Dozvuky vykolejeného vlaku v Olomouci. Začne měsíční výluka tramvají, musí opravit křížení

Nehoda vlaku Stadler GTW ČD v Olomouci. Foto: Drážní inspekceNehoda vlaku Stadler GTW ČD v Olomouci. Foto: Drážní inspekce

Kolejové křížení vlaků a tramvají poškodilo v dubnu vykolejení jednotky Stadler GTW.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloš

Vykolejení vlakové soupravy podle fotografie má na svědomí špatně navržený kříž kolejí. Vůbec tam nemají co dělat tramvajové koleje s drážkou!
Díky nečistotám, písku, kamení a další je tam málo místa, hlavně písek se průjezdy pěchuje, až se srovná s výškou kolejnice a vykolejení se dá předpokládat.
V mnoha místech v ČR a na světě taková křížení fungují bez problémů.

Ggjfdsssf

Ten ex-UBB šrot, ať si strčí ČD do prdele. Stejně jako 810, nebo Regionovy. To už je lepší místo toho ojetý Lint.

jva

To je tak, když se lokálka v IDS tahá přes 3 tramvajové trati (a další dva přejezdy s páteřními bus linkami), misto aby se spoje ukončily před prvním křížením s přestupem na MHD…

Lukáš

Jako na Hejčíně, s přestupem na bus? To nezní moc rozumně

Pavel

Ukončit ve Skrbni? To by vůbec nemuselo jezdit. Běžně se ten vlak používá jako MHD pro Olomouci.

a.jukl06

Na K-reportu se vztekáte pokaždé, když je venku o 1 soupravu T3 víc a teď byste hnal lidi na další zbytečný přestup…

JirkaJJ

Úplně nejjednodušší by bylo zrušit vlaky i tramvaje a všechno nahradit autama.

dujka.robert

Tramvaj nahradí běžné autobusové linky… A k čemu tam ta tramvaj teda je, když to odvozí ostatní běžné linky? Nebo proč jsou tam ty ostatní běžné linky? Já vím, odpovím si sám, Olomouc znám.