Obrazem: Narovnání esíčka na tramvajové trati u Výstaviště finišuje
Rekonstrukce a narovnání tramvajové trati u pražského výstaviště. Foto: Zdopravy.cz

Tramvaje by se na holešovický úsek měly vrátit 11. října.
Tramvaje by se na holešovický úsek měly vrátit 11. října.
Pivní stánek Ferdinand přežil! Jupí! Já tam teda byl jen párkrát, ale…
Jak se daji fotky prohlizet na telefonu, muzu je vzdy jen otevirat po jedne a kdyz dam zpet, tak se musim vratit zbovu na clanek…?
Pokud je dva a více obrázků musíte svajpnout nahoru, tedy podržet prst na obrázku a táhnout rychle nahoru.
Při jednom obrázku funguje tlačítko zpět.
Pokud je dva a více obrázků musíte svajpnout nahoru, tedy podržet prst na obrázku a táhnout rychle nahoru.
Při jednom obrázku funguje tlačítko zpět.
Nebo kliknout mimo obrázek
Mohli tam bejt dva pruhy a Praha bejt zas o chlup rujezdnejsi, ale Hrib rekl ne! A i sanitka nebude jezdit pres koleje hezky si v zacpe pocka snad pacienta uklidni pohled z okinka na zatravnenou tramvaj, ci spis voschli bahno plne bordele…
Městský okruh ulicí U Výstaviště nevede už od zprovoznění Blanky.
Pro průjezd má sloužit Bubenská a Veletržní a v budoucnu spojení Veletržní-Dělnická.
Děte do prde.. s dalšími pruhy.
Jediné pruhy, které tam schází jsou pro cyklisty.
Víte někdo proč se na celé trati měnily pražce na betonové, ale nechali tam několik starých dřevěných? Hned na prvním obrázku.
To jsou nové dřevěné u kolejových obvodů výhybky.
Vše super.
Ale hnidopišská otázka: proč je tam ten světle šedý sloup? Ta nejednotnost v provedení pražských kandelábrů (barva, tvar, doplňkový modul pro svítidlo, typ svítidla, …) je snad pomínkou každé nové realizace. Kde je IPR a jeho standardy?
Díky nové železniční estakádě to tam neskutečně prokouklo! 👍 Těším se na novou podobu ulice, Dukelských hrdinů se zlepšila náramně.
Ještě by to mohlo zůstat bez aut
„Komplexní“ rekonstrukce a místo cyklostezky parkoviště. Tomuhle městu asi fakt není pomoci.
Já už jsem si říkal, že tu nikdo neprudí s cyklostezkou.
Až jednou bude mít Praha kvalitní, ucelené a bezpečné cyklostezky, tak přísahám, že ubude i nářků řidičů na divné cyklopruhy a různá nesmyslná provizoria.
To řešení existuje a dávno vyzkoušeno, jen Praha ne a ne pochopit.
Bezpečné … takhle jdu po chodníku a vidím jak cyklistka dává přednost tramvaji a zezadu do ní narazí festkař (chybějící přední brzda).
Tramvaje v centru měst asi zrušit nepůjde a vepředu ještě nějakou dobu nebude AI, ale řidič.
Jelikož tam Praha 7 neplánuje povolit provoz automobilů, tak ten jeden jízdní pruh v každém směru bude cyklistům pravděpodobně celkem stačit…
Že by se po letech vrátil provoz na tuto trať? Si nepamatuji kdy se tam naposledy jezdilo…
Kterou trať? Pokud tu tramvajovou, tam se naposledy jezdilo v lednu, ale v uplynulých letech tu proběhla série delších výluk.
Pokud tu železniční, tak tam už se skoro měsíc jezdí.
Tramvajovou. Není snad rok kdy se na ní jezdilo v kuse. Plánování rekonstrukcí tramvajových tratí je (minimálně v Holešovicích) tragédie. Nemluvě o rychlosti, nepamatuji se, že by se tam někdy pracovalo víc než čtyři hodiny denně.
Zrovna tady to plánování bylo naprosto excelentní.
Nejdřív bylo nutné opravit a rozšířit smyčku Výstaviště, aby pobrala výlukový provoz.
Pak byl přerušen provoz TT kvůli železniční estakádě, výluku řešila opravená smyčka.
Pak se dělala ulice Dukelských hrdinů, takže tramvaje jezdily aspoň od severu do smyčky.
Teď se dělá ulice U Výstaviště, takže tramvaje jezdí do smyčky od jihu po opravené TT Dukelských hrdinů.
V každé fázi je zachován aspoň nějaký provoz bez nutnosti komplikovaně zavádět NAD. Dělat obě ulice naráz by celou oblast totálně odřízlo.
Je otázka, zda je tam řešení „v každé fázi je zachován aspoň nějaký provoz bez nutnosti komplikovaně zavádět NAD“ postačující, když ty jednotlivé vyloučené úseky jsou tak dlouhé. AAle člověk si zvykne i na šibenici …
Tu smyčku nejprve „rozšířili“ tak, že původní konfiguraci „1 kolej pro odstavení 1 soupravy“ a za obloukem „2 čekací koleje pro 2 + 2 soupravy“ změnili na „2 čekací koleje pro 1 + 1 soupravu“ a obloukem „jakoby dvojkolejka, aby se do šturcu u planetária mohl dojet po čumáku“.
Po nějakém čase jim došlo, že hlavně při výlukách je čekací kolej pro 1 soupravu absolutně nedostatečná, zrušili „obousměrku“ a čeká se opět za obloukem, přičemž kapacita je 2,5 + 2,5 soupravy :-), s možností ještě omylem vyjet do protisměru 🙂
Tak zrovna tady to předtím byly spíš havarijní opravy než nějaká rekonstrukce. Ostatně konstrukce BKV je tragická sama o sobě… oblouky cestují ze své osy, v letních vedrech vyskakují kolejnice, případně kolejnice zvedne celý panel. Teď by mohl být klid i na desetiletí.
Ferdinand je klasika, často jsem si tam dával pivo. Teď napjaté očekávání, jestli otevře. Myslím, že by ho asi zlikvidovali, ale nepatří jim pozemek. Nebo se mýlím?
Pozemek je drážní a stánek platí nájem Správě železnic.
Stánek je otevřený, před týdnem jsem si tam dal piváka
Má otevřeno – dál jsem si limču
výborné pivo 7kulí
Stánek bude i nadále zachován a provozován, je to i v článku. Jen bude upraveno jeho okolí.
Vypadá to pěkně. Jsem zvědav, zda do samostatného pásu osadí klasickou trávu, nebo sukulenty apod., či beton s asfaltem, případně dlažbu. Ten prostor si jinak o lepší přerozdělení říkal, jsem potěšen.
Pokud by bylo zavlažování, tak není klasický trávník problém…. pokud tedy bude i nějaká retenční nádrž, z vodovodní sítě je to dost nákladné.
Přejmenuje se tramvajová zastávka na Nádraží Výstaviště?😜
Nádraží kultury a oddechu Julia Fučíka.
Bohužel i takovéto paskvily se možná svezou s jinými návrhy na změny názvů, které mají, na rozdíl od těchto, logiku. Tady by úplně stačilo hlásit přestup na =S=, když nejen nejde o nádraží, nýbrž ani o název obce (katastru). Ještě by to mohli doplnit zpět o něj, jako už to bylo, a nově to nazvat „Nádraží Výstaviště Holešovice“. 😉 Již se zde ničemu nedivím… Možná jde o zisky z nahrávání zastávkových hlášení a malování písma na tabule. 😀
Jo, to musí bejt těžkej vejvar.
Jako přejmenovali Slavii, dal bych „Výstaviště – Nádraží Výstaviště“ 🙂
…Vystaviste Holesovice – Nadrazi Vystaviste, prestup na linky S a dalsi vlakove spoje, pristi zastavka Nadrazi Holesovice…
Vondráček někdy snad tento týden v rozhlase v nějakém rozhovoru říkal, že Prahu už má namluvenou prakticky kompletně a pro PID mimo Prahu už prý toho také mnoho nechybí – tak uslyšíme …