Obrazem: Opravená příjezdová hala budějovického nádraží se otevře 1. března

Příjezdová hala nádraží České Budějovice ve finále rekonstrukce (únor 2023). Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářPříjezdová hala nádraží České Budějovice ve finále rekonstrukce (únor 2023). Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

V budoucnu se má nádraží dočkat ještě prodloužení severního podchodu na druhou stranu kolejiště k Dobrovodské ulici.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vasek

Bude nějaké bezpečné parkování pro kola?

Cedník

Naprojektována je samoobslužná cyklověž u jižní části budovy. Minimálně celý loňský rok však o ní nebyla nikde zmínka. Tak kdoví…

Laborec425

Tak jestli ta slibovaná cyklověž nebude, můžou se jít zahrabat. Už pět let na ní čekám, abych mohl v pátek přijet na nádraží na kole a v neděli si zase po víkendu kolo vyzvednout. Cyklověže nebo cykloboxy už mají i na vesnicích a v krajském městě, kde je rovina a jezdí se hlavně na kolech se řeší tohle naposledy. Je vidět, že krajský města jsou na tom s rozkradením a s mafiánskou politikou vždycky nejhůř.

Danny

Cyklověže bývají většinou v gesci měst. SŽ to asi ze svého platit nebude.

noerf

Jakým způsobem bude řešen podchod mezi osobním a nákladním nádražím vzhledem k výškovému rozdílu na poměrně krátkém úseku.

Vasek

Nakloněnou rovinou. Klesat mohou už od haly, vyjma prostorů u výlezů na nástupiště.

Cedník

Jestli je už určeno, že k propojení bude sloužit odjezdový podchod v návaznosti na nový tunel, tak to je v podstatě nejjednodušší řešení. Ale nakloněné by to bylo celkem dost. 🙂

Cedník

V zadání z roku 2019 byly požadovány minimálně čtyři varianty řešení propojení podchodu s nástupišti v návaznosti na nový parkovací dům ve východní části za kolejištěm u Dobrovodské ulice.
Jeden návrh např. obsahuje zajištění bezbariérového přístupu na nástupiště dokonce novou lávkou navazující na autobusové nádraží v OC Mercury a na ulici Dobrovodská.
Další např. to, že by byl nový pochod zaústěn do současného uzavřeného podchodu před nádražní budovou atd.
Jestli jsou učiněny na tomto projektu nějaké další kroky, netuším.

Vasek

Z variant bylo vybráno rozšíření. prodloužení severního podchodu k nástupištím.
Nevylučuje se tím budoucí vznik lávky z autobusového nádraží.

David

A bude mobiliář v tom nově zrekonstruovaném prostoru stejně útulný jako ve Varnsdorfu?

Georg

pisete to spravne, urcite to bude cele na hovno.

Doctor

A Pikador i kafe si koupíte leda tak přes ulici. … Jak je dobrým zvykem halu necháme prázdnou, ani ten automat na kávu
… ☹️

Laborec425

Nebo spíš nasmlouvané s kamarádíčkama z nadnárodních brutálně předražených Pontů se zkaženými balenými bagetami a sendviči a automat na obarvenou vodu, kterej funguje jen občas, protože si ho navzájem zničíme.

kopr

Nadnarodnich pontu? Asi tezko: https://rejstrik-firem.kurzy.cz/26431068/jpservis-as/
Trapne hrat na nacionalistickou notu.

Laborec425

Je přece jedno, jestli je to česká nebo zahraniční firma. Problém je ten, že ta firma je na každém nádraží, takže MONOPOL.
A jen mi přišel státní monopol trochu sympatičtější, než když ho má firma o pár majitelích, protože to vždy zavání podvodem.