Dozvuky vykolejeného vlaku v Olomouci. Začne měsíční výluka tramvají, musí opravit křížení

Nehoda vlaku Stadler GTW ČD v Olomouci. Foto: Drážní inspekceNehoda vlaku Stadler GTW ČD v Olomouci. Foto: Drážní inspekce

Kolejové křížení vlaků a tramvají poškodilo v dubnu vykolejení jednotky Stadler GTW.

19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lvy

Pochopil bych, kdyby oprava trvala víkend, ale nechápu proč to chtějí zavřít na celý měsíc, to si nemohou ty díly vyrobit dopředu a musí vůli tomu na měsíc zavřít celou ulici? Je toto normální?

Jirka

U nás v Olomouci je to bohužel naprosto běžné.

Miloš

Vykolejení vlakové soupravy podle fotografie má na svědomí špatně navržený kříž kolejí. Vůbec tam nemají co dělat tramvajové koleje s drážkou!
Díky nečistotám, písku, kamení a další je tam málo místa, hlavně písek se průjezdy pěchuje, až se srovná s výškou kolejnice a vykolejení se dá předpokládat.
V mnoha místech v ČR a na světě taková křížení fungují bez problémů.

Bob

1) Nejsem si jistý, zda je možno provozovat olomoucké tramvaje na obou typech kolejnic – s drážkou i bez ní.
2) „Díky nečistotám….“ – ach jo, češtino, co takhle „Kvůli nečistotám…“?
3) „V mnoha místech v ČR…“ – opravdu? V ČR kde konkrétně? Kde jinde najdete křížení tram. tratě a žel. tratě s pravidelnou dopravou? V Olomouci jsou hned 4.

A. Mikulka

No ty jseš ale fachman, ty drážko. Nechceš si to nejprve dostudovat?

Ggjfdsssf

Ten ex-UBB šrot, ať si strčí ČD do prdele. Stejně jako 810, nebo Regionovy. To už je lepší místo toho ojetý Lint.

Jirka

Ten vlak na té trati cca desetinásobně zvedl kvalitu dopravy.

jva

To je tak, když se lokálka v IDS tahá přes 3 tramvajové trati (a další dva přejezdy s páteřními bus linkami), misto aby se spoje ukončily před prvním křížením s přestupem na MHD…

Lukáš

Jako na Hejčíně, s přestupem na bus? To nezní moc rozumně

Bob

Klídek, jva to tady evidentně nezná, jinak by takovou hloupost nemohl napsat. Tedy pokud to myslel vážně.

Pavel

Ukončit ve Skrbni? To by vůbec nemuselo jezdit. Běžně se ten vlak používá jako MHD pro Olomouci.

a.jukl06

Na K-reportu se vztekáte pokaždé, když je venku o 1 soupravu T3 víc a teď byste hnal lidi na další zbytečný přestup…

JirkaJJ

Úplně nejjednodušší by bylo zrušit vlaky i tramvaje a všechno nahradit autama.

N.N.

To pisatel nenapsal, dokonce to ani nenaznačil. Zbytečně podsouváte.

Jirka

A představte si, že tou lokálkou se lidé potřebují dostat na hl.n., tj. největší dopravní uzel v Ol. kraji aby tam pestoupili

Jirka

Tedy přistoupili na další vlaky.

A. Mikulka

To je nějaká špatná, radioaktivní voda v Olmiku, že je tam tolik postižených?

Bobeš

Tramvaj nahradí běžné autobusové linky… A k čemu tam ta tramvaj teda je, když to odvozí ostatní běžné linky? Nebo proč jsou tam ty ostatní běžné linky? Já vím, odpovím si sám, Olomouc znám.

Bob

Ten, kdo tu hloupost s odvozem bus linkama napsal buď do Šantovky nejezdí vůbec nebo autem nebo je mu to jedno. Hádal bych na někoho z odboru dopravy zdejšího magistrátu, tam jsou na podobné věci „experti“.