Odkládaný obchvat Břeclavi. Letos povolení a tendr, zahájení stavby na jaře 2026, plánuje ŘSD
Vizualizace obchvatu Břeclavi. Foto: ŘSD

Vykoupeno je 85 procent potřebných pozemků. Letos budou v trase pracovat archeologové.
Břeclav, Moravská Třebová, Říčany, Bílina, Poděbrady, nejvíc ucpana města na průjezd autem v ČR.
Moravská Třebová?
Nastoupil jsem ke geologickýmu průzkumu už v roce 2002. Obchvat BV, bylo moje první vrtání….Za 23 roků se nekoplo do země…To je možný jen v ČR…
Ten obchvat je potreba mit v provozu predtim, nez se dotahne k D2 dalnice D55. Cili jestli za 4 roky jezdime, parada. Jen mel byt dusledne mimourovnove vykrizeny. Az se tam navali kolony polskych dovolenkaru, ty urovnove krizovatky budou spunt. Ted uz jen aby se probraly spici panny v Rakousku a zacaly delat neco s Raintalem a Grosskrutem…
Asi myslíte Reintal,ale co chcete více než S8 ,ta je naplánována a to bude.
Proč bychom měli dělat polákům dálnice to nechápu….
Protože jich je 4x tolik co nás a pro celou jejich zemi je to hlavní stezka na jih. Proto.
Jakože „jediná“ jo? Anebo to jde taky přes Brno a Mikulov, dále přes Čadcu a Blavu, minimálně?? V době kdy tohle dokončí už přestavba u Brna bude hotová.
Prostě se to rozloží, ještě možná budeme rádi že Rakušáci ten Reintal pouštějí jen osobku…
Podívejte se na mapu – z Vídně je to do Ostravy přes Břeclav o 20 km kratší cesta než přes Brno už dnes, po dokončení D55 se to o fous ještě vylepší. Takže se proud polských kamionů prostě přesune.
Ale my už máme,,jejich stezku na jih,, jak říkáte,ale proč přes LVa dělat druhou …..
Tento obchvat je vždycky před volbami slibován už 35 let. Po volbách je klid po pěšině a hledají se důvody proč to nejde. Když to půjde takovým zdárným tempem jako doposud, tak už při první vzpomínce asi v r. 1990 jsem předpověděl, že přestřižení pásky, hotového díla, bude 18. července 2047 dopoledne, t j. teď už za pouhých 22 let. Slibuji, źe se slavnostniho otevření obchvatu zúčastním, ale už se po něm nesvezu, protože mně bude 96 let a celou radostí mě z toho klepne.
Ve čtvrtek? To je blbej den, to nemůžu… 🙂
Ano ten je opravdu zoufale potřeba. Nejenom jako alternativní trasa na Vídeň ale především pro město samotné. Pár zkušeností s průjezdem v pracovní dny odpoledne mně úplně stačilo…
Není to alternativní trasa na Vídeň, ale hlavní pro směr z Polska… osobka pojede z Břeclavi do Reintalu, pro nákladní to bude taky výhodnější, než jet přes rozkopanou D1 přes Brno chybějící D52.
D1 okolo brna bude rozšířená (aspoň po křižovatku I/52) dřív než obchvat Břeclavi, a obchvat Mikulova bude plusmínus stejně jako toto… Takže rozdíl těch tras bude +-5% (a to ještě celé za předpokladu že stavba D55 Bzenec-Rohatec poletí jak vítr!)
D1 okolo brna bude rozšířená (aspoň po křižovatku I/52) dřív než obchvat Břeclavi, a obchvat Mikulova bude plusmínus stejně jako toto… Takže rozdíl těch tras bude 5% (a to ještě celé za předpokladu že stavba D55 Bzenec-Rohatec poletí jak vítr!)
Matl je bůh. Jestli do voleb stihnou povolení a tender, tak snad příští vláda udělá to minimum a peníze najde.
Jo, byl by lepší čtyřpruh, ale i tohle co bude je víc než ma třeba Mikulov, kde je větší provoz.