dkv_obrazok

Obrazem: Narovnání esíčka na tramvajové trati u Výstaviště finišuje

Rekonstrukce a narovnání tramvajové trati u pražského výstaviště. Foto: Zdopravy.czRekonstrukce a narovnání tramvajové trati u pražského výstaviště. Foto: Zdopravy.cz

Tramvaje by se na holešovický úsek měly vrátit 11. října.

41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Pivní stánek Ferdinand přežil! Jupí! Já tam teda byl jen párkrát, ale…

Martin

Jak se daji fotky prohlizet na telefonu, muzu je vzdy jen otevirat po jedne a kdyz dam zpet, tak se musim vratit zbovu na clanek…?

Martin Hol

Pokud je dva a více obrázků musíte svajpnout nahoru, tedy podržet prst na obrázku a táhnout rychle nahoru.

Při jednom obrázku funguje tlačítko zpět.

Martin Hol

Pokud je dva a více obrázků musíte svajpnout nahoru, tedy podržet prst na obrázku a táhnout rychle nahoru.

Při jednom obrázku funguje tlačítko zpět.

Noname

Nebo kliknout mimo obrázek

ohh

Mohli tam bejt dva pruhy a Praha bejt zas o chlup rujezdnejsi, ale Hrib rekl ne! A i sanitka nebude jezdit pres koleje hezky si v zacpe pocka snad pacienta uklidni pohled z okinka na zatravnenou tramvaj, ci spis voschli bahno plne bordele…

Grossák

Městský okruh ulicí U Výstaviště nevede už od zprovoznění Blanky.

Milan

Pro průjezd má sloužit Bubenská a Veletržní a v budoucnu spojení Veletržní-Dělnická.

Mirďa

Děte do prde.. s dalšími pruhy.
Jediné pruhy, které tam schází jsou pro cyklisty.

Hoho

Víte někdo proč se na celé trati měnily pražce na betonové, ale nechali tam několik starých dřevěných? Hned na prvním obrázku.

Grossák

To jsou nové dřevěné u kolejových obvodů výhybky.

Pavel

Vše super.
Ale hnidopišská otázka: proč je tam ten světle šedý sloup? Ta nejednotnost v provedení pražských kandelábrů (barva, tvar, doplňkový modul pro svítidlo, typ svítidla, …) je snad pomínkou každé nové realizace. Kde je IPR a jeho standardy?

Juraj

Díky nové železniční estakádě to tam neskutečně prokouklo! 👍 Těším se na novou podobu ulice, Dukelských hrdinů se zlepšila náramně.

Hoho

Ještě by to mohlo zůstat bez aut

basteilubbe

„Komplexní“ rekonstrukce a místo cyklostezky parkoviště. Tomuhle městu asi fakt není pomoci.

Robert Pražák

Já už jsem si říkal, že tu nikdo neprudí s cyklostezkou.

Juraj

Až jednou bude mít Praha kvalitní, ucelené a bezpečné cyklostezky, tak přísahám, že ubude i nářků řidičů na divné cyklopruhy a různá nesmyslná provizoria.

To řešení existuje a dávno vyzkoušeno, jen Praha ne a ne pochopit.

N.N.

Bezpečné … takhle jdu po chodníku a vidím jak cyklistka dává přednost tramvaji a zezadu do ní narazí festkař (chybějící přední brzda).

Tramvaje v centru měst asi zrušit nepůjde a vepředu ještě nějakou dobu nebude AI, ale řidič.

Martin Šubrt

Jelikož tam Praha 7 neplánuje povolit provoz automobilů, tak ten jeden jízdní pruh v každém směru bude cyklistům pravděpodobně celkem stačit…

beedat

Že by se po letech vrátil provoz na tuto trať? Si nepamatuji kdy se tam naposledy jezdilo…

Juraj

Kterou trať? Pokud tu tramvajovou, tam se naposledy jezdilo v lednu, ale v uplynulých letech tu proběhla série delších výluk.
Pokud tu železniční, tak tam už se skoro měsíc jezdí.

beedat

Tramvajovou. Není snad rok kdy se na ní jezdilo v kuse. Plánování rekonstrukcí tramvajových tratí je (minimálně v Holešovicích) tragédie. Nemluvě o rychlosti, nepamatuji se, že by se tam někdy pracovalo víc než čtyři hodiny denně.

Juraj

Zrovna tady to plánování bylo naprosto excelentní.

Nejdřív bylo nutné opravit a rozšířit smyčku Výstaviště, aby pobrala výlukový provoz.
Pak byl přerušen provoz TT kvůli železniční estakádě, výluku řešila opravená smyčka.
Pak se dělala ulice Dukelských hrdinů, takže tramvaje jezdily aspoň od severu do smyčky.
Teď se dělá ulice U Výstaviště, takže tramvaje jezdí do smyčky od jihu po opravené TT Dukelských hrdinů.

V každé fázi je zachován aspoň nějaký provoz bez nutnosti komplikovaně zavádět NAD. Dělat obě ulice naráz by celou oblast totálně odřízlo.

hobbysta

Je otázka, zda je tam řešení „v každé fázi je zachován aspoň nějaký provoz bez nutnosti komplikovaně zavádět NAD“ postačující, když ty jednotlivé vyloučené úseky jsou tak dlouhé. AAle člověk si zvykne i na šibenici …

vbb

Tu smyčku nejprve „rozšířili“ tak, že původní konfiguraci „1 kolej pro odstavení 1 soupravy“ a za obloukem „2 čekací koleje pro 2 + 2 soupravy“ změnili na „2 čekací koleje pro 1 + 1 soupravu“ a obloukem „jakoby dvojkolejka, aby se do šturcu u planetária mohl dojet po čumáku“.
Po nějakém čase jim došlo, že hlavně při výlukách je čekací kolej pro 1 soupravu absolutně nedostatečná, zrušili „obousměrku“ a čeká se opět za obloukem, přičemž kapacita je 2,5 + 2,5 soupravy :-), s možností ještě omylem vyjet do protisměru 🙂

Milan

Tak zrovna tady to předtím byly spíš havarijní opravy než nějaká rekonstrukce. Ostatně konstrukce BKV je tragická sama o sobě… oblouky cestují ze své osy, v letních vedrech vyskakují kolejnice, případně kolejnice zvedne celý panel. Teď by mohl být klid i na desetiletí.

p.volavka

Ferdinand je klasika, často jsem si tam dával pivo. Teď napjaté očekávání, jestli otevře. Myslím, že by ho asi zlikvidovali, ale nepatří jim pozemek. Nebo se mýlím?

Folty

Pozemek je drážní a stánek platí nájem Správě železnic.

Martin Jedlička

Stánek je otevřený, před týdnem jsem si tam dal piváka

Emil Jícha

Má otevřeno – dál jsem si limču

martin

výborné pivo 7kulí

Warp

Stánek bude i nadále zachován a provozován, je to i v článku. Jen bude upraveno jeho okolí.

Frantisek X

Vypadá to pěkně. Jsem zvědav, zda do samostatného pásu osadí klasickou trávu, nebo sukulenty apod., či beton s asfaltem, případně dlažbu. Ten prostor si jinak o lepší přerozdělení říkal, jsem potěšen.

Milan

Pokud by bylo zavlažování, tak není klasický trávník problém…. pokud tedy bude i nějaká retenční nádrž, z vodovodní sítě je to dost nákladné.

218

Přejmenuje se tramvajová zastávka na Nádraží Výstaviště?😜

Bobek

Nádraží kultury a oddechu Julia Fučíka.

Frantisek X

Bohužel i takovéto paskvily se možná svezou s jinými návrhy na změny názvů, které mají, na rozdíl od těchto, logiku. Tady by úplně stačilo hlásit přestup na =S=, když nejen nejde o nádraží, nýbrž ani o název obce (katastru). Ještě by to mohli doplnit zpět o něj, jako už to bylo, a nově to nazvat „Nádraží Výstaviště Holešovice“. 😉 Již se zde ničemu nedivím… Možná jde o zisky z nahrávání zastávkových hlášení a malování písma na tabule. 😀

Robert Pražák

Jo, to musí bejt těžkej vejvar.

Martas

Jako přejmenovali Slavii, dal bych „Výstaviště – Nádraží Výstaviště“ 🙂

Stadler

…Vystaviste Holesovice – Nadrazi Vystaviste, prestup na linky S a dalsi vlakove spoje, pristi zastavka Nadrazi Holesovice…

hobbysta

Vondráček někdy snad tento týden v rozhlase v nějakém rozhovoru říkal, že Prahu už má namluvenou prakticky kompletně a pro PID mimo Prahu už prý toho také mnoho nechybí – tak uslyšíme …