Po třech letech hotovo. Končí dlouhé omezení na trase Plzeň – Tábor
Nová okružní křižovatka v Nezvěsticích na silnici I/19. Foto: ŘSD

Nová okružní křižovatka má současně zpomalit řidiče před vjezdem do obce.
Nová okružní křižovatka má současně zpomalit řidiče před vjezdem do obce.
Tak kruhák máme, ale ten šílený úsek od Losiné se nemění. Tam by se 19 měla přeznačit na 1919 – silnice 4 třídy.
Umožněte konečně podjet kamionům. Je to silnice 1.tridy a léta letouci kamiony ničí Blovice a silnici 117,114,118
Silnice I. třídy to možná je. Na papíře. Jel jste vůbec tudy ?
Úseky např. Losiná – Nezvěstice a Rožmitál – Lety….
Jenže ten most je „tvrdá“ překážka, nejde podjet vyšším vozidlem ani pomalu, ani opatrně, ani teoreticky… takže se objíždí, po silnicích co předřečník zmiňoval.
Hlavně I/19 měla být když už ne dálnice nebo 2+2 silnice pro motorová vozidla, aspoň solidní jednička s 2+1, obchvaty a MÚK. Ne tenhle paskvil, který bude korunován západním obchvatem Pehlrimova, kde I/19 nebude hlavní směr. Ukázka totální nekoncepčnosti.
a nešlo to nějak velkoryseji?
třeba
https://mapy.com/s/bapuhusozo
tam by to chtělo trochu jinou velkorysost, snad se brzo pohne vč. Losiné
D19 🙂
Jen aby to a) bylo co nejdřív b) pomohlo též připojení I/19+18, a ne jenom výhradně směru na Nepomuk… 🙁
To nebude nikdy. Není to tranzitní trasa a nechtějí tu silnici z ní udělat. A jediná stopka je právě ten podjezd, takže obchvat je proti tomu
Fandím jim. Tranzit patří na páteřní silnice.
třeba na tuhle, to je páteřní silnice, bohužel vedoucí skrz obce
Není páteřní. Páteřni jsou D5, D0, D1 atd.
Směrem na Plzeň bych tu přeložku nestáčel na sever, ale vedl ji dál na budoucí obchvat Chválenic a Želčan, což je, doufejme, zárodek D20.