Obrazem: Lufthansa ukázala novou podobu interiéru svých dálkových letadel

Podoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: LufthansaPodoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: Lufthansa

Do roku 2025 dopravce investuje do proměny kabin 2,5 miliardy eur.

Letecká společnost Lufthansa dnes představila novou podobu interiéru dálkových letadel. Pod názvem Allegris chce cestujícím nabídnout nový komfort cestování ve čtyřech různých třídách. Nově zavede první třídu do třetího typu letadla. Po Boeingu 747-8i a Airbusu A340-600 se objeví od roku 2024 nejluxusnější a nejdražší třída i v Airbusech A350. Dodá ji společnost Collins Aerospace.

Lufthansa, podobně jako jiní dopravci, při představení nešetří superlativy o pohodlí nových sedaček. V první třídě nabídne například kabinu Suite Plus, která umožní pobyt dvou cestujících na společné posteli. Pro větší soukromí bude kabina ohraničena stěnami až ke stropu. Lufthansa podle svých slov touto třídou dál posouvá standard cestování. Samotné sedačky v první třídě budou téměř metr široké. „Cestující se budou cítit podobně jako v hotelovém pokoji,“ uvedl šéf Lufthansy Jens Ritter.

K velkým změnám dochází v byznys třídě, kde dopravce nabídne sedm různých možností sezení. Lišit se budou například délkou lůžka (až 2,2 metru) nebo osobním prostorem či možností vytvoření dvoulůžka pro páry. Zástěny mezi jednotlivými sedačkami budou zhruba metr a půl vysoké. V nabídce bude i místo s prostorem na práci.

Nová třída premium economy vychází z verze, kterou zavedl sesterský dopravce Swiss loni na jaře. Nabídne více prostoru než klasické sedačky v ekonomické třídě. Té Lufthansa v popisu změn věnuje nejméně prostoru. Podle dopravce nabídne v ekonomické třídě větší výběr než dosud. Má jít o možnost zamluvit si volné místo vedle sebe nebo si koupit místo s extra prostorem pro nohy.

Nový produkt Allegris se objeví v 80 nových letadlech. Půjde o Boeing 787-9, Airbus A350 a také Boeing 777-9, jehož dodávka má mnoho let zpoždění. Lufthansa počítá s tím, že vymění interiér ještě u poslední generace řady 747, konkrétně 747-8i. Celkem nabídne Lufthansa 27 000 míst v novém interiéru, do roku 2025 tak investuje přes 2,5 miliardy eur jen do lepších palubních služeb.

Lufthansa a nová byznys třída. Foto: LufthansaLufthansa a nová byznys třída. Foto: LufthansaLufthansa a nová byznys třída. Foto: LufthansaLufthansa a nová byznys třída. Foto: LufthansaLufthansa a nová byznys třída. Foto: LufthansaLufthansa a nová byznys třída. Foto: LufthansaEkonomická třída. Foto: LufthansaEkonomická třída. Foto: LufthansaEkonomická třída. Foto: LufthansaPodoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: LufthansaPodoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: LufthansaPodoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: LufthansaPodoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: LufthansaPodoba budoucí první třídy v dálkových letadlech Lufthansy. Foto: LufthansaTřída Premium Economy. Foto: LufthansaTřída Premium Economy. Foto: LufthansaTřída Premium Economy. Foto: Lufthansa
Tagy Lufthansa
5 komentářů