Pardubice vypsaly soutěž na dodávku deseti nových parciálních trolejbusů
Trolejbus Škoda 32Tr ve vozovně DPMP. Foto: Dopravní podnik města Pardubic.
Vítěz bude mít na dodávku 14 měsíců od podpisu smlouvy.
Vítěz bude mít na dodávku 14 měsíců od podpisu smlouvy.
Kam je nasadí?
Toto se libí uživateli Lázně Bohdaneč. 🙂
Jaký upír? V PU jezdí trolejbusy zn. Škoda, tedy od našeho hlavního výrobce, takže volba by měla být jasná.
Jojo SOR + Cegelec.
V tak malém státě, při několika trolejbusových provozech (asi 14, pokud se nemýlím) stačí potřeby pokrýt jeden výrobce. Další jsou v podstatě zbyteční, nepotřebn í.
Pokrýt potřeby zcela jistě stačí. Pokud bude sám (a tedy zřízena všeobecná povinnost nákupu u něj), jaká asi bude cena a kvalita?
Škoda 1203, vozidlo čtyřstopé. Motor 3 generace pozadu od současně vyráběné Škody 120. Rezne, žere, netopí a chladí se petflaškou s vodou. Smontováno na tankovém parkovišti pod širým nebem. A nebo tramvaj T6 – v době, kdy francouzi ve velkém rozjížděli nízkopodlažní šaliny, tak přišlo vozidlo s podlahou ještě vyšší než T3. Brodit? A nebo safetycar všech kopců, Avia. Licenční Renault/Saviem, ovšem s motorem osekaným o to, co domácí průmysl vyrobit nedokázal – vstřikovače. A nebo 810. Určená na krátké tratě, vyrobena v počtech příliš velkých než malých, protože rozjet motorák vhodný na 50km a delší tratě byl až 842/843,… Číst vice »
Víte co tou dobou bylo v USA hlavní chloubou výrobní linky na drahé Cadillacy? Že hned vedle byla další linka na opravu výrobních vad. A pak ty luxusní vozy vydrželi sloužit v plném provozu zhruba stejně roků jako ty naše Avie.
O potřebnosti a nepotřebnosti té které firmy naštěstí rozhoduje majitel a zákazníci. Nikoliv uliční výbor samozvanců, kteří mají pocit, že jim patří všecko ve státě.
Upír 🙁