Ojedinělý parní vůz Komarek zrenovuje SEA Kolín, vyrobí nový kotel
Parní motorový vůz M124.001 (Komarek). Pramen: NTM
Cílem je znovu rozpohybovat historický železniční unikát z roku 1903 vlastní silou.
Cílem je znovu rozpohybovat historický železniční unikát z roku 1903 vlastní silou.
4 miliony? Nějak málo, ne? Kolikže stojí všechny ty nové vlaky?
Dobrá zpráva, super ! 🙂
Parní vůz Komarek má být převezen z Chomutova do Veselí nad Lužnicí. Část opravy provádí Railway Capital a.s. a část Sonad engineering s.r.o. z Liberce.
Skvělé. Jen tak dál. Jen s tím zprovozněním to vyznívá, že od výroby nejezdil 59 let 😁
Přehlédl jsem rok 2006, omlouvám se.😒
Tak u Konráda podle pana Ksandra vadí nová pístní tyč nutná ke zprovoznění,stroj by ztratil historickou hodnotu a tady máme nový kotel. Pan Ksandr by měl být konsekventní, buď tak nebo tak.
Komárek je kvůli malému počtu míst nevhodný pro masové veřejné akce. Zato se velice dobře hodí pro různé neveřejné jízdy VIPs všeho druhu. Proto lze předpokládat, že jeho provozuschopnost bude mít v pořadí důležitosti vždycky vysokou prioritu.
Překvapilo mne to samé, co pana Martina. Spíš bych čekal, že Komárek skončí v Chomutově, než že se bude vyrábět nový kotel.
Podle mne ani Konrád v případě zprovoznění by nebyl na masové akce. Pokud by mu nebyla dosazena tlaková brzda, což by úplné změnilo jeho vzhled, nebyl by použitelný pro jízdu s vlakem na trať.
Klasickej Čecháček si holt nedovede představit, že by někdo moh přemejšlet jinak, než přemejšlí on…
Takovéhle kecy o vás říkají víc než dost. A nic moc hezkého to není.
Třeba to mám od insidera…
Jasně.
Zdroj: trust me, bro.
Možná to nedokážeš pochopit, ale někde taková diskuse proběhla.
Jinak si věř čemu chceš, mně to je vcelku jedno.
Někde někdo něco takového říkal.
Tak to pak jo, to je neprůstřelnej argument.
Samozřejmě vím kdo a na Zelňák s tím chodit nehodlám.
Tak schválně, jak byste brzdil vlak s Konrádem vy?
???
Ručně. Nevidím v tom žádný zásadní problém pro 2 páry vlaků jedoucí někde na akci maximálně čtyřicítkou.
Uvědomte si, že předpisy jsou dělané pro běžný provoz.
Už vidím, jak si to někdo vezme na triko a povolí ručně brzděný vlak.
Tak rozhodně nejsem železniční, politický či muzejní vip…a svezl jsem se jim.
Wait, čím to?
No prostě jezdil z depozitáře směr Krimov. Pro kohokoliv, kdo si koupil lístek. Kdyby jezdila klasická nostalgicka souprava, nepojedu, po sto prvé rybák…k cemu.
Z panského stolu občas zbydou drobečky i pro dolní lid, aby se moc nenasral.
Jakože by šotouši svrhli Ilumináty a Bilderberg? 😀
Dejme tomu, že jsem měl a mám svoje důvody nevěřit žádnému panstvu v obou politických režimech, které jsem zažil.
Já panstvu nevěřím rovněž, především proto, ze v jednom oboru k tomu panstvu poněkud patřím. Ale přijde mi pritazene za vlasy…že by někoho šlo korumpovat svezenim komarkem
a proč je jakýkoliv stroj – resp. vozidlo nevhodné pro tzv. masové veřejné akce? Jako nestačí 99% návštěvníkům takových akcí vidět jej v pohybu, aniž by se jím svezly nebo myslíte, že se všichni návštěvníci svezou všemi automobilovými veterány na jejich srazech 🙂 🙂 🙂 ?
„Jako nestačí 99% návštěvníkům takových akcí vidět jej v pohybu…“
Nestačí.
Často se dělá i to, že takový stroj pendluje pár set metrů na různých Dnech železnice. I to pro zážitek stačí.
Asi tak, najednou nový kotel nevadí.