Ostrý start po roce a půl zkoušek. V Miláně vyjela nová tramvaj od Stadleru
Nová tramvaj Stadler Tramlink pro Miláno. Foto: Stadler Rail

Do hlavního města Lombardie postupně dorazí více než stovka nových tramvají.
Do hlavního města Lombardie postupně dorazí více než stovka nových tramvají.
Skoro dva roky zkoušek.. ? Kdepak byl asi problém? Že by to nebyl tak super výrobek? Přední podvozky velmi podobně jako Tango v Ostravě nebo v Sarajevu, prostřední podvozek pevný (nechápu podélné uspořádání sedaček nad pevným podvozkem). Zajímavé je, že jak v Ostravě tak i v Sarajevu (kde je byrokracie a pracovní morálka na pomalu stejné nebo horší úrovni jako v Itálii) rozhodně netrvalo zprovoznit tramvaje od dodání skoro dva roky! Navíc v Milánu ta tramvaj stála skoro celou dobu ve vozovně, zkušební jízdy skoro žádné, až poslední dobou se to pohnulo. Koncepčně je ta tramvaj celá špatně. Umístění dveří,… Číst vice »
Ten design mi prijde funkcne nestastny… dvoje dvere hned u sebe a pak na 2/3 delky vozu jen jedny…
Za tři roky budou mít slavné PeterWittky sto let.
Ty by se prý primárně neměly vyřazovat. Nejdříve na řadu přijdou tramvaje Stagna 4700/4800 a s příchodem delších Stadlerů asi i serie 4900.
A patentem a prvním nasazením v Clevelandu letos 110 let.
Taky jsem na ně pomyslel, a doufám, že ty se vyřazovat nebudou. Svézt se takovou historií za normální jízdné, to je možné snad jen v Milánu (je to samozřejmě myšlené pozitivně, jako správný šotouš jsem dojel skoro až na konečnou a zpět někam k Porta Garibaldi, pak ještě několikrát, víceméně náhodně).