Personální zemětřesení v drážní opravně. ČD odvolaly celé představenstvo DPOV

Hlavní oprava elektrické lokomotivy Českých drah. Pramen: DPOVHlavní oprava elektrické lokomotivy Českých drah. Pramen: DPOV

Firmu povede někdejší manažer Škody Auto a Volkswagenu.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
karel

Co se asi tak změní, když tam zůstanou ti stejní na nových pozicích a vytvořila se další pozice managera…

karel

No asi nic moc se nezmění, protože všichni v DPOV určitě zůstanou na jiných vytvořených a dobře placených pozicích. Jenom přibude dalši manager. Třeba se ale pletu.

Ondra

Člověk z automotive DPOV jen prospěje. Jen těch manažerů pod ním je mi trochu líto, už teď bych na jejich místě začal jezdit na kole bez sedátka 😀

Aleš

Kdy asi jel pan nový manager naposled vlakem?

Kubrt

Nevím.
Jaký to má vliv na jeho manažerské schopnosti?

Mirek

No, po tom co provedli v ČD-Telematika, zrušili předplatné Železničáře pro fanoušky, se nedivím. Quo vadis, ČD?

Jarda79

Budu fandit panu Vackovi, ať udělá v DPOV pořádek a konečně tu firmu zvedne, horší, než pod původní svatou trojicí to snad být nemůže. Jen aby k tomu měl volné ruce a dobré spolupracovníky.
Hlavní je se zbavit drážně zkostnatělého odborářského systému stejných žaludků a pak systému práce zaměstnáváme více lidí za méně peněz a začít zaměstnáváme méně lidí za velmi dobré peníze.
Jinak ta firma nebude nikdy fungovat.

Karl vB.

Pan Honomichl se na své vedoucí pracovní pozici neohřál ani celý jeden rok.
https://zdopravy.cz/drazni-opravny-maji-noveho-sefa-dosavadni-zachranuje-handling-letiste-213655/

ferda

Dělal v aotomotivu vysokého manažera, úspěšný, dokonce i v říši a najednou vezme provinční flek v ŽOSce, kterou by měl povznést do nadoblačných výšin? Z milionové gáže do statisícové? Divné, divné, divné…

Ales

To nemusí být divné. Dělat v automotive je hodně a hodně náročné. Po všech stránkách. A pokud je člověk v letech , už nemá žádné přehnane ambice. Potřebuje nějak dožít.

asfalter

Googlil jsem a pan Vacek měl v roce 2007 okolo 43 let, a tedy je to už manažer, kterému je přes 60 let. Proto si také myslím, že nemusí mít ambice a chce naopak klidnější pozici.

A jestli bere celkový plat těch tří předešlých, tak se bude mít dobře 🙂

Miloslav

Z bláta do louže, stoleté vybavení, nefunkční zásobování a nízké platy, kdy lidé odchází za lepším, výměna vedení nevyřeší a zvlášť v DPOV…..

dantex

A kdo by to měl začít řešit než nový management? Firma samoseto ?

Kubrt

Já jsem jen řadový šotouš, tak to nemůžu posuzovat, ale: před pár lety vyšel v Železničním magazínu rozhovor s někým z vedení DPOV a vyznělo to jako „no my děláme pro matku, to nám stačí, nic jiného dělat nechceme, stejně nemáme kapacitu“. Taková stagnace, rezignace. To asi k prosperitě nevede.

Výhleďák

Otázkou je, jestli je třeba někdo z té „matky“ neškrtil, a třeba ani ne se zlým úmyslem, ale třeba proto, že bylo nutné urychleně (a průběžně) řešit především tristní situaci ve stavu osobních vozů. A z toho vlastně plyne ještě druhá navazující otázka: co je a pro ČD lepší a důležitější – tržby opravny za práce pro cizí zákazníky, nebo řádný stav a dostatek použitelného vlastního majetku?

Gajda

Správně by na prvním a jediným místě měly být peníze. Ale proto tam vedení nevyměnili, jedinej cíl jsou rychlejší opravy pro „matku“. A to mám pocit, že by jim s tím nepomohl ani O’Leary

Výhleďák

Dobře, peníze na prvním místě – ale pokud ČD nemají dost vozů schopných provozu, zákonitě přicházejí o příjmy z hlavní činnosti, a nechcete snad tvrdit, že saturovat právě tyto ztráty prodejem kapacity DPOV cizím subjektům by bylo správnější než udělat vše pro zajištění kvalitních a patřičně kapacitních přepravních služeb. To by pak ČD mohly nakonec dopadnout podobně jako JHMD, kde dílna také pracuje hlavně (a teď už výhradně pouze) pro cizí zákazníky a lidi firma nevozí.