Obrazem: V terminálu pardubického letiště finišuje dostavba druhého patra
Dostavba 2. patra Terminálu Jana Kašpara Letiště Pardubice. Zdroj: Facebook.com / Jan Hrabal

Prostory nabídnou i vyhlídku pro veřejnost

Prostory nabídnou i vyhlídku pro veřejnost
Škoda, že se odmítla možnost a tak nedopadlo jednání o postavení prostor pro servisování letadel. Mohl být zisk a zaměstnání pro pár desítek vysoce kvalifikovaných odborníků.
Ale tak už to u nás chodí, jako se silnicemi, když už se něco konečně postaví, tak je to spíše svým provedením k pláči. Viz vyústění propojky Dubina – Trnová, nebo kruháč u Parama, neudržování mostu v Polabinách až je na zbourání atd.!
Otázkou je, jestli to rozhodnutí nesouviselo s nesouhlasem armády, bylo to v době před podepsáním nové smlouvy o smíšeném provozu, kde si armáda vydupala výhodnější podmínky v řadě oblastí (zejména větší podíl na poplatcích) a nastavila se nová pravidla pro společné fungování.
No .. ono nestačí to postavení servisu. Ještě je potřeba, aby mělo zákazníky… a to často bývá těžší.
Letiště měli dávno zavřít jako zbytečné a nemuseli by deset let platit ztrátu.
Ach jo… opět! Ne, letiště patří vojákům, takže se nedá zavřít. Teoreticky je možné jen zrušit civilní provoz/část. Problém civilní části je ne zcela pochopitelné ekonomické řízení, při počtu cestujících, který generují, by ve ztrátě být nemuseli…
Opravuji, civilní část zavřít.
To by nesměli mit ve vedení a radách víc lidí než na place…
Ano, ale i to souvisí s tím, jak je EBA řízená
Konečně!