na hlavní dřív, než pojede vlak. A jednak tam nejsou odbočovací pruhy, takže když jede vlak, I/35 se obousměrně zastaví, protože ji blokují auta, co odbočují do Zašové. A těch aut tam odbočuje docela dost, sice je to jen vesnice, ale rozhodně ne malá.
U nás je největší problém odbočit do Rožnova. To je doslova peklo, a tak raději jedu po staré komunikaci do Zubří a tam v klidu odbočím doleva.
A u toho posouvaneho přejezdu není vlaková zastávka, v které stejně všechny vlaky zastavují, tak čím oblouky tratě vlak zpomalí?
Škoda, že ŘSD nenaslouchalo žádostem místních už před 15 lety, kdy trať procházela generální opravou. SŽ tenkrát mohla rovnou trať přeložit, když už se v Zašové překopávala celá stanice včetně demolice budovy. Kdyby ovšem o tu přeložku tehdy někdo požádal…
No…, jak jen to říci?! Příliš vstřícné obecnému substrátu, příliš logické, příliš blízké selskému rozumu, příliš zohledňující nákladovost (před tolika lety by to vyšlo na jiný prachy), příliš… Tak na toto se zde moc nehraje.
P.S.: Ale díky za každé nové ráno, kdy se vůbec něco dělá…
No, generální opravou… To ani ne, spíše se tam opravilo to nejhorší a postupně konečně mizí i křivě posvařované a vlnité kolejnice z 30. a 40.let.
Ještě by mohli udělat něco ve Stříteži – dokud tam byly jen kříže jezdilo se 60. Udělalo se PZZ za miliony a snížila rychlost přes přejezd na 30…
Tam než se u přejezdu udělá obdobná křižovatka (avšak asi bez semaforů) se bude jezdit 30 na věčné časy ;).
tam by jel >30 jen blázen, co si neváží vlastního auta
Kolega patrně myslel rychlost vlaku jedoucího přes přejezd, je před ním rychlostník na 30 km/h 🙂