Vyzkoušeno – a vypadá to jako přeskinovaná PID lítačka (je to malinko hezčí a pohodlnější). Tohle teda mohli zvládnout i v Bulharsku…
Hoermalmeister
16 minut
Aplikace fajn, v testování jsem měl jenom minimum chyb, ale bylo by ještě víc fajn to nabídnout v aplikaci Můj vlak, když už to dělal taky Chaps
Michal Dvořák
20 minut
Haleluja! volejte hurá a 3 dny se radujte 🙂
FP1
22 minut
Volejte sláva a 3 dny se radujte, po takových dlouhých letech.
Ale v PaK jsou snad přeborníci na nespolupráci vlastních systémů, nejdřív MHD – vyberte si jestli chcete virtuální nebo plastovou pardubickou kartu, a teď IREDO, že by se snad systém propojil a jízdenka na iredo kartě bude i v aplikaci, či naopak? Zapomeňte, prý by to bylo uživatelsky nepřívětivé.
Takovou logickou věc, jako nákup jízdenky přímo u vyhledávání spojení? Taky zapomeňte, asi by to taky nebylo uživatelsky přívětivé.
Třeba to tam jednou dojde (viz ambice Cendisu). Pro tentokrát bych byl vděčný za to, že regionální dopravu včetně železnice organizuje někdo místně znalý.
Y.K.
41 minut
Pět mega, solidní výkon, když si vezmu že Bém promrhal za OpenCard 800 mega (a to bylo ještě před velkou inflací), nic to neumělo, člověk musel pošlat postou papírový formulář a měsíc čekat na kartu, zakoupené jízdenky pak vkládat či případně přečíst jen ve „validátorech“ kterých bylo jen pár.
Tak zase srovnávejme srovnatelné. Opencard se spustila v roce 2008, iPhone jako první použitelný smartphone byl jen o rok dřív.Opencard byla pozdní, ale přece jen technicky relevantní řešení v dané epoše.
Aplikace IREDO staví na existujícím standardu QR kódů, dávno podporovaných autobusovými kasami i POPkami… Ale i tak je pět milionů pěkná cena, okometricky bych čekal 10-20 mega.
Jan Horák
47 minut
Pro mne jednoznačně pokrok na který jsem dlouho čekal.Jezdím převážně na jednotlivé Iredo jízdenky vlakem a musel jsem si tak vystát frontu u pokladny s rizikem ujetí vlaku. Nyní také značně klesne využívání železničních pokladen když nebude potřeba prodávat Iredo jízdenky.
Adam
50 minut
Proč musí mít každej kraj svoji vlastní aplikaci?? Proč nedojde k nějakýmu zastoupení státem, sloučení nákladů a každý kraj nemusí vymýšlet „kolo“ od základu? Nechápu…
Jasně, rozumím, ale to je přesně nevhodný způsob vstupu státu do tohoto segmentu… Měl jsem na mysli něco jako Rejsekort, nebo Rejsebillet. Uživatelsky přívětivé po celém DK, každý region má ponechené své specifické jízdné a vyjímky apod. 🙂
Kdyby ho vymýšleli od základu, nestojí to takové malé peníze.
aldik
50 minut
Další aplikace? Vážně nemůže být jedna univerzální, klidně státní a fungovala by ve všech krajích, a na všech spojích které jsou v objednávce státu/ či kraje? Klidně by to mohl být zavedený Můj vlak. Ale to by asi nemohli odklonit pár mega za vývoj spřáteleným firmám 😀
5M za toto je velmi slušná cena, tam nemáte co odklánět.
gringoAD
59 minut
Zázrak …. je teda potřeba nainstalovat novou aplikaci IREDO, stávající IDS Iredo se neaktualizuje ale tohle je až neuvěritelné …. konečně kraj který vede šotouš je pokrokový …
Jaroslav Černý
1 hodina
kdyby někdo chtěl napsat „Hurá!“, tak ať si přečte často kladené dotazy (stačí ten první). Tak snad někdy jindy.
Vyzkoušeno – a vypadá to jako přeskinovaná PID lítačka (je to malinko hezčí a pohodlnější). Tohle teda mohli zvládnout i v Bulharsku…
Aplikace fajn, v testování jsem měl jenom minimum chyb, ale bylo by ještě víc fajn to nabídnout v aplikaci Můj vlak, když už to dělal taky Chaps
Haleluja! volejte hurá a 3 dny se radujte 🙂
Volejte sláva a 3 dny se radujte, po takových dlouhých letech.
Ale v PaK jsou snad přeborníci na nespolupráci vlastních systémů, nejdřív MHD – vyberte si jestli chcete virtuální nebo plastovou pardubickou kartu, a teď IREDO, že by se snad systém propojil a jízdenka na iredo kartě bude i v aplikaci, či naopak? Zapomeňte, prý by to bylo uživatelsky nepřívětivé.
Takovou logickou věc, jako nákup jízdenky přímo u vyhledávání spojení? Taky zapomeňte, asi by to taky nebylo uživatelsky přívětivé.
V té nové mobilní aplikaci ,když si vyhledám spojení, tak pod ním mám možnost koupit jízdenku.
Super. A budou někdy integrovány i MHD v Pardubicích a Hradci?
Tomu se snad brání dopravní podniky HK a Pardubice že by jim kleslo vybrané jízdné.
Rozbíjení místo spojování. Každý na svém písečku. Teď už chybí v každém kraji jiná měna a na hranicích krajů celnice.
Třeba to tam jednou dojde (viz ambice Cendisu). Pro tentokrát bych byl vděčný za to, že regionální dopravu včetně železnice organizuje někdo místně znalý.
Pět mega, solidní výkon, když si vezmu že Bém promrhal za OpenCard 800 mega (a to bylo ještě před velkou inflací), nic to neumělo, člověk musel pošlat postou papírový formulář a měsíc čekat na kartu, zakoupené jízdenky pak vkládat či případně přečíst jen ve „validátorech“ kterých bylo jen pár.
Tak zase srovnávejme srovnatelné. Opencard se spustila v roce 2008, iPhone jako první použitelný smartphone byl jen o rok dřív.Opencard byla pozdní, ale přece jen technicky relevantní řešení v dané epoše.
Aplikace IREDO staví na existujícím standardu QR kódů, dávno podporovaných autobusovými kasami i POPkami… Ale i tak je pět milionů pěkná cena, okometricky bych čekal 10-20 mega.
Pro mne jednoznačně pokrok na který jsem dlouho čekal.Jezdím převážně na jednotlivé Iredo jízdenky vlakem a musel jsem si tak vystát frontu u pokladny s rizikem ujetí vlaku. Nyní také značně klesne využívání železničních pokladen když nebude potřeba prodávat Iredo jízdenky.
Proč musí mít každej kraj svoji vlastní aplikaci?? Proč nedojde k nějakýmu zastoupení státem, sloučení nákladů a každý kraj nemusí vymýšlet „kolo“ od základu? Nechápu…
Protože stát už udělal a jmenuje se OneTicket. Nelíbí? Drahé? Nechce prodávat váš tarif? No, tak to si udělejte vlastní aplikaci.
Jasně, rozumím, ale to je přesně nevhodný způsob vstupu státu do tohoto segmentu… Měl jsem na mysli něco jako Rejsekort, nebo Rejsebillet. Uživatelsky přívětivé po celém DK, každý region má ponechené své specifické jízdné a vyjímky apod. 🙂
Neplatí to všude. Např. v Olomouckém nebo Plzeňském kraji si koupíte jízdenku na autobus v aplikaci MůjVlak (ČD).
Kdyby ho vymýšleli od základu, nestojí to takové malé peníze.
Další aplikace? Vážně nemůže být jedna univerzální, klidně státní a fungovala by ve všech krajích, a na všech spojích které jsou v objednávce státu/ či kraje? Klidně by to mohl být zavedený Můj vlak. Ale to by asi nemohli odklonit pár mega za vývoj spřáteleným firmám 😀
5M za toto je velmi slušná cena, tam nemáte co odklánět.
Zázrak …. je teda potřeba nainstalovat novou aplikaci IREDO, stávající IDS Iredo se neaktualizuje ale tohle je až neuvěritelné …. konečně kraj který vede šotouš je pokrokový …
kdyby někdo chtěl napsat „Hurá!“, tak ať si přečte často kladené dotazy (stačí ten první). Tak snad někdy jindy.
To mi nepřijde tak hrozné, prostě si příští předplatní koupíte na telefon a do té doby prostě budete používat tu jejich kartičku
A je takový problém dojet kredit / kupon na čipové kartě a přejít na mobil?