No před týdnem a půl se mi ICN zjevil když sem se vracel z výletu do milovic a zvenku to nakonec tak hrozné není, dokonce se mi to i líbí, oproti NS(omlouvám se, ale to taky připomíná výrazem čelního skla naštvaného mravence) mi to jako zhoršení designově nepříjde, určitě je to mnohem hezčí než (dle mého názoru) ta vobluda(tedy 15T) ze škody Plzeň co s tím jezdí v Praze u DPP… A co se týče cestovního komfortu, tak aspoň ten co mě s nim OAD kolín svezlo měl sedačky pohodlný jako lepší crossway LE, topil dobře a měl display větší… Číst vice »
Traman
11 měsíců
P.razska R.egionalni D.oprava znacky SOR.
kombi
11 měsíců
Jsem sám, komu chybějí madla na sedadlech u oken? Když bude starší nebo hůře pohyblivý člověk vstávat, nemá se pořádně čeho chytit.
Nejste. Bohužel tohle je u SORu problém už hodně dlouho. Už brněnské NBG 12 z roku 2014 to neměly, zatímco jiná vozidla ano. Obzvlášť kontrast to je v porovnání NBG 12 a Urbanway 12 CNG, které se kupovaly zároveň, z jedné zakázky (přes Zliner). NBG 12 madla u oken nemají, Urbanwaye ano. Takže asi SOR nechce ta madla, z nějakého důvodu, na sedačky k oknům dávat. Skoro se vsadím, že kdyby to někdo ve VŘ požadoval, SOR to napadne. Škoda. Pro bezpečnost velké mínus.
No, kéž by to tak bylo, ale mám o tom své pochybnosti, protože za posledních devět let jsem neviděl žádný nový městský SOR, bez ohledu na typ (BN, NB, NS), s madly u oken. U konkurence to přitom není problém. Umí to Iveco, umí to Solaris, umí to dokonce i Otokar. Což mne vede spíše k přesvědčení, že SOR to z nějakého důvodu dělat nechce 🙁
Když už na té radnici sedíte, což to prosadit do standardu pid?
Lojza
11 měsíců
Nepřeji panu Kotasovi nic zlého, ale měl by se na to pomalu vysrat a jít pobírat důchod a sledovat Šlágr.TV… 💁♂️
Jaroslav
11 měsíců
Predpokladám, že dostanem vlnu negatívnych reakcií, no ja by som to s tými SOR nevidel až tak biedne. Dizajn je subjektívna vec a u autobusu asi najmenej podstatná. Kvalita vypracovania je už vec druhá, no musím povedať, že SOR sa posunul ďaleko dopredu oproti minulým modelom, hlavne čo sa týka ergonómie. Nejaké pukanie interiéru je bežné aj u drahších modelov. Ja osobne napríklad oceňujem kvalitné sedadlo vodiča už v základe, čo u takého Iveca Crossway chýba. Je potrebné rátať s tým, že je to najlacnejšie/jedno z najlacnejších vozidiel na trhu. Veľmi dobre si spomínam, ako mnohí „experti“ prvým NB dávali… Číst vice »
liborvavrik82
11 měsíců
Je tahle generace vozů SOR pro řidiče a servisní techniky v něčem lepší než ta předchozí?
Řidiči, s kterými jsem se bavil považují busy SOR za nejhorší, s kterými kdy jezdili. Jeden je dokonce označil za šrot.
Já osobně jsem začal raději jezdit vlakem, má záda to jejich pérování nějak nezvládají.
Horší to snad, doufám, nebude…
jako na design to nejezdí, na druhou stranu jsou autobusy městotvorný prvek..a nějaký obraz to vytváří a tohle vytváří obraz indie před 30 let 😀
Tom
11 měsíců
Proti těm hrbatym jsou tyhle hezké. Vzhledem k tomu, že jsou ještě o metr delší a celé je to za stejné peníze, si myslím, že to je pro DP docela dobrý obchod.
Pavel
11 měsíců
Vzhledove a dobove shodne s kapitanem na ctvrte fotografii 👍
Odporný design
11 měsíců
Ty jo kdo ten design zase navrhl? SOR NB 18 a SOR NB 12 jsou kromě verzí s nádorem na střeše designově perfektní ale tohle je obluda jak kdyby to bylo z dílů co někdy zbyly a ne jako kdyby to někdo navrhl
Přesně, ty byly aspoň relativně pěkné, decentní. Tady to Kotas jen zrecykloval z 15T po faceliftu a vypadá to jak nějaká 10 let stará modernizace že KLDR
Rádio Jerevan k tomu dodává: V KLDR letos s velkou slávou představili nové stroje, které nejsou vůbec nízkopodlažní, stejně jako nebyla devítková Karosa. Čelo může být podobné.
No před týdnem a půl se mi ICN zjevil když sem se vracel z výletu do milovic a zvenku to nakonec tak hrozné není, dokonce se mi to i líbí, oproti NS(omlouvám se, ale to taky připomíná výrazem čelního skla naštvaného mravence) mi to jako zhoršení designově nepříjde, určitě je to mnohem hezčí než (dle mého názoru) ta vobluda(tedy 15T) ze škody Plzeň co s tím jezdí v Praze u DPP… A co se týče cestovního komfortu, tak aspoň ten co mě s nim OAD kolín svezlo měl sedačky pohodlný jako lepší crossway LE, topil dobře a měl display větší… Číst vice »
P.razska R.egionalni D.oprava znacky SOR.
Jsem sám, komu chybějí madla na sedadlech u oken? Když bude starší nebo hůře pohyblivý člověk vstávat, nemá se pořádně čeho chytit.
Nejste. Bohužel tohle je u SORu problém už hodně dlouho. Už brněnské NBG 12 z roku 2014 to neměly, zatímco jiná vozidla ano. Obzvlášť kontrast to je v porovnání NBG 12 a Urbanway 12 CNG, které se kupovaly zároveň, z jedné zakázky (přes Zliner). NBG 12 madla u oken nemají, Urbanwaye ano. Takže asi SOR nechce ta madla, z nějakého důvodu, na sedačky k oknům dávat. Skoro se vsadím, že kdyby to někdo ve VŘ požadoval, SOR to napadne. Škoda. Pro bezpečnost velké mínus.
To si podle mě musí DPP doobjednat sám.
No, kéž by to tak bylo, ale mám o tom své pochybnosti, protože za posledních devět let jsem neviděl žádný nový městský SOR, bez ohledu na typ (BN, NB, NS), s madly u oken. U konkurence to přitom není problém. Umí to Iveco, umí to Solaris, umí to dokonce i Otokar. Což mne vede spíše k přesvědčení, že SOR to z nějakého důvodu dělat nechce 🙁
Když už na té radnici sedíte, což to prosadit do standardu pid?
Nepřeji panu Kotasovi nic zlého, ale měl by se na to pomalu vysrat a jít pobírat důchod a sledovat Šlágr.TV… 💁♂️
Predpokladám, že dostanem vlnu negatívnych reakcií, no ja by som to s tými SOR nevidel až tak biedne. Dizajn je subjektívna vec a u autobusu asi najmenej podstatná. Kvalita vypracovania je už vec druhá, no musím povedať, že SOR sa posunul ďaleko dopredu oproti minulým modelom, hlavne čo sa týka ergonómie. Nejaké pukanie interiéru je bežné aj u drahších modelov. Ja osobne napríklad oceňujem kvalitné sedadlo vodiča už v základe, čo u takého Iveca Crossway chýba. Je potrebné rátať s tým, že je to najlacnejšie/jedno z najlacnejších vozidiel na trhu. Veľmi dobre si spomínam, ako mnohí „experti“ prvým NB dávali… Číst vice »
Je tahle generace vozů SOR pro řidiče a servisní techniky v něčem lepší než ta předchozí?
Pro řidiče je v některých ohledech o velký krok vpřed… V některych zase krok vzad… Ale věřím, že další sériové vozy jsou lepší…
Řidiči, s kterými jsem se bavil považují busy SOR za nejhorší, s kterými kdy jezdili. Jeden je dokonce označil za šrot.
Já osobně jsem začal raději jezdit vlakem, má záda to jejich pérování nějak nezvládají.
Horší to snad, doufám, nebude…
No jezdil jsem víc jak čtrnáct dní na voze 9998 , když vynechám vytahané bovdeny řazení a nějaké vypadlé šroubky tak se to na sorku velmi povedlo.
Co jsem slyšel, tak krátké Solarisy jsou co se týče údržby ještě horší než Sorky. Ty ale taky nejsou žádný zázrak.
Ty autobusy sponzoruje Slavia?
Ne Sparta
Ještě jste nezaregistroval barvy PID?
jako na design to nejezdí, na druhou stranu jsou autobusy městotvorný prvek..a nějaký obraz to vytváří a tohle vytváří obraz indie před 30 let 😀
Proti těm hrbatym jsou tyhle hezké. Vzhledem k tomu, že jsou ještě o metr delší a celé je to za stejné peníze, si myslím, že to je pro DP docela dobrý obchod.
Vzhledove a dobove shodne s kapitanem na ctvrte fotografii 👍
Ty jo kdo ten design zase navrhl? SOR NB 18 a SOR NB 12 jsou kromě verzí s nádorem na střeše designově perfektní ale tohle je obluda jak kdyby to bylo z dílů co někdy zbyly a ne jako kdyby to někdo navrhl
Přesně, ty byly aspoň relativně pěkné, decentní. Tady to Kotas jen zrecykloval z 15T po faceliftu a vypadá to jak nějaká 10 let stará modernizace že KLDR
Rádio Jerevan k tomu dodává: V KLDR letos s velkou slávou představili nové stroje, které nejsou vůbec nízkopodlažní, stejně jako nebyla devítková Karosa. Čelo může být podobné.
Devítková Karosa s šestikvaltem. To byl PAN AUTOBUS.
No 7 byla lepší než 9 a vůz s pid číslem 9998 byl jízdou zkríženina 7/9. Nechápu blby co něco píší když to neřídili a věřte že SOR nesnáším
Vypadá to jako pulec.