Poplatek za emise posunul mýtné o dvě a čtvrt miliardy na nový rekord
Kamion na silnici I/20. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Vybrané mýtné výrazně vzrostlo přesto, že provoz nákladních vozidel zůstal téměř na stejné úrovni.
Ani potraviny výrazně nezdražily. Divné.
Děkuji všem, kteří jste se na zavedení 4. složky mýta podíleli, bylo to drama, ale povedlo se to a ty 2,2 mld. Kč za rok za to dle mého sakra stali… Je to dalších 7 km dálnic, co by se z toho každoročně zaplatili ve vystavbe, well done!
Tranzit by měl mít dvojnásobné sazby.
A jak ho poznáte?
Třeba dle zahraniční SPZ?
Bolo by zaujimave vidiet statistiku, kolko z toho je cisto tranzit cez CR. Vzhladom na polohu CR v strede Europy a z prevahy poctu registrovanych zahranicnych vozidiel v systeme tak podstatna cast poplatkov bude z tranzitu, cim sa CR oplati mat relativne vysoke poplatky a domacim ulavit inde, napr. zvysit zlavu na poplatnika dane v CR.
Vymejšlet nový a nový daně, to by šlo. Udělat nějakou smysluplnou koncepci to ne. Proč se staví třeba průmyslové zóny mimo dosah koleji, že jsme se dostali do doby, kdy i ministr dopravy mluví o přesunu nákladů na železnici jako o utopii.
Protože se nechce. I pošta už opouští koleje, které „jsou zaostávány‘ ze strany státu, ve srovnání se silnicemi. Ovšem, zahrnutí důsledků do ceny mě osobně neuráží, byť není bohužel řešena příčina. Co člověk nadělá…
Protože tady tak nějak zvítězila na kolejích doprava osobní, takže se tam nákladní už nevejde. Je to něco za něco.
Tak jsme si zase všichni připlatili.
Těch 100 km nových dálnic nebylo asi zadarmo.
Baví mě ti mínusáři, říkám si jak to vlastně dělají, že se bez elektřiny dostanou na internet a to nemluví o všech dalších věcech. Anebo jsou jen tak naivní?