Obrazem: Rekonstrukce tatranské zubačky finišuje. Začaly zkušební jízdy, první cestující se svezou příští týden
Multifunkční lokomotiva s pluhem na Štrbě. Autor: Dalibor Palko
V sobotu byly na trati zahájeny jízdní zkoušky s novými elektrickými jednotkami typu 495.95 od Stadleru.
Jsem jediný, koho zaujalo, že vozidlo pro údržbu tratě je v majetku dopravce ZSSK, nikoliv správce infrastruktury ŽSR?
Původní termín zprovoznění: listopad 2020. První jednotka dodána v lednu 2021. Neuvěřitelné.
Vitaj na Slovensku
Nepříznivé okolnosti, které byly po celém světě, zpozdili i tuto stavbu.
Co tam pod snehem staveli mi hlava nebere
Třeba troleje se dají dělat na sněhu, když jsou postavené sloupy.
To máte pravdu, ale při pohledu na fotky z úklidu tratě, se tam vůbec nic nepohybovalo. Taky bych čekal podrobnější vysvětlení, co se dělalo v zimních měsících …
Čekalo než doběhne papírování u Dopravného úradu po zkouškách? Poslední zkušební jízdy a TBZ byly někdy v listopadu.
Čakalo na papiere z DÚ. To je jediný dôvod prečo nejazdili.
Třeba dodať že na papiere pre vozidlá, nie trať.
Paráda, už se těšíme :-)))
Ty výhybky vymetli chlapíci ručně a nebo tam mají ohřev?
Ohřev, sotva by vybírali sníh ze štěrku.
No konečně, ten autobus byl za trest.
Na některých fotkách je vrstva sněhu že by se víc hodila fréza.
frezu si asi jako volitelne prislusenstvi zsr neobjednalo…
To by mě zajímalo také, frézu měli dodanou k původním zubačkám, samozřejmě jako samostatné vozidlo, to by mě zajímalo, zda je stále funkční, přeci jenom její opotřebení bude za ta léta výrazně nižší. Ale ta jezdila se starou zubačkou, možná by byla kompatibilní s novou loko, má někdo info?
Ak bude nutná fréza tak dovlečú pôvodnú zubačku.
A už je stará zubačka apgrejdnutá na novú trať?