regio-vlak

Poplatek za emise posunul mýtné o dvě a čtvrt miliardy na nový rekord

Kamion na silnici I/20. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářKamion na silnici I/20. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Vybrané mýtné výrazně vzrostlo přesto, že provoz nákladních vozidel zůstal téměř na stejné úrovni.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dobrodruh

Ani potraviny výrazně nezdražily. Divné.

martin.janecek

Děkuji všem, kteří jste se na zavedení 4. složky mýta podíleli, bylo to drama, ale povedlo se to a ty 2,2 mld. Kč za rok za to dle mého sakra stali… Je to dalších 7 km dálnic, co by se z toho každoročně zaplatili ve vystavbe, well done!

Matador Cemp.

Tranzit by měl mít dvojnásobné sazby.

Petr Šimral

A jak ho poznáte?

Matador Cemp.

Třeba dle zahraniční SPZ?

Pavol

Bolo by zaujimave vidiet statistiku, kolko z toho je cisto tranzit cez CR. Vzhladom na polohu CR v strede Europy a z prevahy poctu registrovanych zahranicnych vozidiel v systeme tak podstatna cast poplatkov bude z tranzitu, cim sa CR oplati mat relativne vysoke poplatky a domacim ulavit inde, napr. zvysit zlavu na poplatnika dane v CR.

Cupra

Vymejšlet nový a nový daně, to by šlo. Udělat nějakou smysluplnou koncepci to ne. Proč se staví třeba průmyslové zóny mimo dosah koleji, že jsme se dostali do doby, kdy i ministr dopravy mluví o přesunu nákladů na železnici jako o utopii.

Frantisek X

Protože se nechce. I pošta už opouští koleje, které „jsou zaostávány‘ ze strany státu, ve srovnání se silnicemi. Ovšem, zahrnutí důsledků do ceny mě osobně neuráží, byť není bohužel řešena příčina. Co člověk nadělá…

lvy

Protože tady tak nějak zvítězila na kolejích doprava osobní, takže se tam nákladní už nevejde. Je to něco za něco.

lvy

Tak jsme si zase všichni připlatili.

Jirka

Těch 100 km nových dálnic nebylo asi zadarmo.

lvy

Baví mě ti mínusáři, říkám si jak to vlastně dělají, že se bez elektřiny dostanou na internet a to nemluví o všech dalších věcech. Anebo jsou jen tak naivní?