Oprava hlavní mladoboleslavské třídy vyjde o třetinu levněji, potrvá dva roky
Třída Václava Klementa, Mladá Boleslav. Zdroj: Mapy.cz
Kromě opravy dojde i k úpravám řešení celé třídy Václava Klementa.
Kromě opravy dojde i k úpravám řešení celé třídy Václava Klementa.
Nenapadlo někoho udělat nadchod nebo podchod u Dřeváku přes silnici od Bondy směrem do města? To bude 6 proudou silnici pořád zastavovat semafor pro chodce?
A jsou někde vidět plány?
Jasně, pořád víc a víc pruhů pro líné Škodováky z okolních vesnic (a nejen, i přímo z MB), pro které je pod jejich úroveň jezdit VD, jen ať dále jezdí po 1 člověku v autě a chodci u Bondy ať se klidně udusí 🙂 skutečnost o potenciálním neuskutečnění cyklostezky je už jen třešinkou na dortu.
Vstával jsem ve 4:20, abych mohl být včas a spolehlivě v práci, a po konci směny ještě na nákup a zařídit další věci před hodinovou cestou domu. Nějdřív si to vyzkoušej a pak sem piš tyhle hovadiny ty pitomče.
A ti lenoši pak v práci sedí u stolu, žejo? A do toho ještě „Oddělení protisměrných pruhů zajistí pásmo zeleně“, no chudáci chodci s nástupem elektromobilů.
Ne, jezdit celodenně á 15 minut s MHD do každé vesnice prostě není možné a Praze by řvali, co si to DP dovolu, takhle likvidovat spojení.
Ale zrovna do fabriky, kde mnoha lidem začíná a končí směna ve stejnou hodinu, by autobus ve vhodné časové poloze jet mohl.
Do fabriky autobus boleslavské MHD zajíždí.
Do Škodovky zajíždí MHD i linky PID, jinak od 7. brány (Bondy – autobusák) a 13. brány (Zalužany) odjíždí před a po směně hromada spojů každých pár minut
Mohl a běžně taky jezdívá. Ovšem opět nemůže jet ze všech vesnic, odkdud jede 5 a méně lidí do Škodovky. Tolik autobusů sehnat a co pak s nimi až do konce směny?
PS: Věděl by někdo modal split dojíždějících?
Nahrál jsem výkres sem. https://imgur.com/8u5sz5P
Když na obrázek kliknete pravým a dáte „Otevřít obrázek na nové kartě“ tak se otevře v původní velikosti. Pane Sůra, klidně ho přihoďte k článku ať tu zase není diskuse plná domněnek.
Mezi panelákem a budovou nákupu bude pruhů dokonce šest.
To je solidní příšernost
Můj favorit je to odbočení doleva bez semaforu z parkoviště u 7. brány. Dát přednost autům v 5 pruzích + z protisměru + lidem na přechodu, který na výkresu nemá semafor (nyní ho má). Vzhledem k frekventovanosti chodců v tomto místě tam do roka bude zpět.
Prezentace pro veřejnost? Nějaká vizualizace? Nic, vše se zase tutlá a ukáže se až bude rozhodnuto.
Mimochodem, co to vymýšlí s tou cyklostezkou? V téměř celém úseku je oddělená už dlouhá léta (vlastně v úplně celém, jen u centrály škody je na špatné straně), ale asi další způsob, jak vydolovat nějaké fondy
Ve dvou až třech pruzích v každém směru. No to bude obludnost. Aspoň u Bondy by měla být snaha udělat silnici co nejužší a křižovatku taky co nejpříjemnější pro chodce a cyklisty, přeci jen to je (a s novým nádražím tím spíš) střed města.
Když tam jsou semafory, tak proč to dělat „co nejužší“? Čemu to pomůže kromě toho, že to bude nonstop ucpaný, bude tam vznikat chaos a navíc po česku obložené balisety, legem a čmáranicema? Tam by se spíš hodil podchod nebo nadchod, když už.
Jednak víc aut = víc hluku => nepříjemné pro okolní chodce a cyklisty a za druhé to bude taky pravděpodobně znamenat delší intervaly na přechodu. Takováhle monstrkřižovatka už dnes ve městě nemá co dělat. Tranzit tudy žádný nejezdí a pro chodce to bude/je nejdůležitější místo v MB, tak by to tak i mělo vypadat. Podchod už je vůbec hloupost, ony jsou důvody, proč se od nich ustupuje, nikdo z chodců je totiž nechce, když by mohl pohodlně přejít silnici úrovňově. Je to jen další infrastruktura pro auta.
Je to jedna z ulic s největším provozem v ČR.
A? Taky to bude (už asi i je) místo s největší frekvencí chodců a cyklistů v MB. A ti by měli mít na takovém místě jednoznačně prioritu.
😀 😀 😀