Obrazem: FlixTrain v Českých Budějovicích. Nevyužívaná vlečka našla uplatnění

Vozy FlixTrainu na vlečce teplárny v Českých Budějovicích. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářVozy FlixTrainu na vlečce teplárny v Českých Budějovicích. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

FlixTrain, který působí zatím hlavně v Německu, kde má pět páteřních linek, hodlá expandovat i do dalších zemí.

Odebírat
Upozornit na
guest
24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tonda Sehnal

Jak mám chápat vyjádření „vždy zvažujeme různé možnosti NOVÝCH kolejových vozidel“, když v tomto případě se očividně jedná o ex-DB vozy Bvmz nebo Bimz z 80. let? 😃🤦

Daniel Jablonecký

Chápejte to tak, jak to prezentují. Zvažují. A pak vyberou to, co bude nejlevnější.

Vondrák

Tak to by mohly být právě ty vozy do Polska ne?

Vašek H.

Že bychom se v tý záplavě modrý dočkali zelené linky do Prahy?

Petr

Koukám ono to nemá navalky?

Ares

No, lakovat to s nimi jde blbě.

Petr

Že by je před lakováním sundali?

Flek

Když jsem prvně viděl tu mašinu cd, tak jsem čekal jestli to není něco z toho asi rok starého vyberka na odkup nebo pronájem vozu na 200.

J.K.

Tak Flix train poroste, tak fajn.:) Tak snad časem přežije i jiná konkurence, ne jako u busů , kde nakonec válcuje i toho žlutého…

Kolejový doktor

Jak to bylo s Leošem v Německu?

Bram

Žlutého Flixbus opravdu neválcuje, protože Flixbus se zaměřuje na mezistátní spoje. Bere tam sice vnitrostátní frekvenci, ale těch spojů má oproti vnitrostátním spojům RegioJetu velmi málo.

Avlaky

Vozu by mělo být kolem 100, dalších cca 9 včera dovezl i RJ

Zbyněk

Dalších cca 10 vozů jsou odstavené na vlečce u letiště ČB, ale jsou bílé, netuším čí

Avlaky

Čekají na přelakováni

Martin

Netuším, zda to souvisí, ale v ČB byl tento týden zajímavý úkaz i na seřaďovacím nádraží, kde bylo cca 10 vozů Bimz (či jim podobný) v barvách DB. Tuším, že tam staly od neděle do úterý.

Avlaky

V ČB jsou vše od flixu

Jihočeský Krtek

Nevyužívaná? Jezdí sem uhlí do výtopny Vráto a vídam tu i pár vagónů se šrotem. Jasně, není to koridor, ale na poslední fungující vlečku v ČB…

noerf

Vcelku by mne zajímala doba posunu od nákladního nádraží do vlečky na výtopnu Vráto. Vzhledem k tomu, že je na trase jedna úvrať a čtyři křížení s komunikací, které nejsou zabezpečené a viděl jsem několikrát, že musel posunovač zastavovat auta, aby vlak mohl projet.

Martin

Mám někde video u přejezdu na Okružní asi se třemi vozy pro kovosrot a zas tak dlouho to natrvalo. Přejezd už byl tehdy mimo provoz PZZ. To když jsem tam byl na praxi v roce 99, to bylo daleko živější provoz a to už mi tehdy místní parta říkala, že to je v podstatě minimální provoz. Zátěž pro kovosrot, nějaké Rajky (už ani nevím kam a to jsem jim tam nosil nálepky, či jak se tomu říkalo, co se dávaly na vůz kam jede a zdají je lozeny ci prázdný (to ještě tuším na šikmo:) ), uhlí do teplárny. Jeste… Číst vice »

Tomariero

Ta větev do teplárny se právě nevyužívá, jen ta hlavní do Škodovky kde jsou asi dva kovošroty plus ten 4rail.

M19

Vzhledem k tomu, že Vráto je po většinu roku mimo provoz, je to jen záložní zdroj, tak je praktiky nevyužívaná.

Václav

Prý je ještě používaná ta vlečka do Budvaru.

Tomariero

Jo, plus ještě ve Včelné, Teplárna na Novohradské taky funguje a papírově je i vlečka do areálu Carga byť to asi většina za vlečku nepovažuje a považuje to za součást nádraží.