Polským kamarádům gratuluji, zaslouží si to. Dlouhou dobu nám hodně záviděli, před deseti lety se to otočilo, a oni opravdu budujíí a my jen plánujeme.
Možná by stačilo kdyby u nás nebyl ve vládě 8 let StBák který prosr*l co se dalo… A to neříkám že vládní ODS je nějaké super řešení. Zkrátka v Česku děláme již přes 10 let něco špatně a poslední léta se to začíná silně projevovat.
Hlavně by to chtělo víc zapojovat do vedení mladé lidi, kteří se nebojí prosazovat více změn než zachovávat současnou gerontoktracii, která žije z tradice „takhle se to dělalo vždycky“. A to platí pro úřady stejně jako politické strany.
Karel
5 hodin
Na to, že je Polsko ex komunistická země, tak je to velký pokrok
MP22
6 hodin
Konečně to nové nádraží trochu ožije… Lodž se dělá pěkně ambiciózně, tak by mě v tomto kontextu zajímalo, jak to vyřeší pod Varšavou. Líbí se mi odvážné představy o přesunutí Centralne kousek východně do polohy, kde je Śródmieście, tím by došlo ke spojení dálkových vlaků a trasy WKD a ještě by se tam postavila kapacita pro rychlovlaky. Vše by bylo v jednom bodě. Navíc tunely pod ulicí Aleje Jerozolimskie jsou ve velmi špatném stavu a ozývají se čímdál častěji názory na jejich zasypání a postavení nových o vyšším počtu kolejí a opravdu zahloubených. Tyto leží přímo pod silnicí a komplikují… Číst vice »
To už ale ožije po otevření toho tunelu pro klasické vlaky, co je v plánku světle modře. Pomůže to jak regionální, tak dálkové dopravě. Pro rychlovlaky bude spíš než nový tunel podstatná novostavba trati dál na západ, protože jet dneska směr Poznaň nebo Vratislav je bída.
Polským kamarádům gratuluji, zaslouží si to. Dlouhou dobu nám hodně záviděli, před deseti lety se to otočilo, a oni opravdu budujíí a my jen plánujeme.
Plánujeme navíc spíš hubou a do šuplíku. Reálně se zahajují zlomky z plánů.
Možná by stačilo kdyby u nás nebyl ve vládě 8 let StBák který prosr*l co se dalo… A to neříkám že vládní ODS je nějaké super řešení. Zkrátka v Česku děláme již přes 10 let něco špatně a poslední léta se to začíná silně projevovat.
Hlavně by to chtělo víc zapojovat do vedení mladé lidi, kteří se nebojí prosazovat více změn než zachovávat současnou gerontoktracii, která žije z tradice „takhle se to dělalo vždycky“. A to platí pro úřady stejně jako politické strany.
Na to, že je Polsko ex komunistická země, tak je to velký pokrok
Konečně to nové nádraží trochu ožije… Lodž se dělá pěkně ambiciózně, tak by mě v tomto kontextu zajímalo, jak to vyřeší pod Varšavou. Líbí se mi odvážné představy o přesunutí Centralne kousek východně do polohy, kde je Śródmieście, tím by došlo ke spojení dálkových vlaků a trasy WKD a ještě by se tam postavila kapacita pro rychlovlaky. Vše by bylo v jednom bodě. Navíc tunely pod ulicí Aleje Jerozolimskie jsou ve velmi špatném stavu a ozývají se čímdál častěji názory na jejich zasypání a postavení nových o vyšším počtu kolejí a opravdu zahloubených. Tyto leží přímo pod silnicí a komplikují… Číst vice »
To už ale ožije po otevření toho tunelu pro klasické vlaky, co je v plánku světle modře. Pomůže to jak regionální, tak dálkové dopravě. Pro rychlovlaky bude spíš než nový tunel podstatná novostavba trati dál na západ, protože jet dneska směr Poznaň nebo Vratislav je bída.
ražený nebo vrtaný??
TBM…
Hmm kdyby se dalo takhle prokopat z Králova pole na Nové Sady…
No rychlost by stačila i poloviční 🙂
Hmm, u naa se vse porat projektuje jako letiste za mestem… az na vyjimky, kde doslo ke zmene trasovani…
Všechno, tedy včetně Prahy? Ne, u Nehvizd to fakt končit nemá.
Kromě Prahy, Ostravy a Ústí (které si to muselo vydupat) všechno. To se vám zdá málo?
Jo, a tunel v Brně nejde…
V Brně jde nové nádraží Brnu nadohled.
Ano, Brnu na dohled. Nikoliv v Brně ale na dohled od města.