PKP Intercity ukázal vozy pro dálkové vlaky po modernizaci, mají jezdit i do Česka

Modernizované vozy 152A pro PKP Intercity. Foto: PKP IntercityModernizované vozy 152A pro PKP Intercity. Foto: PKP Intercity

Zakázka na 24 vozů 1. třídy má být dokončena příští rok.

Odebírat
Upozornit na
guest
24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milan

Sám jsem ze západu a mohu s jistotou říci, že PKP a ČD mohou kvalitou a službami překonat naše železnice, jako jsou NMBS/SNCB, NS a DSB. Nyní musí využít těchto příležitostí. ComfortJet to (bezpochyby) ukazuje a nové vozy pro PKP zavedou v Polsku novou úroveň komfortu. Toto však ještě není nový design od FPS Poznaň a tyto modernizované vagóny vykazují pouze minimální vylepšení.

Martin S.

V čem to ComfortJet dokazuje, prosím? Relativně proti DB ICE4 / DSB IC5 jde o ve všem horší a přitom dražší vlaky.

Martin S.

Mohli by se mi mínusáři, prosím, vyjádřit? Aspoň jednou. Na sedačku je to nejdražší, uspořádání interiéru tragické, nízkopodlažní to nemá, osvětlení to má šílené (srovnejte si to s tím ICE4). Co je na IJ/CJ tak úžasného? Je to (špatná) revize 16 let starého railjetu navrženého před 20 lety.

Jan Soukup

Ale no tak, zabýváš se tím jak malá holka, nesmíš to tak prožívat.

Martin S.

Platím to z daní a na části tras bohužel není alternativa k této vozbě.

Practicus

ono je děsně fajn mít ze soupravy prolejzačku nahoru/dolů, jenom proto, že nějakej lenoch není schopnej při nástupu / výstupu zvednout nohu

Milan

Stále čekáme na nové vozy z FPS Poznaň, které konečně představí nový design interiér PKP Intercity. Neatraktivní bíly design v PKP je již léta stížností a je nejvyšší čas na vylepšení. Kvalita první třídy se musí zvýšit spolu s cenami jízdenek. Obsazenost vlaku „jedničky“ je v mnoha vlacích PKP velmi vysoká a už to není pohodlné – Poláci jsou stále bohatší a železnice se musí vyvíjet.

David

Obyčejné Béčko

Gajda

Teď sedím v R670 co má dnes mimořádně řazeny dvě ty obyčejný béčka a fakt mi to stejný nepřijde

N.N.

Když demontujete klimu i zásuvky, osadíte stahovací okna, napustíte některá z nich vodou a na wecku provrtáte pořádnou díru až na koleje. K tomu ještě dveře vyměnit za zlamovačky a pro fajnšmektry přidat ceduli „Blokovací zařízení odebráno“. A nesmím zapomenout na špalíkovou brzdu, ječící přes celé nádraží, až není slyšet staniční rozhlas.

Náhodný Kolemjdoucí

Jistě budou pohodlné, rychlé a další takové ty skutečně důležité věci, ale vzhledově to na mě působí jen jako prostornější dvojka.

Kamil Novotný

Tak hlavně aby šla klima nejen při prezentací.
Na poslední štaci v Polsku nešla tak u třetiny vozů a nikoho to moc v těch třicítkách nevzrušovalo. Jízdy opravdu zážitek 😡

vlachjan

Popsaná situace se po hříchu příliš neliší s tou u nás.

Kamil Novotný

Tak fakt není v ČR standard mít na vlaku 3 vozy s poruchou klima. Což je u PKP zcela běžný stav.

Pochůzkář

Co mají Poláci pořád s tou bílou? A dá se ztlumit osvětlení, nebo se bude uvnitř vozu svítit v noci jako v pravé poledne? A půjde navýšit teplota, víc jak 25°C?

EC104

Co mají všichni s mínusama, trocha rozumného dotazu, což by zajímalo i mě zda o půlnoci nebude poledne…vozy mají pěkné hlavně zvenku to poláci umí, ale ty polské modernizace interiérů celkově nic nemastného-neslaného jedou pořád v nějakém tom svojem průměru.

Martin S.

Klid, to mínusuje úderka z GŘ, protože jinak by IJ/CJ nemohly být ještě horší…

Miroslav

Minus ode mne za onu paranoidní poznámku k teplotě vzduchu.

SYN

VÍC než 25oC?? Tam je nějaká systematická chyba v měření nebo FAKT vám ani 25 stupňů nestačí? Je to velkoprostor takže asi díkybohu že to nejde, ještě by to „někdo“ zkoušel aplikovat…

Bobek

USB-B? To bych se dost divil. 🙂

tarten

Jj. Určitě je to překlep z USB-A.

MajsterN

Beru do vlaku tiskárnu

Náhodný Kolemjdoucí

To spíš ta tiskárna bude vlak, ne?

SYN

Nebo úložiště 🙂