Poslední úsek dálnice D7 má územní rozhodnutí

D7, obchvat Postoloprt, MÚK Březno, vizualizace. Pramen: ŘSDD7, obchvat Postoloprt, MÚK Březno, vizualizace. Pramen: ŘSD

Stavebně půjde o jeden z nejnáročnějších úseků D7, který vede záplavovým územím Ohře a Chomutovky a kříží dvě železniční tratě.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
eLzyx

územní rozhodnutí je předpokládám první krok v celkovém byrokratickém procesu, že? Hádám, že realističtější datum zahájení stavby bude blíže roku 2028, než 2026

Milan

Zajimalo by me, jestli se planuje napojeni dalnice na nemeckou sit? V nemeckych planech vidim, ze s tim pocitaji.

Radek Vizi

V německých plánech počítají maximálně se čtyřpruhovou spolkovou silnicí, nikoliv s regulérní dálnicí viz https://de.wikipedia.org/wiki/Bundesstra%C3%9Fe_174

Olin

Kurňa… Já tu německou státovku se čtyřmi pruhy tedy fakt přežiju. Spíš bych určitě zakvitoval zmínku o vlastní technické realizaci, neb odkaz spíše řeší trasování Lipsko – Praha v širším obraze. Ale určitě díky, O.

Jan M

Jsem rád, že udělali nový model pro povodně a nepostavili to, jak to bylo navržené před tím.

Wlasta

Zaujala mě věta „SFDI poslal kompenzace… neboť přesun financovat nemohl“. Že to jde. Že to někdo vymyslel. A domluvil. Tak nějak v té větě cítím, když ne přímý vliv, tak „kulturu“ nastavenou panem Mátlem.

Jiří Urban

D7 bude dokončená, až se podaří dotáhnout MÚK Aviatická. Sleduji dění kolem připojení letiště s normálně dlouhým přípojovákem už snad deset let a jak se ten projekt táhne je fakt neuvěřitelné.

Dálnice

Ona v podstate zadna dokoncena dalnice vlastne nikdy neni dokoncena, ptz se tu nekde predelava MUK, tu rozsiruje atp. Ale ten usek u Prahy celkove dli jeste v tech 60. letech, kdy se stavel. Nastesti i tohle uz je snad za dvermi…

vbba

snad ty dveře nebudou dlouho zavřené… 😀