Obrazem: Jak vypadá nové metro pro Paříž. Postupně vyjede až 410 vlaků
Nové metro MF19 pro Paříž. Foto: Île-de-France Mobilités

První vlaky se v běžném provozu objeví ještě letos.
První vlaky se v běžném provozu objeví ještě letos.
„délka 61, resp. 76 metrů“
V Praze jsou 100 metrů dlouhé soupravy metra a ve špičkách jezdí doslova našlapané.
Jak to ti frantíci dělají s tak krátkými soupravami metra, že se tam neušlapou?
Maj toho metra ve vlastním městě cca 14 linek (záleží jak se započítá větvení, spojovací linky 3bis a 7bis, nejsem si jistej, kolik z těch chystaných linek 15-18 je už v provozu a jestli některá z nich zajíždí i do vlastního města (jejich těžiště je v předměstích)….) a maj z nich síť. Myslím, že mají dokonce pravidlo, že z žádného místa ve vlastní Paříži to nesmí být na stanici metra dál než 500 metrů. Nemaj jen tři linky, které nutí v podstatě každýho jet přes úplný centrum, ať jede kamkoli, což to centrum samozřejmě přetěžuje. K tomu mají příměstský RER… Číst vice »
Kde jsou kličky? Jak to nemá kličky na dveřích, tak to není pařížské metro.
Taky mi budou chybět. Vývoj se holt nezastaví.
Soupravy MP14 mi přijdou o chlup povedenější po vizuální strance. Ale musím uznat, že i tyto vlaky mají šmrnc
Moc pěkně zvládnutá vizuální kontinuita se současnými vlaky. Je to nové, je to lepší, ale vypadá to známě. Palec nahoru.
Pěkné, jen ty USB A porty bych čekal u 10 starého vozu a ne u nově představeného. To by cestující musel jet celou trasu z konečné na konečnou, aby z toho něco nabil.
Podle mne je úplně jedno, jaký USB port tam je (a i přes USB-A se dá udělat ryhlonabíjení). Dávalo by mi to smysl u příměstských jednotek, ale v metru je to podle mne dobré akorát na to, aby tam člověk ten mobil zapomněl.
Souhlas, ale ty USB-A budou za pět let měnit. To je do nových vlaků blbost.
Na pravidelny pouziani to taky nevidim, to je jasny. Ale v nouzi kazdejch par procent baterky dobrejch, zejmena kdyz ma clovek v tom telefonu listky na to metro.
Vsude LCD… super…