Posun tramvají kliknutím myši. Škoda ve Finsku ukázala, jak vypadá automatická vozovna bez řidičů
Ukázka autonomního provozu tramvají v depu ve finském Tampere. Foto: Zdopravy.cz / Jan Nevyhoštěný

Systém nevyžaduje žádnou automatiku v kolejích, vše je v samotném vozidle.
Chci vidět v článku zaměstnancem Škody transport tvrzením běžnou vozovnu, kde se o jednu tramvaj stará 5 lidí = je tam pětinásobek zaměstnanců pečujících o tramvaje než deponovaných tramvají, a to ještě nikoliv celkově, ale na každé směně!
O jednu tramvaj se sice stará 5 lidí, ale každý člověk za šichtu těch tramvají odbaví xx.
Tohle až někdo hackne, tak to nebude prdel.
Určitě nám vysvětlíte, proč by to mělo byt dostupné z venku a né samostatný okruh
U nas bezi CBTC metra na wifi. 2.4 GHz, 802.11 – ex-bombardier cityflo. Pojdte hackovat (na zaruseni se to ale nekomu kdysi povedlo vypnout, nez udelali nove anteny). Jakoby i na mne je to asi moc, asi bych to uplne nenavrhoval, ale jestli to ma EAP certifikaty a overovani, tak to asi staci. Proste jim to jezdi.
Tak kdypak se to nasadi v Praze nebo Plzni?
To řízení na dálku je otázka vozidla. V Plzni je čerstvě rekonstruovaná vozovna tramvají (a o něco málo starší vozovna trolejbusů), která je taky chytrá. Hlídá si kde je jaká tramvaj zaparkovaná, staví každému vozu vlakovou cestu na konkrétní kolej, akorát to musí rozjet člověk z kabiny vozu. A není to od Škody.
A Hloubětin to umi tsky?