Plzeňský kraj proměnil aplikaci na veřejnou dopravu, platí i ve dvou městech Karlovarského kraje

Virtuální Plzeňská karta. Foto: IDPKVirtuální Plzeňská karta. Foto: IDPK

Nově jde přes aplikaci řešit jednoduše i předplatné.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
suri

aplikace celkem podařená, určitě co se týče uživatelského rozhraní a vzhledu ve srovnání s předchozí virtuální kartou, není to tak roztříštěné. Ale i tady jako u každé novinky je řada věcí, které by bylo potřeba dodělat nebo upravit, namátkou – do vyhledávače spojení přidat možnost „přes“; v appce taky je celkem nelogické, že je tam odkaz na externí vyhledávač spojení PMDP, přestože hlavní vyhledávač spojení vyhledává včetně spojů MHD Plzeň a Klatovy a je tedy svým způsobem duplicitní a znepřehledňující, protože používá úplně jiný vzhled než má appka – velkým plusem je konečně přímá volba pro koupi 240 minutové síťové… Číst vice »

Cena Aplikace

Chtel bych vyzdvihnout porizovaci cenu aplikace, 2 mil. czk se mi zda jako vazne dobra cena, pokud to pouzivaji desetititsice lidi tak jsou to opravdu drobne.

Jirka Sirka

Ač nejsem žádný IT specialista, převod původní virtuální karty do nové Plzeňské virtuální karty se mně povedl, včetně průkazky 65+, tak doufam, že bude vše fungovat. Škoda že se tolik nedařilo Viktorce dnes s Ostravou.

Adam

My v Pardubickém a Královéhradeckém kraji závidíme. U nás pořád nic a Oredo vůbec nekomunikuje.

Pavouk

Rozumím tomu.
U nás v Jihočeském kraji není ani žádná integrovaná doprava a nikdo tu už nevěří tomu, že kdy vůbec bude.

Tomariero

Vzhledem k tomu co teď probíhá v rámci kraje tak Leoš u konečně snad bude a hodně podobný Plzni.

Richard

Nejlepší by bylo: nahradit IDS IREDO/VYDIS tarifem IDOL. IDOL by měl integrovat celý Severovýchod to je Liberecký kraj až po Pardubický kraj + MHD(včetně MHD Pardubic/MHD HK) + Vodní dopravu Lodě po Labi a někde Přívozy protože O/IREDO je hodně za opicemi. Měly by se kraje sjednocovat alespoň v IDS, když se neumí Hradecký a Pardubický kraj dohodnout tak by to měl mít hlavní a poslední slovo ten třetí což je KORID_LK Liberecký IDOL… Kéž by se prodloužila linka IDOL/IREDO 370 Liberec AN-Hradec Králové- THD až po Pardubice AN-Terminál jako důkaz spojení IDOL-IREDA

Jirka Sirka

Nejlepší by bylo nahradit celou tuhle džungli jedním celostátním tarifem, včetně MHD, aby si člověk mohl koupit jízdenku ze zastávky MHD Břeclav do zastávky MHD Ústí nad Labem. Podle projeté cesty by si to pak mohly kraje přeúčtovávat. Dalo by to asi IT práci, ale byl by to komfort. Možná by to přivedlo i více cestujících.

Ares

A hlavně by to bylo drahé, asi jako One Ticket. Takže by se to používalo z neznalosti a nebo pohodlnosti. Jiný benefit by v tom nebyl.

liborvavrik82

Výhoda těch integrovaných systémů podle krajů nebo regionů bývá na západ od nás v dobré lokální znalosti potřeb v regionu. Je to dobřevidět v Nizozemí, Norsku, západě Německa apod. Tam jsou ty regionální systémy často velmi propracované. Včetně velmi dobrých aplikací, kde najdete jak zpoždění, tak třeba i to, že výtah ve stanici vlaku/ metra je rozbitý. Zažil jsem i aplikaci integrovaného systému, která vám řekne, který vagon metra je při vámi vyhledané cestě volnější. Daná aplikace to uměla I u S-bahnu. Jeden tarif může být praktický pro dlouhé cesty. Regionálnost systému i tarifů může přinést i chytrá řešení pro… Číst vice »

Jičíňák

IDOL s jeho buzerací kontrolními nadzónami prosím raději ne. Až bude aplikace, bude IREDO dobré. (Ale ta integrace MHD chybí, to ano.)