Nevím jestli toto nezmiňoval jiný článek, ale dost „pohli“ na Údolní, jmenovitě „horní“ část nahoru od křižovatky s Úvozem už je prakticky hotová, křižovatka sama (po krátším období střídavéjo jednosměrného provozu) už průjezdná 1+1 a zdá se že tento týden by mohli dodělat ještě jeden pruh, takže asi rovně + odbočování nahoru na Monte Bů…
Zato na zastávce Lipová (ehm, Aréna) se už třetí týden kvůli opravě povrchu zastávky postupujícím mikroskopickou rychlostí (už asi týden pokládají kari výztuž tempem tak 2m2 za den) jezdí (zcela oficiálně, včetně busů MHD) zajímavou metodou „jedním kolem nahoře po středním ostrůvku“ …
Pod tim zeleznicnim mostem jsem casto jezdil na kole … a voda tam tekla vzdy proudem (myslim, ze aspon cast mostu byla v mizernem stavu uz dlouho – je to videt i na mapy.cz). Stavet neco u reky bude vzdy trochu pruserove … myslim, ze spousta veci se ukaze az tim kopnutim do zeme.
SYN
1 den
Hm, jestlipak se do pondělka podaří i „záplata“ po opravě vodovodu na Kotlářské (cca. 25m od křižovatky Kounicova-Kotlářská) která v předpolí rušné křižovatky udělala z 2+2 pouhé 1+1?
Jojo, sice oceňuju že se rozhodli tu záplatu udělat pořádně (obrousili svrchní verzi v celém čtverci 6x6m a udělají to „v jednom kuse“ ale nevyšlo jim to tak o den (pracovní)… první den školy bývá chuťovka i normálně, tak jsem zvědavý.
neni to jedno, vzdy bude nejaka uzaverka, nebo havarie … lepsi je si na to zvyknout.
Ing_Kralik
1 den
Mám z toho smíšené dojmy. Tady je to fajn, že se konečně dokončila náplavka a trhání kolejí. Trvalo to ale 2x tak dlouho, než bylo naplánované. No a dál pokračuje kopání kanálu na Jihlavské a u hřbitova, čeká nás uzávěra pisáreckého tunelu, rekonstrukce křižovatky D1xD2, o rozšiřování D1 na 3 pruhy tak do roku 2035 nemluvě.
Trochu soudnosti, člověče. Umíte si představit v 80. letech velkorysé cyklostezky a cesty pro pěší v zeleni, které dnes kolem Svratky máme? Nebo méně vznešeně: umíte si představit tehdy rovnou opravenou silnici?
Který Královopolský tunel?? Dobrovského si není třeba rovinu představovat… teda s běžným „normálním“ autem. Nevím jestli jsou nějaká co rozeznají i pár milimetrů zvlnění nebo tak něco…
Poříčí má ještě jakžtakž alternativu (Pisárecký tunel – Jihlavská – Heršpická, případně Mendlák – Hlinky) to hlavně ta Opuštěná se kromě D1 (tam prý taky něco kopali 🙂 ) skoro nedá objet…
Jaká udržba vozovky na Poříčí o čem to mluvíte, 2017 se udělal nový asfalt a o pár let později to začli ničit bagry při budování slavné náplavky, to je ukázkově vyhazování peněz daňových poplatníků.
Povrch byl už zralý na obnovu bez ohledu na předchozí zatížení při realizaci PPO. Ono se to možná nezdá, ale v nejzatíženějším úseku mezi Novými sady a Heršpickou je intenzita 30 tisíc vozidel za 24 hodin. Ve zbytku úseku je intenzita přes 20 tisíc.
Ano, taky se nemůžu zbavit tohoto dojmu. Širší silnice skrz město, emise, prach, průtahy, obří křižovatky, beton asfalt. Koukněte se jak vypadalo Poříčí v minulosti. Z jedné strany les a řeka, z druhé strany domy a dnes? Škoda mluvit. Komunisti v 70 letech měli plán jak vlečku napojit do Heršpic, aby výstaviště nezůstalo bez kolejového napojení. Dnešní skvadra na magistrátu už jen betonuje a asfaltuje. Dnes se málem za průmysl stydíme a kolej #bylonutné vytrhat. Sice se náplavka povedla, ale to nedává povolení k bezhlavému asfaltování města.
A co že se tak jako vyrábí na výstavišti?? Já jen jak často tam ty vlaky s uhlím a ingoty jezdí… jednou za rok několik vagonů na dopravní výstavu ten návěs v klidu doveze.
Nevím jestli toto nezmiňoval jiný článek, ale dost „pohli“ na Údolní, jmenovitě „horní“ část nahoru od křižovatky s Úvozem už je prakticky hotová, křižovatka sama (po krátším období střídavéjo jednosměrného provozu) už průjezdná 1+1 a zdá se že tento týden by mohli dodělat ještě jeden pruh, takže asi rovně + odbočování nahoru na Monte Bů…
Zato na zastávce Lipová (ehm, Aréna) se už třetí týden kvůli opravě povrchu zastávky postupujícím mikroskopickou rychlostí (už asi týden pokládají kari výztuž tempem tak 2m2 za den) jezdí (zcela oficiálně, včetně busů MHD) zajímavou metodou „jedním kolem nahoře po středním ostrůvku“ …
oprava celého úseku kolem BVV pokračuje zběsilým tempem, snad to do Vánoc – doufám letošních, stihnou
3 x sláva i když – čeká nás tunel
Nebyla v této ulici ona vlečka, jejíž zrušení v diskuzích způsobilo tolik nářků a vulgarit?
Původně ta vlečka vedla Hybešovou ulicí a místo BVV byl cukrovar.
Mě spíš fascinuje že se úplně zazdilo poškození železničního a silničního mostu v řádu milionů. Bez viníka bez ničeho 🙂
Praskliny na 150 roků starém železničním viaduktu se ještě řeší. Který silniční most myslíte?
Ten hned vedle na Heršpické. 🙂
Pod tim zeleznicnim mostem jsem casto jezdil na kole … a voda tam tekla vzdy proudem (myslim, ze aspon cast mostu byla v mizernem stavu uz dlouho – je to videt i na mapy.cz). Stavet neco u reky bude vzdy trochu pruserove … myslim, ze spousta veci se ukaze az tim kopnutim do zeme.
Hm, jestlipak se do pondělka podaří i „záplata“ po opravě vodovodu na Kotlářské (cca. 25m od křižovatky Kounicova-Kotlářská) která v předpolí rušné křižovatky udělala z 2+2 pouhé 1+1?
A trolejbusy si tam ‚vychutnávají‘ jízdu, daleko od trakčního vedení…
No oproti běžnému stavu nastalo „zúžení“ jen o kousek dřív.
Právě o ten „kousek“ co je těsně před/za křižovatkou 🙁
Nepovedlo, neděle 20:20 a záplata stále není hotová.
Jojo, sice oceňuju že se rozhodli tu záplatu udělat pořádně (obrousili svrchní verzi v celém čtverci 6x6m a udělají to „v jednom kuse“ ale nevyšlo jim to tak o den (pracovní)… první den školy bývá chuťovka i normálně, tak jsem zvědavý.
*vrstvu
Tak překvapivě žádný Armageddon, naopak před 9tou byla doprava v místě úplně v klidu!
neni to jedno, vzdy bude nejaka uzaverka, nebo havarie … lepsi je si na to zvyknout.
Mám z toho smíšené dojmy. Tady je to fajn, že se konečně dokončila náplavka a trhání kolejí. Trvalo to ale 2x tak dlouho, než bylo naplánované. No a dál pokračuje kopání kanálu na Jihlavské a u hřbitova, čeká nás uzávěra pisáreckého tunelu, rekonstrukce křižovatky D1xD2, o rozšiřování D1 na 3 pruhy tak do roku 2035 nemluvě.
ve městě nekončí opravy nikdy
Wow, 80. leta koukam v Brne neskoncila.
Trochu soudnosti, člověče. Umíte si představit v 80. letech velkorysé cyklostezky a cesty pro pěší v zeleni, které dnes kolem Svratky máme? Nebo méně vznešeně: umíte si představit tehdy rovnou opravenou silnici?
… a přestupní tarif v MHD.
Jo tak tu rovnou opravenou silnici si vždycky představím když jedu kolem velodromu, a nebo v královopolském tunelu.
Nebo vlastně kdekoliv s novým povrchem. Kanáldekly se u nás normálně ještě dělat nenaučili.
No, pomalu se to učí, ale je to únavné…
Který Královopolský tunel?? Dobrovského si není třeba rovinu představovat… teda s běžným „normálním“ autem. Nevím jestli jsou nějaká co rozeznají i pár milimetrů zvlnění nebo tak něco…
Vy byste měl pracovat pro město Brno! to by vám sedlo 😀
Poříčí byla souvislá údržba vozovky, tak aby povrch přežil v nějakým rozumným stavu do zprovoznění jižní části VMO.
Poříčí má ještě jakžtakž alternativu (Pisárecký tunel – Jihlavská – Heršpická, případně Mendlák – Hlinky) to hlavně ta Opuštěná se kromě D1 (tam prý taky něco kopali 🙂 ) skoro nedá objet…
Jaká udržba vozovky na Poříčí o čem to mluvíte, 2017 se udělal nový asfalt a o pár let později to začli ničit bagry při budování slavné náplavky, to je ukázkově vyhazování peněz daňových poplatníků.
Povrch byl už zralý na obnovu bez ohledu na předchozí zatížení při realizaci PPO. Ono se to možná nezdá, ale v nejzatíženějším úseku mezi Novými sady a Heršpickou je intenzita 30 tisíc vozidel za 24 hodin. Ve zbytku úseku je intenzita přes 20 tisíc.
Ano, taky se nemůžu zbavit tohoto dojmu. Širší silnice skrz město, emise, prach, průtahy, obří křižovatky, beton asfalt. Koukněte se jak vypadalo Poříčí v minulosti. Z jedné strany les a řeka, z druhé strany domy a dnes? Škoda mluvit. Komunisti v 70 letech měli plán jak vlečku napojit do Heršpic, aby výstaviště nezůstalo bez kolejového napojení. Dnešní skvadra na magistrátu už jen betonuje a asfaltuje. Dnes se málem za průmysl stydíme a kolej #bylonutné vytrhat. Sice se náplavka povedla, ale to nedává povolení k bezhlavému asfaltování města.
Za průmysl se stydíme … myslíte, že bude fungovat, pokud jediné dopravní prostředky budou ruční vozík a vagón, nic mezi tím?
Prezentace průmyslu se přesunuly na internet, objednávky zboží taky. Ale fyzicky ty výrobky musí něco přepravit.
Tu sirokou prutahovou pro pesi neprijemnou silnici tam ovsem postavili komuniste. Ted se pouze opravila. A dokonce ji neopravil magistrat, ale RSD
@redakce Halásek zde:
A co že se tak jako vyrábí na výstavišti?? Já jen jak často tam ty vlaky s uhlím a ingoty jezdí… jednou za rok několik vagonů na dopravní výstavu ten návěs v klidu doveze.