Obrazem: Staveniště Malostranská. Výluka tramvají bude nakonec kratší, chystají se však další omezení
Oprava tramvajové tratě na pražském Klárově u metra Malostranská. Foto: Zdopravy.cz

Dopravní podnik chystá na červen ještě několik krátkodobých omezení provozu tramvají.
Co takhle “staveniště Klárov”, tak se to místo jmenuje 🙂
Především začne skoro 2letá výluka u Muzea, naopak cca 3týdenní původně slibovaná výluka Chodovská je zřejmě odložena.
Jak je to dlouho co se dělala trať směrem na Spořilov?
To záleží – U Plynárny a Nuselská se dělala celkem nedávno. Zbytek až na Spořilov má panely převážně z 80. let, až na oblouk z Chodovské do podjezdu, který se dělal v r. 2011 a už začíná být pěkně vyžraný a chtěl by výměnu železa.
Jak to bude vypadat? Žádný provoz mezi Vinohradskou a I. P. Pavlovou?
Co se tam vůbec má dělat. Já myslel, že se bude dělat jen napojení na TT u Muzea.
Napojení trati je to nejmenší. Ta křižovatka je ve stavu před rokem 1980 a kromě podchodu, který se bude zasypávat, jsou vedle něj pod magistrálou také další podzemní objekty, tj. kromě stavy DPP se tam přidá i stavba TSK, která tyto objekty bude buď opravovat nebo likvidovat, přičemž běžné budou přeložky magistrály do prostoru tramvajových zastávek.
U muzea bych klidně dal prioritu stavbě oproti zachování průjezdnosti. Auta si nějak poradí…
A s IZS to máte projednané?
Zrovna IZS alternativy fakt má a trasa kolem muzea pro ně často není ideální kvůli hustotě provozu.
Dobrá poznámka: Tak tedy včetně možnosti, že by jim ten hustý provoz od Muzea, který „si přece poradí“, (ne)zablokoval ony alternativní trasy – zda IZS přistoupí na tohle.
Přístup „JÁ předepíšu a nějak se dohodněte, JÁ následky neřeším“ až moc připomíná jistou ne zrovna ideálně fungujicí instituci. Mám za to, že dopravní podniky fungují pružněji.
Máte info jestli budou kaliforňaňit nebo jestli bude výluka až na Floru?