Obrazem: Jako nové. Švýcarské naklápěcí vlaky ICN prochází po dvaceti letech omlazením
Jednotka ICN po modernizaci. Foto: SBB
Projekt za půl miliardy franků nabral dva roky zpoždění.
Projekt za půl miliardy franků nabral dva roky zpoždění.
Aneb kvalitni dlouhodoba udrzba je nejlepsi investice… Pak je vozy levneji modernizovat pro dalsi desetileti… Treba i s 2 roky zpozdeni.
Nástupce Pendolin. Pha-CB-Linec. Pha – Ostrava-Varsava.
Jestli nástupce Pendolin, tak raději ať kapacitně vyhovuje pro trasy Praha-Berlín a Praha-Vídeň, popř. Budapešť.
Rakušan taky nekupoval Railjety podle trasy Vídeň-ČB-Plzeň.
Budějovice-Linec je spíš trať pro Stadler Flirt, než pro rychlovlak, ten to ekonomicky zabije.
Relace je Praha – Linec, ne Budějovice – Linec.
Mmch. je tam počet kolejí + obdobná traťová rychlost jako v mnoha úsecích Arlbergbahn, kde přitom Railjety jezdí.
Stadler ec250
Ale Giruno by to zvládlo, 25 i 3 kilo
Dizajnované v Pininfarine – celkovo sa mi dizajn veľmi páči. Cena za 20 kusov bola 420 miliónov frankov, čo je 21 miliónov za kus….
Vedel by som si také predstaviť pod Tatrami ako EC vlaky z Košíc do Prahy a Viedne…..
Škoda že to neumí 3kV= ani 25kV 50Hz 🙂
Ja to beriem tak, že ak by sa vyrobili nejaké nové súpravy, tak nie je problém namontovať 3kV alebo 25kV….
Jo nové, já myslel že myslíte tyhle jako ojetiny
Ale u nás se kupují vlaky z Číny.
A na to si přišel jak?
To ti někdo nakukal a ty si to sežral i s navijákem.
Cestující v 810 nebo Bčku by byli za vlaky z číny určitě rádi.
Kdo napukuje? Regiojet je má pronajaté od výrobce.
Ano, je to lepší než tam tahat mašinu a Bdt, nedejbože Honeckery (kdyby byla Srbská Lužice soušástí Českých zemí, ale ona již 3 století není).
Četl jsem, že Němci hledají náhradu za 612 regionální naklápěčky Jezdily dříve i Cheb – Nurnberg. Možná budou fakt nová klopidla.
A vyrába niekto dieselové klopidlá?