Obrazem: Jako nové. Švýcarské naklápěcí vlaky ICN prochází po dvaceti letech omlazením

Jednotka ICN po modernizaci. Foto: SBBJednotka ICN po modernizaci. Foto: SBB

Projekt za půl miliardy franků nabral dva roky zpoždění.

Odebírat
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal82

Nástupce Pendolin. Pha-CB-Linec. Pha – Ostrava-Varsava.

Jiří Kocurek

Jestli nástupce Pendolin, tak raději ať kapacitně vyhovuje pro trasy Praha-Berlín a Praha-Vídeň, popř. Budapešť.

Rakušan taky nekupoval Railjety podle trasy Vídeň-ČB-Plzeň.

Budějovice-Linec je spíš trať pro Stadler Flirt, než pro rychlovlak, ten to ekonomicky zabije.

xyz

Relace je Praha – Linec, ne Budějovice – Linec.

Mmch. je tam počet kolejí + obdobná traťová rychlost jako v mnoha úsecích Arlbergbahn, kde přitom Railjety jezdí.

vladimirsobotka251

Stadler ec250

vladimirsobotka251

Ale Giruno by to zvládlo, 25 i 3 kilo

ICE_Laco

Dizajnované v Pininfarine – celkovo sa mi dizajn veľmi páči. Cena za 20 kusov bola 420 miliónov frankov, čo je 21 miliónov za kus….

Vedel by som si také predstaviť pod Tatrami ako EC vlaky z Košíc do Prahy a Viedne…..

hor411

Škoda že to neumí 3kV= ani 25kV 50Hz 🙂

ICE_Laco

Ja to beriem tak, že ak by sa vyrobili nejaké nové súpravy, tak nie je problém namontovať 3kV alebo 25kV….

hor411

Jo nové, já myslel že myslíte tyhle jako ojetiny

Mára

Ale u nás se kupují vlaky z Číny.

X 1

A na to si přišel jak?
To ti někdo nakukal a ty si to sežral i s navijákem.

Stráťa

Cestující v 810 nebo Bčku by byli za vlaky z číny určitě rádi.

Jiří Kocurek

Kdo napukuje? Regiojet je má pronajaté od výrobce.

Ano, je to lepší než tam tahat mašinu a Bdt, nedejbože Honeckery (kdyby byla Srbská Lužice soušástí Českých zemí, ale ona již 3 století není).

marcel.stancl

Četl jsem, že Němci hledají náhradu za 612 regionální naklápěčky Jezdily dříve i Cheb – Nurnberg. Možná budou fakt nová klopidla.

ICE_Laco

A vyrába niekto dieselové klopidlá?