Poslední úsek dálnice D7 má územní rozhodnutí
D7, obchvat Postoloprt, MÚK Březno, vizualizace. Pramen: ŘSD

Stavebně půjde o jeden z nejnáročnějších úseků D7, který vede záplavovým územím Ohře a Chomutovky a kříží dvě železniční tratě.
územní rozhodnutí je předpokládám první krok v celkovém byrokratickém procesu, že? Hádám, že realističtější datum zahájení stavby bude blíže roku 2028, než 2026
Zajimalo by me, jestli se planuje napojeni dalnice na nemeckou sit? V nemeckych planech vidim, ze s tim pocitaji.
V německých plánech počítají maximálně se čtyřpruhovou spolkovou silnicí, nikoliv s regulérní dálnicí viz https://de.wikipedia.org/wiki/Bundesstra%C3%9Fe_174
Kurňa… Já tu německou státovku se čtyřmi pruhy tedy fakt přežiju. Spíš bych určitě zakvitoval zmínku o vlastní technické realizaci, neb odkaz spíše řeší trasování Lipsko – Praha v širším obraze. Ale určitě díky, O.
Jsem rád, že udělali nový model pro povodně a nepostavili to, jak to bylo navržené před tím.
Zaujala mě věta „SFDI poslal kompenzace… neboť přesun financovat nemohl“. Že to jde. Že to někdo vymyslel. A domluvil. Tak nějak v té větě cítím, když ne přímý vliv, tak „kulturu“ nastavenou panem Mátlem.
D7 bude dokončená, až se podaří dotáhnout MÚK Aviatická. Sleduji dění kolem připojení letiště s normálně dlouhým přípojovákem už snad deset let a jak se ten projekt táhne je fakt neuvěřitelné.
Ona v podstate zadna dokoncena dalnice vlastne nikdy neni dokoncena, ptz se tu nekde predelava MUK, tu rozsiruje atp. Ale ten usek u Prahy celkove dli jeste v tech 60. letech, kdy se stavel. Nastesti i tohle uz je snad za dvermi…
snad ty dveře nebudou dlouho zavřené… 😀