Oprava popraskané dálnice u Olomouce nabrala zpoždění, hotovo bude do konce prázdnin
Opravovaná dálnice D35 u Olomouce. Foto: ŘSD
Důvodem zpoždění je spojení opravy s výměnou optických kabelů.
Důvodem zpoždění je spojení opravy s výměnou optických kabelů.
Ptám se jako neodborník na pokládku optických kabelů, proč toto neprobíhalo již během všech prací, kde zrovna nebyla technika, kde se i několik dnů nic nedělo. Proč pokládka CBD a živice probíhala až do večerních hodin včetně neděle i svátků aby pak další měsíc se tam někdo dlubal s optikou? Jezdím tam velmi často a pozoruju stavební ruch.Příklad,: 2000 km z Balkánu, i Prostějov volný průjezd a zásek na 30 minut Velký Újezd…Včera. opět na 5 minut před zúžením úplné zastavení, to neumíme zipovat a nebo kde je problém?
Na volném průjezdu Prostějova silně závisí jaký je den a kolik hodin..Ale je teda fakt, že lidé tam zipuji ukazkově!
Tak na té D46 jsou ty zúžení tak časté, že se to ti lidé prostě naučili chtě nechtě 😀
Na jednotlivé provedené konstrukční vrstvy vozovky nemůžeš pustit někoho, kdo ti to případně rozjezdí, bude na tom skladovat výkopek a materiál a podobně. A zejména u CB krytu musíš danou část úseku provést bez přerušení.
Protože když se pracuje v SDP, což se bude dělat teď, tak je potřeba na obou stranách bezpečnostní prostor a ten by tam předtím mohl být leda za cenu vedení dopravy 1+1.
Je to kvůli DIO. Na druhém pásu se jezdí v režimu 2+1, ale ty kabely jsou na právě té straně, kde se jezdí. Pokud by dělali zároveň i SDP, tak by se muselo jezdit v režimu 1+1 a to ministerstvo dopravy nepovolilo.