Okamžitá stopka. Němci zastavili provoz vlaků pod mostem, ovlivní to i spojení do Česka
Silniční most přes trať v Mittelherwigsdorfu. Foto: Google Street View

Místo tří železničních linek jezdí od odvolání autobusy.
Místo tří železničních linek jezdí od odvolání autobusy.
Děkuji za článek. Doplním, že kromě Žitavy a Drážďan má svoje české jméno i Görlitz, Zhořelec.
jenže my co máme Zhořelec v sousedství podle toho rozlišujeme jestli mluvíme o jeho německé (Görlitz) nebo polské (Zgorzelec) části.
Hmmmm, tak to není vůbec dobré! kdo za to může?
Kdepak asi soudruzi z NDR udělali chybu?
Ještě by mohli narychlo prohlásit ten post za památku…
Volili populisty. V Praze se taky povedlo zvolit Krndu a nechat ji spadnout Trojskou lávku i s lidmi.
Tak nejenom v Česku kašlali na údržbu mostů, ale pravděpodobně se tomu nikdo nevěnoval ani v Německu.
A to měli Němci dobrou pověst, že jsou na všechno pintlich 🤨.
No tak lidi můžou jezdit taxíkama ne, teda boltem jsem myslel 😖. Jim to pak ty dráhy můžou proplácet, respektive vlastník mostu 😉😖😖.
To nebolo len o ČR, ale o celom socialistickom bloku … kde to komouši až dopracovali … Holt, tá zlá imperialistická časť Nemecka nestíha v tom pokrokovom bývalom NDR všetko dať do poriadku mávnutím čarovného prútika …
A bude zase NAD formou jeden bus za jedno narvané Desiro? Jak to předvedly DLB před pár lety při výluce Neugersdorf – Zittau?
A nebo je vykáže vlakvedoucí že tam pojede nějaká skupina 😆
Jo, tak na ten autobus bodou cekat spolecne … co na tom, ze kazdy bude mit svoji jizdenku. Nejsou nahlaseni, tak budou mit proste smulu, co kdyby pak nekdo chtel pristoupit?
Nikdo z těch kdo Vám dal mínus zjevně nezůstal stát na nástupiště po odjezdu narvaneho busu NAD od večerního vlaku. Reakce personálu DB? Dnes už NIC NEPOJEDE. Nezájem. Takže volat domů a čekat na auto od rodiny.
Btw Brali jsme do dodávky pět dalších zoufalců.
Aha, tak najednou autobus vlak nahradit dokáže…
Ale nesmí jet přes most.
Jo jo ani přes most a ani přes ten Most 🤣
Ano, ale není to plnohodnotná náhrada. Zrovna v této oblasti poskytují regionální vlaky dost dobrou službu, z hlediska stavu a vhodnosti vozidel, návazností spojů, kapacity pro kola…
Návaznost spojů mezi autobusem a vlakem je bez problémů možná, světe div se i ve Švýcarsku.
Nebo snad bude Dráha záměrně ujíždět přípojům, protože byly autobusové, natruc objednateli?
Tak cyklisté můžou jet po vlastní ose že jo 😖
naštěstí v odkazovaném dokumentu se píše, že vybudovat lávku pro pěší a cyklisty je priorita a mělo by být do konce září.
Hm, tak hurá,
Silniční most přeruší železniční dopravu , vznikne nutnost to nějak nahradit a přijde pan „objevitel“ který z očividného faktu udělá kocourkovský manifest…
Tak to by měli ten most za trest zbourat a chodci s cyklisty budou mít útrum do skonání věků.
Už tu máme druhy blábol z Kocorkova …
Lepší než nic, nouzovka.
Autobus dokáže vlak nahradit vždy. Dobře je to vidět na výluce Berlin – Hamburg. Jen to je různě více/méně nákladné, pohodlné a ekologické.
Tak jasně, že je potřeba vzít v potaz přepravní proud a vzdálenost.
Hádám ale, že František poukazuje na úplně opačný extrém, než je Berlín-Hamburk, že poukazuje na relace Mochov – Černý Most (Metro) a podobně.