Vlečka ze stanice Malešice, dvě dlouhé haly s jednou kolejí, zatím nefunkční čerpací stanice a skromná dílna. Tak vypadá zázemí pro vlaky Arrivy v pražské teplárně v Teplárenské ulici. Prostory má společnost pronajaty od EP Cargo podobně jako soused KŽC Doprava, který využívá jednu ze zmíněných podlouhlých hal. „Aktuálně pracujeme na zprovoznění čerpací stanice,“ říká provozní šéf Arrivy Jan Paroubek. Společnost má v tuzemsku pět motorových jednotek řady 845 (původně německých 628), my jsme zde natrefili na tu první ještě se starým polepem.
Zázemí Arrivy v pražské teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zázemí Arrivy v malešické teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zázemí Arrivy v pražské teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zázemí Arrivy v pražské teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Levou halu využívá KŽC Doprava, pravou Arriva.
Autor: Zdopravy.cz/Ja Šindelář
Zázemí Arrivy v malešické teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zatím neprovozní čerpací stanice.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zázemí Arrivy v malešické teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zázemí Arrivy v malešické teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Zázemí Arrivy v malešické teplárně.
Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář