Ostrava jde do boje proti nelegálnímu parkování v pěší zóně. Kolem Karoliny osadí výsuvné sloupky

Zničená dlažba u Karoliny. Foto: Jan DohnalZničená dlažba u Karoliny. Foto: Jan Dohnal

Auta ničí draze vybudovanou dlažbu, poukazuje ostravský primátor.

Odebírat
Upozornit na
guest
31 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
DavidK

Nechci se nijak zastávat aut, respektive samotných lidí, co tam ta auta jakkoliv parkují. Je to hnus. Na stranu druhou… Je směšné zde mluvit o nějaké kvalitní dlažbě. Ten, kdo Novou Karolinu zná, tak ví, že dlažba je na místě obecně prostě dosti nekvalitní, a opravdu ji nelze označit za něco opačného významu. Tomu napovídá totiž stav dlažby i mimo tato území. Tedy mimo území, kde parkují auta. Není to tak dávno – tuším, že tuto zimu jsem doslova viděl, jak paní, která utíkala prostě spadla, právě kvůli špatné a nekvalitní dlažbě hned vedle OC, kde vůbec auta nejezdí… Ta… Číst vice »

víta Klozík

Stacilo by udelat dlazbu pořádně

Huh

To by v Praze nešlo. Jak by papaláši a jejich podnikatelští kamarádi jezdili po městě? 😱

Luk

Jednoduše – dostali by ovladače na sloupky (tak jako dostávali parkovací karty) 😉

Petr

😧Neskutecne! Kvuli kretenum, kteri jsou lini zajet – do garazi – bude mesto platit opravu dlazby? A primator se jeste skoro omlouva??

Ta ceska autickarska kultura je fakt perverzni . Mam chut rict, ze by bylo lepsi jim basebollvou holi rozmlatit auta, jako je rozmlacena dlazba – a pak rict „vzdyt je to jen auto“. V cem jsou jako soukroma auta dulezitejsi nez verejna dlazba?

😤Silene, ze trvalo tak dlouho, nez vedeni Ostravy konecne zacalo takove mrhani svymi penezi resit…

Karensky

První věc je kvalita dlažby. Druhá věc je provoz. Zrovna na tomto daném místě ( roh Na Prádle a K Šalamounu ) největší rodeo a chaos dělají různé Bolt a Uber auta ( koho nejčastěji nákladají napsat slušně nelze). Plus občas rozvážkové služby, ale to jsou častěji koloběžky a kola.
Aktuálně navíc stavba a uzavřená ulice k Šalamounu. A Městská Policie jen na zavolání… Klasicky přijedou až je po všem…

patology_chef

Vidím, ze i v Ostravě platí – kdybychom měli policii, problém by zmizel 😉
Ale obecný nešvar je, že sice máme milion zákazů a pokut, ale policie stejně řeší jen „easy money“. Špatně zaparkované auto oflastrují obratem, ale přinutit je, aby řešili třeba noční klid, to jest debatovat s opilci… se myslím aspoň tady v Praze nikdy nepodařilo.

Karensky

Bohužel. Tabulkové velení je nutí vykazovat výsledky v podobě vybraných pokut a množství kontrol, čisté a bezpečné ulice v tabulce nemá ani ta státní…..

Kicruj

V ostravě rozhodně špatně zaparkované auto obratem nepokutují a když už, tak za 200.

Bob

Že ne? No jak kde. Někde na to dlabou (třeba mezi Jindřichem a Křižíkovou), někde obratem – třeba parkoviště na Nádražní před KB u Eelektry.

Karensky

A hlavně mě zajímá proč se sloupky neinstalovaly s novou dlažbou zároveň??? teď se musí ta nová částečně rozebrat…..
Vědělo se o nich už předtím, mluví se o tom dlouho takže tady výmluvy asi žádné být nemohou

Aquinas

Žádný sloupky. Kamera a tvrdý postih každého kdo na tom místě zaparkuje!

Zbyněk

Ostrava je v České Republice.

Bob

Jenže v Česku jsou pokuty za nelegální parkování často nižší než sazba za celodenní parkovné. Nemluvě o tom, že PČR tyto přestupky zásadně přehlíží, pokud je někdo výslovně nezavolá.

MiNo

Na to poškozování chodníků si stěžuju i v našem městě. Ve vedlejší ulici se až do dubna opravuje kanalizace a celá ulice, kde jsou modré zóny, se přesunula na chodník nejen v té uzavřené ulici, ale i na vedlejší. Obrubníky vyvrácené, dlaždice popraskané. A kdo ví, jak jsou na tom inženýrské sítě pod ním. A já přemýšlím, jestli mám na ty sobecké ničitele volat policii dvakrát týdně nebo denně.

MP22

Klidně 8x denně, městská to sama od sebe řešit nebude

Bob

Taky je volám, když někdo parkuje na chodníku nebo v zastávce autobusu.
Když někdo parkuje správně a jen za to neplatí, tak je mi to fuk.

Petr

Kdo tam jede něco vyřídit , do dvou hodin bezplatného parkování to stihne v podzemních.Rezidenti mají parkovné v garážích, a kdo tam pracuje parkuje jinde,nebo jede MHD, ale určitě neparkuje viz-článek.Proto si pokaždé jak tama jdu říkám, proč tu ti lidi stojí jak chuje.

duch

Protože to je rychlejší než zajíždět do garáží…

Péťa

Protože kdyby někteří jedinci mohli tak zajedou autem až k pokladně a budou se tvářit že všechno je v pořádku.

Lukas

Je tam 10-15 bytu pronajimanych pres airbnb kde majitele primo odkazuji ze lide maji parkovat takto.

Ivan_pha

Sloupky určitě fajn, jen ať je postaví.

Jen nechápu odůvodnění. Auta ničí dlažbu a popeláři se svými těžkými vozy ne?

mgr.pavel

Asi jde o frekvenci jízd. Jedno popelářské auto za týden versus desítky či stovky aut denně – ale výrazně lehčích..?

Mysel

Obecne je mira opotrebeni komunikaci osobnimi automobily ve srovnani s temi nakladnimi naprosto zanedbatelna. Ikdyby ten pomer byl 10000:1, furt to bude v neprospech vlivu nakladaku.

Zbyněk

Jsou různě těžká popelářská auta.

Karl vB.

Jasně! Podle toho, jak moc jsou naplněná odpadem….

martin749

Ono taky jde o to jak se vozidla po té dlažbě pohybují. Popelářské auto, ktaré tam nacouvá a pak vyjede nadělá menší škody než osobák, který se tam bude všemožně kroutit.

mlkrdan

Zrovna v této oblasti popelářema myslí multikáry a nanejvýš transportery pro pouliční koše. Rezidentní popelnice a odpad z nákupního centra je pro velká popelářská auta přístupný po silnici.

Zahn

Projektanti v pěších zónách počítají s takovouto obsluhou a její trasy dostatečně únosné vyprojektují. Jenže bezohledná líná automobilní prasata parkují a jezdí mimo tyto trasy. Tento pokus o „argumentaci” chytrý nebyl.

F. Brabenec

Jakože projektant vyprojektoval dlažbu, kterou auta s povolením nepoškodí a auta bez povolení jí poškodí?? Já bych to s tou argumentací zase tak černě neviděl. Anebo stavební firma nedodržela projekt? Tímto se v žádném případě nezastávám těch, co tam jezdí načerno.

Filip Jirsák

Více méně ano. Protož eaut bez povolení je tam řádově víc a provádějí pro dlažbu daleko horší manévry, než auta s povolením.