Odpočívka Vyškov se zásadně rozšíří. Cena v soutěži klesla o třetinu na 173 milionů
Dnešní podoba odpočívky Vyškov vlevo. Pramen: ŘSD

Novinkou budou toalety se sprchami. Ty budou soutěženy samostatně, a to včetně údržby.
opět a jako vždy ani informace, jestli tam bude rampa na odmetání sněhu, na to se evidentně dlabe
Já nemám pochopení pro rampy na odklízení sněhu. Za prvé by to odebrało hodně plochy, která by se mohla využít jako parkovací místo a za druhé je to pomalé. Můj odhad je, že lze z rampy očistit tak deset návěsů za hodinu tj. 💯aut za 10 hodin. A ještě k tomu je potřeba stržený led a sníh od rampy někam odvážet. Celý koncept ramp na sníh je jen sen, který v praxi nemůže uspokojivě fungovat. Já to přirovnávám k systému telefonních budek, jsou dobré, ale lepší je, když si telefon nosíš v kapse ssebou. Byl jsem jednou pro nový návěs… Číst vice »
Kaminony mají jezdit, ne pro ně dělat lázně a ničit krajinu. Velmi, ale velmi zbytečně utracené peníze.
Kamiony vůbec nemají jezdit. Každý má žít z toho, co si sám přiveze na kole.
Kamiony jsou potřeba, ale není potřeba tahat zboží Evropou sem a tam. Kolo bych nechal pro místní dopravu a sport.
Aby váš sen o konci zbytečného ježdění kamionů sem a tam došel uskutečnění, by bylo třeba úplně přeorganizovat celou společnost (8.000.000.000 lidí), použít neuvěřitelný objem peněz a hlavně donutit v současnosti zbytečné lidi dělat práci, která má smysl, přestože není hezká, nebo je nechat odejít. Moji práci si cením ±30% užitečnosti pro společnost. Co děláte vy a jak se vyceníte?
Ještě doplňuji, pokud jste to již nezachytil, jsem řidič náklaďáku.
Psal jsem o zbytečných jízdách. Nepotřebuji jablko dovezené stovky km, dám raději vydělat místním producentům. Vše je pouze a jenom o ceně dopravy.
A právě názory takto hluboce neznalých lidí působí komplikace v přípravách těchto zásadně důležitých a kriticky chybějících staveb…
Myslíte ty, co ještě nepochopili, že řezat si pod sebou větev je chyba? Já bez betonu přežiji, bez půdy asi ne. Nebudou nám kriticky chybět pole?
173 milionů státní podpory kamionové dopravy. Pro nákladní železnicní dopravu tolik peněz asi nejde, že pane Sládku?
A modernizace trati do Kvasin jste si všiml?
Jak moc by bylo náročné udělat patrovou odpočívku? Aby se tam vešlo více kamionů?
Velmi. Běžné patrové garáže jsou hodně drahé. Garáže, jenž by měly přenášet zatížení od plně naložených kamionů jsou téměř jistě za hranicí rentability.
Jak už tu vlachjan napsal. Určitě by to (i se všemi externalitami-jak je zde zvykem připomínat) mnohem dražší, než stavět naplocho. A nezapomeňte, že v CZ je legální 48t. souprava. A po stránce praxe; najděte si videa s nájezdy náklaďáků do trajektu a výjezdy. Jak pohledem z kabiny, tak zvenku. Jak se třeba ve velkých lodích otáčí „na prasáka“, což jde na mokré plechové palubě, ne na betonu. Jak prokluzující kola při nájezdu do pater. Úzké špůry kvůli úspoře místa, kdy se mezerou v pootevřených dveřích blbě protáhne normální člověk, natož třeba já se 170kg. Co když zahoří auto někde… Číst vice »