Pardubice slaví 70 let provozu trolejbusů, na sobotu chystají historické jízdy
Historické trolejbusy v Pardubicích. Foto: DPMP
Trolejbusy mají v pardubické MHD v budoucnu zajišťovat většinu výkonů.
Trolejbusy mají v pardubické MHD v budoucnu zajišťovat většinu výkonů.
Velká škoda,že se město brání nasadit kloubové trolejbusy a objednává SOR na úkor Solarisů,nátěr vozů také není moc povedený,nové tratě moc nepřibudou,jen spojka paramo
Tak ono se preferuje kratší interval než méně často jezdící více kapacitní vozidlo. Je to asi dražší, ale vyhovující. Pak jsem slyšel další problém v garážích s údržbou, problém, že by kloubák nedojel do vozovny je vyřešen.
Přeberte si to jak chcete.
Jestli chtějí zadrátovat S.K.čko, tak by nejdřív měli něco udělat s podjezdem jinak to tam bude co chvíli strhávat kamion, tranzit tam běžně jezdí. A ten návrh na (ne)zadrátování Chrudimi, to asi není takový problém, když DPMP vlastní baterkové trolejbusy. Z konečně v Jesničánkách by jeli na baterku přes oblast dráhy a v Dražkovicích nebo Mikulovicích už by vesele mohli jet zase na dráty.
To by bylo elegantní a jednoduché řešení.
Já si myslím, že podjezdem by dráty nevedly – spíš bych čekal zadrátování Pichlovy ulice a pak po SK Neumanna ke hřbitovu.
V době elektrobusů,zda má vůbec význam stavět nové trasy
Podjezd na S.K.Neumanna má výšku 4,5 metru podle značky, reálně možná ještě o něco víc. Tam by dráty byly nad maximální povolenou výškou kamionu, a kdyby to jo nevycházelo na pružné závěsy, tak pevné by to vyřešily zcela jistě.
Pak ještě zkontrolovat zakružováky na silnici a délky návěsů, ale taky si myslím, že by to neměl být problém jako na 17. listopadu.
Pardubický trolejbusový guru Lp by si s tím nepochybně poradil. 🙂
Jestliže mají v Pardubicích jezdit hlavně trolejbusy, tak co drátizace linek 6 a 8? To se neplánuje?
Pokud budou dráty v S. K. N., tak je linka 6 pod dráty komplet, stačí přeložit pár set metrů z Gorkého do ulice Kpt. Nálepky. Závleky do Rosic by řešily parciály nebo spíš plánovaná nová autobusová linka k rosickému nádraží.
Pro úplnost je ještě třeba doplnit zadrátování Karla IV., ale s tím se pochopitelně počítá jako s nutnou součástí stavby v ulici Kostkovaného Neumanna.
A nová linka sídlište Sever-Cihelna