Obrazem: FlixTrain v Českých Budějovicích. Nevyužívaná vlečka našla uplatnění
Vozy FlixTrainu na vlečce teplárny v Českých Budějovicích. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

FlixTrain, který působí zatím hlavně v Německu, kde má pět páteřních linek, hodlá expandovat i do dalších zemí.
Jak mám chápat vyjádření „vždy zvažujeme různé možnosti NOVÝCH kolejových vozidel“, když v tomto případě se očividně jedná o ex-DB vozy Bvmz nebo Bimz z 80. let? 😃🤦
Že by odkaz na toto? 🙂
https://www.lok-report.de/news/europa/item/57165-spanien-flix-vor-abschluss-zum-kauf-von-63-zuegen-von-talgo-fuer-1-mrd-eur.html
Chápejte to tak, jak to prezentují. Zvažují. A pak vyberou to, co bude nejlevnější.
Tak to by mohly být právě ty vozy do Polska ne?
Že bychom se v tý záplavě modrý dočkali zelené linky do Prahy?
Koukám ono to nemá navalky?
No, lakovat to s nimi jde blbě.
Že by je před lakováním sundali?
Když jsem prvně viděl tu mašinu cd, tak jsem čekal jestli to není něco z toho asi rok starého vyberka na odkup nebo pronájem vozu na 200.
Tak Flix train poroste, tak fajn.:) Tak snad časem přežije i jiná konkurence, ne jako u busů , kde nakonec válcuje i toho žlutého…
Jak to bylo s Leošem v Německu?
Žlutého Flixbus opravdu neválcuje, protože Flixbus se zaměřuje na mezistátní spoje. Bere tam sice vnitrostátní frekvenci, ale těch spojů má oproti vnitrostátním spojům RegioJetu velmi málo.
Vozu by mělo být kolem 100, dalších cca 9 včera dovezl i RJ
Dalších cca 10 vozů jsou odstavené na vlečce u letiště ČB, ale jsou bílé, netuším čí
Čekají na přelakováni
Netuším, zda to souvisí, ale v ČB byl tento týden zajímavý úkaz i na seřaďovacím nádraží, kde bylo cca 10 vozů Bimz (či jim podobný) v barvách DB. Tuším, že tam staly od neděle do úterý.
V ČB jsou vše od flixu
Nevyužívaná? Jezdí sem uhlí do výtopny Vráto a vídam tu i pár vagónů se šrotem. Jasně, není to koridor, ale na poslední fungující vlečku v ČB…
Vcelku by mne zajímala doba posunu od nákladního nádraží do vlečky na výtopnu Vráto. Vzhledem k tomu, že je na trase jedna úvrať a čtyři křížení s komunikací, které nejsou zabezpečené a viděl jsem několikrát, že musel posunovač zastavovat auta, aby vlak mohl projet.
Mám někde video u přejezdu na Okružní asi se třemi vozy pro kovosrot a zas tak dlouho to natrvalo. Přejezd už byl tehdy mimo provoz PZZ. To když jsem tam byl na praxi v roce 99, to bylo daleko živější provoz a to už mi tehdy místní parta říkala, že to je v podstatě minimální provoz. Zátěž pro kovosrot, nějaké Rajky (už ani nevím kam a to jsem jim tam nosil nálepky, či jak se tomu říkalo, co se dávaly na vůz kam jede a zdají je lozeny ci prázdný (to ještě tuším na šikmo:) ), uhlí do teplárny. Jeste… Číst vice »
Ta větev do teplárny se právě nevyužívá, jen ta hlavní do Škodovky kde jsou asi dva kovošroty plus ten 4rail.
Vzhledem k tomu, že Vráto je po většinu roku mimo provoz, je to jen záložní zdroj, tak je praktiky nevyužívaná.
Prý je ještě používaná ta vlečka do Budvaru.
Jo, plus ještě ve Včelné, Teplárna na Novohradské taky funguje a papírově je i vlečka do areálu Carga byť to asi většina za vlečku nepovažuje a považuje to za součást nádraží.